50v naiset iltasanomissa
Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mammamaisia. Ei herätä kukaan eroottisromanttisia viboja. M62
Ihan puistattaa se, että edes viisikymppisenä nainen ei välty siltä, että joku tuntematon arvioi ulkonäköä sen mukaan herättääkö eroottisia viboja.
Mitä muuta virkaa sillä ulkonäöllä sitten on? Ai niin, meikkaus, muoti, ripsien värjäys ja pidennys, push upit, korkokengät, vartalon myötäinen pukeutuminen, minihameet jne jne ovat AINA ihan vaan itseä varten ja että on kiva olo. Get real.
No ei se todellakaan ole viisikymppisellä se, että miellyttäisi jotain satunnaisia miehiä. Kyllä itselläni ulkonäköön panostaminen on juuri sitä, että itselläni on kiva ja itsevarma olo. Työssä näyttää uskottavalta, ja esiintyessä työssä ei mieti, mitä muut ajattelevat. Naiset laittautuessaan luultavasti tekevät sitä enemmän muiden naisten takia, jotka tajuavat vaivannäön. Miehiä ei minusta ole koskaan erityisesti tarvinnut yrittää viehättää.
Olen itse viisikymppinen, ja joo, minusta vaikuttavat ihan tavallisilta viisikymppisiltä. Eikä viisikymppiset nykyään yleensä mitään mummomaisia ole, en minä ainakaan tunne yhtään mummomaista viisikymppistä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä vanhemman näköisiä ja oloisia kuin itse ja ystäväni...t. N tänä vuonna 50v
Olen muuten samaa mieltä.
Ihan kivan näköisiä tavallisia 50-vuotiaita naisia. Jutun kun luin, ihmettelin vaan että miten kaikilla on jo jotain kremppaa ja kroppa ei palaudu ja ties mitä. Itse täytän 51 kesällä, enkä ole huomannut vielä mitään muutoksia terveydessä tai jaksamisessa. Ulkonäössä toki, mutta sepä ei minua haittaa ollenkaan, en minä miesten huomiota enää haluaisikaan, en varsinkaan pinnallisten miesten. Olen ollut kasvissyöjä 16-vuotiaasta, mietin onko mahtanut auttaa että vaivoja ei vielä ole. Tai sitten se on vaan geenit. On ne mun vanhemmatkin vielä 80 veenä hyvin toimeliaita ja skarppeja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivan näköisiä tavallisia 50-vuotiaita naisia. Jutun kun luin, ihmettelin vaan että miten kaikilla on jo jotain kremppaa ja kroppa ei palaudu ja ties mitä. Itse täytän 51 kesällä, enkä ole huomannut vielä mitään muutoksia terveydessä tai jaksamisessa. Ulkonäössä toki, mutta sepä ei minua haittaa ollenkaan, en minä miesten huomiota enää haluaisikaan, en varsinkaan pinnallisten miesten. Olen ollut kasvissyöjä 16-vuotiaasta, mietin onko mahtanut auttaa että vaivoja ei vielä ole. Tai sitten se on vaan geenit. On ne mun vanhemmatkin vielä 80 veenä hyvin toimeliaita ja skarppeja.
Sinulla ei ilmeisesti ole alkanut vielä vaihdevuodet tai käytät hormonikorvaushoitoa. Vaihdevuosien lähestyminen saa aikaan kremppoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse en nuorena edes ymmärtänyt sellaista asiaa kuin palautuminen. Painoin menemään ja tämä johti usein rasitusvammoihin.
Vanhempana olen oppinut hidastamaan. Eikä tämä tarkoita sitä, että pitäisi hyytyä ja paikalleen jämähtää.
Kyllä, siinä oli ihan tavallisia naisia.
Meikattu ja hiukset laitettu nätisti kuvauksiin. Ei kyllä kadulla tule tommoisia hirveästi vastaan, ainakaan täällä maalla.
Ei päivääkään alle 60 v. yksikään. Ihan ovat ikäistensä näköisiä.
Olipa tätimäisiä vaatteita ja hiuksia.
Ei ollu ketään mun tyylistä; pitkät hiukset, bändihuppari ja tiukat stretchfarkut joissa polvissa reiät. Kaveripiirissäni yleisiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini ovat paljon nuorempia ja laihempia, vaikka ovat 55-vuotiaita. Lehtikuvissa oli aika tätimäisen ja tanakannäköisiä naisia. Voi olla, että pk-seudulla ollaan laihempia ja maaseudulla on pullukoita.
Jooja kaikki missit ovat rumia. Kavereillesi on keskinäisten kehujen kerho. Kehutaan nuoren näköiseksi ja kauniiksi, vaikka naama olisi yhtä kurttua. Kunhan on hoikka, niin on kaverikerhon mielestä nuorekas ja kaunis, vaikka naama olisi kuin Marty Feldmanilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu ketään mun tyylistä; pitkät hiukset, bändihuppari ja tiukat stretchfarkut joissa polvissa reiät. Kaveripiirissäni yleisiä vaatteita.
White trash.
Minkä näköinen on tavallinen 5kymppinen nainen.. tuosta puuttui rock-naiset ..tavalliset (tatuoidut )prätkärotsissa ja maihareissa viihtyvät emännät :)
Vierailija kirjoitti:
Noloja nämä itseään kehuvat ja muita alentavat naiset. Oikeasti kyllä se ikä näkyy meidän kaikkien naamasta. Myös niiden nättien ja urheilullisten. Itse asiassa pieni pyöreys vanhenevan naisen naamassa on jopa hieman armollista, se hieman nuorentaa.
Ja joo, tottakai nuo naiset olivat keskimäärin kaikkia naisia hoikempia. Koska keskimäärin tuon ikäiset naiset ovat reilusti ylipainoinen puolella, ja lihavia noista ei ollut kukaan.
Ja naisen tehtävä ei ole näyttää nuorelta, eikä missään tapauksessa näyttää miesten silmiin viehättävältä. Naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja saavat näyttää sellaisilta kuin itse haluavat. Erityisesti 50v nainen alkaa tämän ymmärtää, mikä tekee tästä iästä juuri mahtavan iän naiselle.
Olen samaa mieltä siitä, että naisten tehtävä ei ole näyttää kauniilta muiden silmään.
Noiden artikkelin naisten painosta olen kuitenkin eri mieltä. Mielestäni he olivat nimittäin kaikki ylipainoisia. Ylipaino on nykyään niin yleistä, että ihmiset eivät näköjään edes tunnista sitä.
Kaija K. on monen esikuva, nuoremmankin.
Minusta näyttivät vanhemmille. Kuusikymppisille. Pullukoita ja ryhdittömissä tylsissä vaatteissa.
Toivottavasti he ovat tyypillisen viiskymppisen näköisiä, ehkä uskallan siinä tapauksessa erota ja lähteä sinkkumarkkinoille. Painoindeksini on ainakin pienempi ja on pitkät hiukset, ikääkin on jo 55 v eli kävisi myös 60 v mies, jos hän on vielä viriili.
Ei varmasti ole kaikki ylipainoisia. Olen itse hyvin saman mallinen kuin osa noista naisista ja silti normaalipainoinen. Voin monenkin silmään näyttää ylipainoiselta, koska rintavuus saa kropan näyttämään tuhdilta.
Mitä muuta virkaa sillä ulkonäöllä sitten on? Ai niin, meikkaus, muoti, ripsien värjäys ja pidennys, push upit, korkokengät, vartalon myötäinen pukeutuminen, minihameet jne jne ovat AINA ihan vaan itseä varten ja että on kiva olo. Get real.