Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v naiset iltasanomissa

Vierailija
04.05.2025 |

Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000011121820.html

Kommentit (228)

Vierailija
201/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

alerksandra jantunen pieraisi tuossa ennen kuvaamistaan

Vierailija
202/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät vanhemmilta kuin oma vaimoni, joka on saman ikäinen. Olen sinänsä järkyttynyt kuinka vanhoilta osa ikätovereista näyttää eli käytännössä yli 60-vuotiailta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, ettei yhdelläkään ollut rypyn ryppyä otsassa? Joko botox, tai kuvia käsitelty. Jonkun filtterin läpi nuo oli vedetty.

Olipa tylsän näköisiä. Ei mitään hajontaa. Kenties toimittajan tuttavia.

Olisin kaivannut tuohon porukkaan ainakin jonkun hoikan ja huippuun viritellyt, täysin luovuttaneen, taiteellisen, naisellisen, rock -henkisen jne.

Tämä nyt ei kerro yhtään mitään.

Vierailija
204/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus. Näitä näkee iskelmäfestareilla. Kaikilla hiukan ryppyiset, väärän kokoiset farkut. Yläosat hirveitä mummotunikoja, mukavia graafisen printein koristeltuja Polan paitoja joita en pukisi päälleni vaikka minua uhattaisiin kirveellä. Tuosta puuttuu vielä se lampaiden kantama Marimekon logolla varustettu kassi ryntäiden välistä. Niin massaa, harmaata massaa. 

Miten sitten esimerkiksi 45-vuotiaan tai 55-vuotiaan naisen pitäisi pukeutua, jotta olisi upea mielestäsi? Millaiset hiukset, meikit, kengät ja laukku yms?

Riittävän pitkät ja sopivan väriset hiukset, vartalon ja ryhdin esiin tuovat, istuvat vaatteet, huoliteltu meikki, omaan tyyliin sopivat korut...

Sivusta

Vierailija
205/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus. Näitä näkee iskelmäfestareilla. Kaikilla hiukan ryppyiset, väärän kokoiset farkut. Yläosat hirveitä mummotunikoja, mukavia graafisen printein koristeltuja Polan paitoja joita en pukisi päälleni vaikka minua uhattaisiin kirveellä. Tuosta puuttuu vielä se lampaiden kantama Marimekon logolla varustettu kassi ryntäiden välistä. Niin massaa, harmaata massaa. 

Miten sitten esimerkiksi 45-vuotiaan tai 55-vuotiaan naisen pitäisi pukeutua, jotta olisi upea mielestäsi? Millaiset hiukset, meikit, kengät ja laukku yms?

Riittävän pitkät ja sopivan väriset hiukset, vartalon ja ryhdin esiin tuovat, istuvat vaatteet, huoliteltu meikki, omaan tyyliin sopivat korut...

Sivusta

Mitkä ovat riittävän pitkät hiukset 45-55-vuotiaalle? 

Millaiset ovat in real life tällaiset kuvaillut vaatteet?

Vierailija
206/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Kireä trikoopaita ja leggingsit?

Vierailija
207/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcut farkut, trendikäs toppi ja neuletakki, istuva mekko, sukkikset ja maiharit tai Tennarit tai saappaat,nahkatakki/ farkkutakki, mustat bootcut housut ( näitä kaupat täynnä nyt) ja kiva ohut pidempi neule... laukkuna joku ajaton trendikäs merkki hillitön värisenä. Ihan HM sivuilta vaikka löytyy tyylivinkkejä omaan ikään sopien.

Lehtijutun naisilla oli vaatteet Tokmannilta tai Prismasta.

Vierailija
208/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Kireä trikoopaita ja leggingsit?

Murentuneet Crocksikopiot unohtui tyylistä.

Vierailija
209/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään silmälaseista (en puhu välttämättä jutun naisista vaan kaikista 50 plus.) Ne suorakulmion muotoiset ei sovi kenellekään. Vanhentaa heti 20 vuotta. Silmälaseja on olemassa satoja erilaisia, mallisia ja muotoisia. Vaatteet sopivan kokoisia. Yksivärisiä. Nuo suuret graafiset kuosit ei pue ketään. Jos sinulla on yläosa pitsiä, laita jalkaan perus leggarit. Hillityt. Ei niin että sinulla on yläosa glitteristä leopardikuosia, alaosa pitsiä, kengät tekokarvaa ja bolero satiinia. Kaikki vielä erivärisiä. Riitelee keskenään. Näitäkin näkee paljon. Kun täytät 50, tukkaa ei ole pakko pätkäistä kananperseeksi. Kerrostamalla saa pitkänkin tukan näyttämään hyvältä vaikka se iän myötä oheneekin. Kenkiä on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin ne Tokmannin linttaan astutut muovilenkkarit tai Eccon terveyskengät. Takkeja on myynnissä muitakin kuin se beige itsensäpaljastelijan trenssi tai haalea vaaleanpunainen tikkitakki. Suomalaiset naiset on kaikki samasta muotista. Kaikilla on tunika, legginsit, kaulassa joku huivin retku ja rinnan päältä menee se Marimekko tekstilaukku. 

Vierailija
210/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu 20 v naisista --> ulkonäkö, paino, kroppa, vaatteet, meikit, hiukset

Juttu 30 v naisista --> samat kuin edellä 

Juttu 40 v naisista --> samat kuin edellä 

Juttu 50 v naisista --> samat kuin edellä 

Juttu 60 v naisista --> samat kuin edellä 

Juttu 70 v naisista --> samat kuin edellä 

Juttu 80 v naisista --> samat kuin edellä 

Juttu 90-100 v naisista --> kuka oli eläessään kaunis, hoikka ja tyylikäs 

🥱

Elämä on NYT. 

Tärkeintä maailmassa on olla hoikka ja tyylikäs. Millään muulla ei ole merkitystä. Muista aina olla hoikka ja tyylikäs. Silloin kelpaat ihmisenä. En tiedä mihin silloin kelpaat, mutta se on ehdottoman tärkeää.

Itse olen vähän pullukka ja homssuinen ja ihan hyvin menee 🤗

Vierailija
211/228 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
212/228 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku filtteri kuvissa. 

Vierailija
213/228 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 v ja olen kyllä heittämällä paljon nuoremman näköinen kuin nuo. Lisäksi tajusin, että mullahan on aika hyvä vartalo tämän ikäiseksi eli vaikka olen normaalipainon ylärajalla, olen mielestäni noita kaikkia hoikempi, vyötärö ja lantio erottuu selkeästi toisistaan.

Ei ole myöskään silmälaseja ja hiukset ovat pitkät. Ikääni veikataan aina joka paikassa noin 40-vuotiaaksi.

Normaalipainon ylärajalla, eli hoikka et ainakaan ole. Mitä vikaa on muuten silmälaseissa, lapsillakin voi olla silmälasit

Vierailija
214/228 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kellään ollut kesämekkoa ja ylipolven sukkiksia?

Vierailija
215/228 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rollaattoriinko sitä sitten yleesä jo nojaillaan?? Ei ihme, että 50 täyttänyttä ei palkata töihin kun ajatusmaailma on, että kaikki on jo huonokuntoisia ja sairaita.

Ei tietenkään, mutta keskimääräisissä viisikymppisissä on joukossa jokunen lihavampi jolla on kaksoisleukaa ym. Noilla ei ollut kenelläkään, ja muutama selvästi hoikka oli mukana. Kaikilla siisti tyyli ja huoliteltu ulkonäkö. Ei kaikilla viisikymppisillä ole, vaikka toki koulutetuilla työssäkäyvillä yleensä onkin. 

Kai te ymmärrätte että nuo on meikattu ja laitettu kuvauksia varten. Ja tuohon ei ole yllättäen mukaan ilmoittaunut yksikään liikalihava viisikymppinen

Vierailija
216/228 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just että vaatteet ovat rumia Suomessa. Tuossakin ihan kauheita.

Vierailija
217/228 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodillako ovat käyneet kuvaamassa?

Vierailija
218/228 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät vanhemmilta kuin oma vaimoni, joka on saman ikäinen. Olen sinänsä järkyttynyt kuinka vanhoilta osa ikätovereista näyttää eli käytännössä yli 60-vuotiailta

Eikö 50 vuotiaana kuulu näyttää jo aika vanhalta?

Vierailija
219/228 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini ovat paljon nuorempia ja laihempia, vaikka ovat 55-vuotiaita. Lehtikuvissa oli aika tätimäisen ja tanakannäköisiä naisia. Voi olla, että pk-seudulla ollaan laihempia ja maaseudulla on pullukoita.

Ovat paljon nuorempia vaikka ovat 55-vuotiaita? 

Vierailija
220/228 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ihmisiä riittää, joita jatkuvasti "luullaan niin ja niin monta vuotta nuoremmiksi"? Kyseleekö ne koko ajan minkä ikäisiksi muut heitä luulevat? Ei minulla ainakaan ole aavistustakaan minkä ikäiseksi muut minua luulevat. Mitä väliä sillä on?

Mun työpaikalla on alle 50 vuotias mies jonka iän siis vahingossa tiedän ja olin arvioinut hänet noin 5 vuotta nuoremmaksi. On niitä siis ihan miehessäkin. Ihan yleistä että jotkut vaan näyttää nuoremmalta ja toiset ylivanhuksilta.