Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v naiset iltasanomissa

Vierailija
04.05.2025 |

Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000011121820.html

Kommentit (228)

Vierailija
141/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkihan noi oli ikäistään vanhemman oloisia, paitsi se eka. Olisin veikannut kaikkien iäksi enemmän kuin 50. Kukaan ei ollut hoikka, kaikkien BMI on selkeästi yli 25.

Itselläni on BMI 26 ja väitän, että olen jokaista noista kevyempi. 

Vierailija
142/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut yhtään seksikästä, poikamaisen söpöä, kohtalokasta, honkkelinörttiä...

Nää oli niin naapurintyttönaisia kaikki. 🤷🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen tehtävä ei ole näyttää nuorelta, eikä missään tapauksessa näyttää miesten silmiin viehättävältä. Naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja saavat näyttää sellaisilta kuin itse haluavat. Erityisesti 50v nainen alkaa tämän ymmärtää, mikä tekee tästä iästä juuri mahtavan iän naiselle. 

Olet oikeassa kaikessa mitä sanot, mutta se myös johtaa siihen että miehiä ei kiinnosta. Molempia ei voi saada.

Ja kuitenkin voi, ainakin minä. T. 52 v pullukka tavisnainen, jota oma mies tänäänkin halusi. 

Vierailija
144/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi miehistä tosiaan samanlainen juttu. Miesten iän arviointi on ainakin itselleni paljon vaikeampaa kuin naisten iän arviointi.

Jotkut 30v miehet näyttää ihan 50v ja taas sitten jotkut 50v miehet 30-vuotiailta. Olen vaan työelämässäkin ollut monta kertaa todella yllättynyt, kun jonkun miehen ikä on käynyt ilmi, ja olin arvioinut ko. henkilön iän joksikin aivan muuksi.

Itse taas olen kummissani näistä uutisjutuista missä on kuva jostain tavallisesta miehestä (joka on kadonnut/todistanut jotain erikoista/tehnyt jotain erikoista jne) ja tekstissä kerrotaan miehen olevan esim 46-vuotias ja siinä kuvassa on minusta vähintään 15 vuotta vanhempi ihminen.

Vierailija
145/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kärsineen ja epävarmanoloisia kaikkia. Tuo kuvaustilanne on varmaan monelle aika vaikea.

Vierailija
146/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihan samanlaisia. Kaikki puhuu lapsistaan. Kaikilla tyttäriä. 

Mistä muusta naiset osais puhua? Ainiin-lastenlapsista. 

He puhuvat siitä mikä heille on tärkeää.

Mistä heidän sinun mielestäsi pitäisi puhua? Koirista? Kissoista? Baarireissuista? Harrastuksista? Naapurin Heikistä?

Vierailija
147/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rollaattoriinko sitä sitten yleesä jo nojaillaan?? Ei ihme, että 50 täyttänyttä ei palkata töihin kun ajatusmaailma on, että kaikki on jo huonokuntoisia ja sairaita.

Ei tietenkään, mutta keskimääräisissä viisikymppisissä on joukossa jokunen lihavampi jolla on kaksoisleukaa ym. Noilla ei ollut kenelläkään, ja muutama selvästi hoikka oli mukana. Kaikilla siisti tyyli ja huoliteltu ulkonäkö. Ei kaikilla viisikymppisillä ole, vaikka toki koulutetuilla työssäkäyvillä yleensä onkin. 

Muutama oli normaalipainossa, muut ylipainoisia. Miksi asioita pitää vääristää.

Vierailija
148/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus 50v. + näköisiä. Pääkaupunkiseudulla on kyllä nuoremman näköisiä ja trendikkäämmin pukeutuva enemmän. Itsekin kuulun 50-vuotiaana joukkoon, mutta en pukeutuisi tuolla tavalla. Vältän tanttatyyliä. Papereita kysytään vieläkin ja se on hauskaa. Ehkä reilusti nuorempi mies pitää nuorekkaana.😅

Vierailija
149/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet siitä, että nämä oli tosiaan ihan tavallisia naisia, mutta valitettavan samanlaisia taviksia. Olisi ollut kiva jos jutussa olisi ollut myös sellaisia naisia jotka on tehneet ikänsä fyysisiä töitä matalapalkka-alalla tai 3-vuorotyössä yövalvomisineen. Nämä kaikki oli nyt sellaisia enempi uraohjuksia eli oli korkeaa koulutusta ja johtotason töitä sekä mökkiä Saariselällä,  ulkomaanreissaamista ja kalliita harrastuksia. Oli varaa hoitaa ihoa, hiuksia ja syödä terveellisesti, kuunnella kroppaa ym.

Olisi voinut ottaa sellaisiakin 50-vuotiaita naisia joilla työt on (edelleen) pelkkää silppua ja pätkää, rahoja saa laskea joka kuukausi eikä harrastaa tarvitse muuta kuin lenkkeilyä koska se on ns ilmaista.

Vierailija
150/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen tehtävä ei ole näyttää nuorelta, eikä missään tapauksessa näyttää miesten silmiin viehättävältä. Naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja saavat näyttää sellaisilta kuin itse haluavat. Erityisesti 50v nainen alkaa tämän ymmärtää, mikä tekee tästä iästä juuri mahtavan iän naiselle. 

Olet oikeassa kaikessa mitä sanot, mutta se myös johtaa siihen että miehiä ei kiinnosta. Molempia ei voi saada.

Byhyy. Mun mies haluaa mua. Se riittää.

54v.

Vierailija
151/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä jutusta käy ilmi, miten lihavia suomalaiset ovat

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010552441.html

Keskiverto ei ole enää normaalivartaloinen, vaan lihava. Itse en ole koskaan tapaillut noin lihavia ja löysiä naisia, sillä hoikkia tai normaalivartaloisiakin on löytynyt. Ikää itsellä jo 56 ja naisia ehtinyt joku tusina elämässä olla.

Vierailija
152/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhahtavia. En mä ollut 50v vielä noin tätimäinen. Olin hoikka ja siro ja olen sitä yhä mutta vähän vähemmän.

Liian isoissa vaatteissa oli moni ja muutenkin tylsissä.

Vierailija
153/228 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ollut tatuointeja eikä pitkiä hiuksia. Kukaan ei ollut erityisen urheilullinen. Kukaan ei jäänyt ensivilkaisulla mitenkään mieleen. 

Vierailija
154/228 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan ymmälläni. Pidän itseäni jossain määrin nuorekkaana ja koen olevani samanikäisen näköinen kuin nuo jutun naiset. Nyt heidät kuitenkin haukutaan mummoiksi ja ties miksi. Ilmeisesti käsitykseni itsestäni on nuorekkaampi kuin todellisuus.

Vierailija
155/228 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleita ovat. Ihmisen ikää ei voi arvioida kuin korkeintaan noin 7-8 vuoden tarkkuudella, eli he näyttivätkin 47-53- vuotiailta. Suurin  osa naisista on myös tuon kokoisia. 

n56 Hki

Vierailija
156/228 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään ei ollut tatuointeja eikä pitkiä hiuksia. Kukaan ei ollut erityisen urheilullinen. Kukaan ei jäänyt ensivilkaisulla mitenkään mieleen. 

Niin? Pitääkö heillä olla?

Mulla on pitkä tummanruskea tukka. On melko paksu ja luonnonkiharaa.

54v.

Vierailija
157/228 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä viisikymppisen pitäisi sitten näyttää, jos nuo ovat mummoja?

158/228 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähtiin suomalaiset naiset on tyylitajuttomia ja mukavuuden haluisia.

Kukaan ei uskalla käyttää korkokenkiä eikä pukeutua naisellisesti.

Tukkakin on suurimmalla osalla lyhyt ja ruma.

55v Melanie Trump pukeutuu paremmin ja Malli Kate Moss 51v.

The only fears we have to fear is these fears itself.

Vierailija
159/228 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja oman ikäseni naiset saattavat näyttää kaikkea noin 35-65 v välillä. Ikää voi tarkkaan arvioida vain noin 8-10 vuoden välillä. Minua on viime aikoina kolmekin ihmistä arvioinut (ei suoraan minulle vaan kollegoille) vain nelikymppiseksi. 

Vierailija
160/228 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosnainen oli videolla tosi viehättävä. Hyvin iättömän ja kivan oloinen ihminen. Vaikea näistä muistakaan olisi ikää arvioida, kun ihmisen tyyliin sitä kai enemmän kiinnittää huomiota. Yleensähän iän tunnistaa siitä että vaatteet on iäkkäämpänäkin vähän samaa tyyliä kuin nuorena aikuisena.

Viiskymppiset rakastavat farkkuja,  tässäkin melkein jokaisella. Viimeisellä taisi ainoastaan olla muuta kuin farkun väriset housut. Se on yksi vihje että heidän nuoruudessaan pidettiin aina farkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi