Pariutuvatko naiset vain velvollisuuden tunteesta?
Tätä palstaa kun lukee, niin tulee mieleen kaikkien naisten haluavan olla vain sinkkuja. Pitkin hampain velvollisuuden tunteiden ja muiden ihmisten odotusten takia nainen vastenhakoisesti pariutuu miehen kanssa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan ja ilmaisen työvoiman takia. Suomalainen nainen on ahne ja itsekäs.
Mitä ilmaista työvoimaa tarkoitat?
Se kun mies kerran 10 vuodessa vaihtaa hehkulampun. Praise be!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se mies, joka ei nettikeskusteluiden mukaan kuitenkaan mitään tee ja jos jotain tekeekin, niin väärin tehty. Ei kuulosta kauhean hyvältä työvoimalta, joten kannattaisiko ottaa edes ilmaiseksi?
Miehen palkka, eli nainen ei koskaan kelpuuta sellaista miestä joka tienaa itseään vähemmän. Sitten rahat ovat tietenkin yhteisiä eli nainen tekee tilastojen mukaan 80% kotitalouksien ostoksista.
Miten tuo liittyy ilmaiseen työvoimaan?
Etkö ihan oikeasti ymmärrä?
Emme. Kerro ihan omin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se mies, joka ei nettikeskusteluiden mukaan kuitenkaan mitään tee ja jos jotain tekeekin, niin väärin tehty. Ei kuulosta kauhean hyvältä työvoimalta, joten kannattaisiko ottaa edes ilmaiseksi?
Miehen palkka, eli nainen ei koskaan kelpuuta sellaista miestä joka tienaa itseään vähemmän. Sitten rahat ovat tietenkin yhteisiä eli nainen tekee tilastojen mukaan 80% kotitalouksien ostoksista.
Mikä palkka? Mun mies ei käy töissä. Asunto on mun nimissä. Mä maksan vuokran.
Nyt täytyy myöntää, että tulin tähän ketjuun vain päivittelemään nykyihmisiä. T. Täti
Rakkautta ei ole oikeasti olemassa, tai on mutta se on täysin merkityksetön tunne ihmisten välillä. Aivan muut asiat ratkaisevat pariutumisen kuin rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli voit tehdä miehestäsi kadulla asuvan asunnottoman milloin tahansa. Hän oikeasti rakastaa sinua.
Ei pariudu, mutta meitä poikkeuksiakin on. Olen lapsuudesta asti niin pahasti traumatisoitunut (isäni eli miehen takia) että itsetuhoisesti sanon aina kyllä vaikka mikä suohirviömies minua lähestyisi. Minulla ei ole lainkaan rajoja. Sitten päädyn suhteeseen jossa huomaan heti että tämä oli virhe, en edes tunne mitään miestä kohtaan paitsi pahaaoloa, enkä tiedä miten pääsen pois. En halua pahoittaa miesten mieliä kieltäytymällä suhteesta mutta en myöskään jättämällä. Jälkimmäisen olen tässä vaiheessa elämää jotenkuten oppinut, mutta nyt opetellaan sitä ekaa eli käytännössä olen vapaaehtoisesti sinkku vaikka hautaan asti, koska en osaa pariutua sellaisten miesten kanssa jotka olisi hyväksi minulle (he ovat niin harvassa ja vielä harvempi lähestyy juuri minua).
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ei ole oikeasti olemassa, tai on mutta se on täysin merkityksetön tunne ihmisten välillä. Aivan muut asiat ratkaisevat pariutumisen kuin rakkaus.
On todellakin. En ikinä olisi sellaisen kanssa, jota en rakasta 😎
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos sä et saa ketään, laiska tyhjätaskupoika.
Olen sinkku. En mene parisuhteeseen pakon takia. Sori miehet. N30
Ilmeisesti näin on sinun kohdallasi, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin oli meilläkin, paitsi omistan asuntoni. Mies loisi ilmaiseksi joten heitin sen mäelle. Oli sovittu asumismenohen jakamisesta, eikä hän kyennyt siihenkään.
Ei hän tehnyt kotona mitään.
Kyllähän nainen pariutuu myös tunteen vuoksi. Ainakin siksi aikaa kunnes uusi tunne voittaa. Tällöin etsitään ystävien kanssa omasta kumppanista väkisin red flageja ja haukutaan hänet omistushaluiseksi siaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan ei ole totta, mutta on ihan tavallista että suurinpiirtein samaa elintasoa elävät löytävät luonnollisesti toisensa. Suomi on hieno tasavertainen maa jossa naiset ja miehet käy töissä, ei ole mitään elättäjiä ja elätettäviä.
Unohdit mainita noista yhteisillä, kummankin työpanoksella hankituilla varoilla tehdyistä ostoksista sen että naiset tekee suurimman osan niistä kotitalouden yhteisistä hankinnoista, esim. käy ruokakaupassa joka sekin on kodin pyörittämiseen liittyvää työtä, ostamassa ruokaa jota se mieskin syö ja usein jopa enemmän kuin muut. Tutkitusti nainen käyttää palkastaan huomattavasti enemmän juurikin koko kotitaloutta koskeviin hankintoihin, myös lapsiin, kun taas miehet ostavat omalla palkallaan itselleen enemmän kaikkea kivaa, vaikka olisi se vuokra maksettavana ja lapsiakin vaatetettavana.
Ei nykyään kenenkään tarvi velvollisuuden tunteesta pariutua. Ei ole mitään taloudellista tai sosiaalista painetta pariutua ollenkaan, jos ei halua. Itse olen valinnut pariutumattomuuden, kun en mihinkään parisuhdetta kaipaa, seksistäkään en oikein välitä, ja viihdyn yksin.