50v naiset iltasanomissa
Vastaavatko nämä naiset sinun mielestäsi tavallisia 50v naisia Suomessa?
Kommentit (228)
Nostan esiin Niinan, Katrin ja Johannan panolistalleni. M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, miten sen nyt ottaa.
Kolme seksuaalivähemmistöön kuuluvia ja jokainen pukeutunut/laittautunut siististi, eikä yksikään ole tosi lihava.
Mielestäni ei vastaa mitenkään "tavallista keskiverto" suomalaista 50v naista.
Missä luki, että ovat jotain lesboja?
Joillakin lyhyt tukka, kommentoijan mielestä se tarkoittaa heti lesboutta.
Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Oho, ketjussa on jo kymmenen kommenttia eikä vieläkään ole inceljonne tullut ilmoittamaan että viisikymppiset naiset ovat jätettä.
Hauki on kala. Ei kai incelitkään itsestäänselvyyksiä jaksa jankata?
Vierailija kirjoitti:
Nostan esiin Niinan, Katrin ja Johannan panolistalleni. M49
Onko pitkäkin lista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rehellisesti ajattelin, että viisikymppiset olisi enemmän mummomaisia. t.28v
Ai vielä enemmän kuin nuo?? No sä oletkin vielä lapsi.
Mitä ihmettä meinaat? Yksikään ollut mummomainen. Viisikymppiseksi tosiaan hyvässä kunnossa kaikki.
Aivan hirveitä..
Hirveintä taitaa olla sinun tarpeesi haukkua rumasti julkisesti tuntematonta ihmistä. Henkisesti terve ei sellaista tee.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveitä..
Mitä se sua haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, miten sen nyt ottaa.
Kolme seksuaalivähemmistöön kuuluvia ja jokainen pukeutunut/laittautunut siististi, eikä yksikään ole tosi lihava.
Mielestäni ei vastaa mitenkään "tavallista keskiverto" suomalaista 50v naista.
Missä luki, että ovat jotain lesboja?
Joillakin lyhyt tukka, kommentoijan mielestä se tarkoittaa heti lesboutta.
Sitä kutsutaan homotutkaksi ja se aistii kokonaisuudesta, ei pelkästä hiusten mitasta.
Vierailija kirjoitti:
Esim Jaana Pelkonen on 48 v, eikä hän todellakaan tule olemaan tuon näköinen pullukka 2 vuoden päästä.
Hänkö on se tavallinen viisikymppinen nainen?
Nättejä naisia ovat ja kyllä ennen vanhettiin nopeammin!
Vierailija kirjoitti:
Miksihän näiset inhoavat tuota mummomaisuutta itsessään, vaikka silloin vain ollaan mummoja. Koko sanakin on niin pyöreä, että eihän se voi olla paha asia olla mummo. Joten mummous alkakoon jo 35 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just meinasin tulla kirjoittamaan samaa =)
Vierailija kirjoitti:
Minusta vastaa hyvin. Kivan näköisiä ikäluokkani naisia. Joku kommentoi ketjussa, että hän ja ystävänsä näyttäisivät nuoremmilta, mutta enpä usko. Käytännössä kaikki jotka sanovat noin, näyttävät oikeasti ikäisiltään. Joku saattaa pukeutua tai meikata teinimäisesti, tai liikkua paljon, mutta ei se ikää nuorenna. Ja miksi pitäisi. 50 vuotta hyvä ikä ja koko ajan vain paremmaksi muuttuu..:) t. Viisikymppinen mies
Et voi väittää tuota näkemättä heitä. Minäkin näytän muutaman vuoden nuoremmalta.
En pukeudu tai meikkaa teinimäisesti.
Olen 48 v ja olen kyllä heittämällä paljon nuoremman näköinen kuin nuo. Lisäksi tajusin, että mullahan on aika hyvä vartalo tämän ikäiseksi eli vaikka olen normaalipainon ylärajalla, olen mielestäni noita kaikkia hoikempi, vyötärö ja lantio erottuu selkeästi toisistaan.
Ei ole myöskään silmälaseja ja hiukset ovat pitkät. Ikääni veikataan aina joka paikassa noin 40-vuotiaaksi.
Siis tosi vanhan näköisiä!! Mun kaveripiirissä kukaan ei pukeudu noin....😬
Minusta he vastaavat hyvin meitä n. 50 vuotiaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun äitisi mummomainen, vai pystytkö arvioimaan häntä objektiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, akateemisten helsinkiläisten keskuudessa Jaana Pelkonen on tyypillinen 48 v. Maaseudulla epäilemättä on eri tilanne.
Normaaleja tanakoita keski-ikäisiä naisia jotka eivät näytä hyvältä farkuissa.
Ei näköjään voi naisista mitenkään keskustella haukkumatta ulkonäköä.