Naisten kannattaisi ottaa pitkään sinkkuna ollut mies
Koska pitkään sinkkuna olleen miehen on ollut pakko tehdä itse kaikki kotityöt. Siivous, ruoanlaitto ja vaatteiden peseminen on pakko tehdä itse. Pitkään parisuhteessa ollut ja siitä eronnut mies on teettänyt suurimman osan kotitöistä vaimollaan eikä osaa tehdä kotitöitä itse. Minunkin ukkini osasi juuri ja juuri keittää itselleen kaurapuuroa. Ei mitään muuta.
Kommentit (183)
Kaksi pitkään sinkkuna ollutta ihmistä kyllä sopii hyvin huonosti parisuhteeseen. Molemmilla omat piintyneet tavat ja kompromissejä ei olla totuttu tekemään. Juu, ei tuosta mitään tule.
Joviaalit parisuhdeihmiset yleensä hakeutuu sinne parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pitkään sinkkuna ollutta ihmistä kyllä sopii hyvin huonosti parisuhteeseen. Molemmilla omat piintyneet tavat ja kompromissejä ei olla totuttu tekemään. Juu, ei tuosta mitään tule.
Miten sinä voit väittää yhtään mitään muista ihmisistä? Voi päteä ehkä joihinkin, toisiin ei taas ollenkaan. Myös aiemmin parisuhteessa olleilla voi olla piintyneitä tapoja, jotka ei pädekään uudessa suhteessa. Ihminen on yleisesti ottaen mukautuva olento. Jos suhteeseen alkaa, niin tottakai sen tiedostaa että nyt ei asuta enää yksin ja kompromisseihin on pakko olla valmis, molempien, myös sen jolla on aiempia suhteita. Somessa ja keskustelupalstoilla syntyy näitä täysin katteettomia "totuuksia", kun kuka tahansa pääsee kertomaan mielipiteitään ja aina joku uskoo.
Se on täysin ihmisestä kiinni kenet "kannattaa ottaa".
Pitkään sinkkuna ollut yleensä rakentaa omat rutiininsa kaikille elämän ns. perusasioille. Iän myötä rutiinit helpostikin kaavamaistuu. Voi olla suhteellisen hankalaa koittaa saada yhteiseloa toimimaan, jos useammalla osapuolella on tiukat mielipiteet, asiasta riippumatta, siitä miten se kuuluisi hoitaa.
Eronnut vaihtoehto taas saattaa olla kokemastaan katkeroitunut ja päättänyt ettei uhraa itseään enää kenelläkään. Lähtee suhteeseen mukaan, anti on mitä on, ja lähinnä haluaa puida mennyttä kauraa.
Toisaalta pitkä-aikainen sinkkutyyppi on voinut haaveilla parisuhteesta jo kauan ja miettinyt miten siihen panostaisi kun mahdollisuus tulee. Toteutus tietenkin aina kysymysmerkki.
Samoin eronnut on mahdollisesti ottanut oppia kokemastaan, on valmis panostamaan uuteen suhteeseen ja koittaa korjata itsestään virheitä, joita mahdollisesti on tullut ilmi.
Molemmat voi olla ihan mitä muuta vain myös.
Sillä voi olla myös jokin merkitys millainen tämä "ottaja" on ja millaisella panostuksella hän osallistuu parisuhteeseen.
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Pitkään itsekseen asuneen kanssa voi tulla ongelma siitä, että se toinen voi tuntea itsensä tarpeettomaksi. Kun siis yksinasumiseen tottuneella on yleensä jo toimivat ratkaisut ruoanlaiton ja muidenkin kotitöiden hoitamiseen.
"Mihin minua tarvitset kun osaat itse kaiken?"
En pidä kumppania ensijaisesti taloudenhoitajana. Hyvänen aika! Huushollin pito on eri asia kuin ihmissuhde
N60
Entäs kun mies hoitaa talouden ja muutkin asiat niin että sinun työpanostasi ei tarvita ollenkaan. Suhteessa pitää molempien tuntea olevansa haluttuja ja tarpeellisia. Jos toinen on liian "täydellinen" niin helposti voi tuntea itsensä tarpeettomaksi josta sitten seuraa epävarmuutta ja pohtimista tyyliin että onko seksi ainoa syy miksi tuo haluaa että asumme yhdessä.
En nyt pysty kuvittelemaan tuollaista tilannetta. Olen epätyypillinen nainen, eli elämäntehtäväni ei ole pestä ja puunata kotia. Mulle sopisi oikein hyvin, että mies hoitaa kaikki liittyvät duunit, ja mä keskityn muuhun. En todellakaan tuntisi itseäni "tarpeettomaksi". Jos ne kotihommat on sen toisen ekkoja, erityisen mielenkiinnon kohteita, ja minä kuulun niihin myös.
Vaiko oliko tämä vitsi? Pyrit -huonolla menestyksellä- kääntämään sp-rooleja?
Ei todellakaan kannata ottaa miestä joka olllut pitkään yksin....on niin tapoihinsa paatunut että ei muuta mitään ja sitten kuvittelee jaa-a kun nyt yksi nainen on kiinnostunut niin eiköhän kaikki oo ..
Aikoinaan tapailin muutaman kuukauden miestä joka oli ollut aina yksin....no hän pesi farkut kerran viikossa ja aina samat farkut jalassa--kotona olohousut aina samat..sänky oli 60 cm leveä jossa sitten nukuttiin..
Kaikki oli varsin outoa..jos sovittiin että menen kello 15 niin jos olin ovella kello 14.55 niin hän ei avannut ovea.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan sillä on ollut seksiä. Mitään inceliä en suostu ottamaan, vaikka olisi mikä taloudenhoitaja.
Autahan sinäkin miesparkaa niin ei tarvitse seksittä olla, kun sulla kumminkin on siihen ratkaisun avaimet🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kannata ottaa miestä joka olllut pitkään yksin....on niin tapoihinsa paatunut että ei muuta mitään ja sitten kuvittelee jaa-a kun nyt yksi nainen on kiinnostunut niin eiköhän kaikki oo ..
Aikoinaan tapailin muutaman kuukauden miestä joka oli ollut aina yksin....no hän pesi farkut kerran viikossa ja aina samat farkut jalassa--kotona olohousut aina samat..sänky oli 60 cm leveä jossa sitten nukuttiin..
Kaikki oli varsin outoa..jos sovittiin että menen kello 15 niin jos olin ovella kello 14.55 niin hän ei avannut ovea.
Jos otat eronneen miehen, niin se on katkeroitunut erosta ja haluaa kostaa naisille tai sitten se haluaa mahdollisimman paljon sulkia hattuunsa.
Otin 30 vuotta itsekseen asuneen miehen, jolla oli toki ollut paljon tyttöystäviä. Taisi olla silloinkin kun tavattiin.
Suosittelen lämpimästi, koska hän on todella osaava kotitöissä. Pitää kodin siistinä ja osaa laittaa ruokaa, huolehtii tiskit ja kaiken lisäksi osaa myös remontoida. On oikea Puuha Pete.
Veljensä on toista maata. Asui avioon asti vanhempiensa kanssa, eikä osaa laittaa tikkua ristiin. Ei edes osannut hoitaa omia lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein pitkään yksin ollut mies omasta mielestä ansaitsee kotipiian, kun on niin pitkään ollut pakotettu tekemään "naisten hommia". Jos on tullut usein torjutuksi, mies on yleensä latkera.
Näin voisi luulla mutta jos mies on kunnon mies hän ymmärtää miksi tulee torjutuksi. Taas jos mies on ns.panomies niin he eivät hyväksy kielteistä päätöstä ja katkeroituu. Yleensä haukkuu,stalkkaa ym.
M37
Oon samaa mieltä. Incelit on tavallaan epäonnistuneita panomiehiä. He ihannoi niitä miehiä, jotka voi vaan panna naisia ja heittää pois, esimerkiksi DiCaprio.
Ei he ihaile tavallisia perheellisiä kunnollisia miehiä, vaan keskustelu siirtyy aina irtoseksiin. Incelit erottaa suhteellisen helposti kunnon miehistä, kun on perehtynyt heidän jankkaamisiin.
Miksi kannattaisi? Se että joku on vähemmän paska kuin läpipaska ei tarkoita, että se olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla joviaali parisuhdeihminen esim. 10 vuotta, mutta ei tarvitse asua yhdessä. Vasta kun tapaa sen oikean, jonka kanssa haluaa perheen, kaikki palat loksahtaa paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen hauska tarina sinkusta, joka käytti sukkanipsuja pyykinpesussa. Tämän tultua ilmi kaverille tämä sanoi hämmentyneenä, että tuntee toisenkin, joka käyttää. Näistä sukkanipsu-neurootikoista tuli sitten erinomainen pari toisilleen.
On olemassa ihmisiä jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa ja sitten sellaisia, jotka tarvitsevat sen saman mallin hullun :D
Ne mitään ole siivonnut. Tunnen useammankin joilla asunnossa pölyn ja roskan keskellä menee polku jääkaapilta tietokonepöytään ja siitä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan sillä on ollut seksiä. Mitään inceliä en suostu ottamaan, vaikka olisi mikä taloudenhoitaja.
Tällaiset miehet ovat harrastaneet yhden illan suhteita tai sitten panneet köyhempien maiden naisia
sekös sinua harmittaa, kun miehet eivät halua kaltaisesi rasistien kanssa edes niitä yhden illan juttuja
Ei todellakaan kannata!
Hänen äitinsä on todennäköisesti siivonnut ja laittanut ruoan.
Ja todennäöisesti hän ei osaa huomioida muita ihmisiä lainkaan, kun elämä on aina pyörinyt oman navan ympärillä.
Hauska idea joillekin naisille, mutta käytännössä mahdoton, kun niitä ei taida olla tai saatavilla. Ellei käy joku sattuma tai kohtaaminen, niille jotka vielä uskaltavat yrittää.
Lähtökohdista riippumatta, hyvä muistisääntö kaikkien uusien tyyppien kanssa, joita elämäänsä ottaa, on;
- Ensimmäisenä tarvitsee tutustua perusteellisesti. Sitten tietää kannattaako ylipäätään yrittää mitään, lisäksi oppii miten tämä toimii ja mitä tarvitsee, sun muuta tärkeää.
- Koulutus pitää aloittaa heti ensi hetkillä. Silloin sillä voi olla jotain vaikutusta vielä. Merkittävät seikat on tehtävä nopeasti selväksi. Vähemmän tärkeitä seikkoja pystyy hiomaan ajan kanssa tarvittaessa.
Ensi hetket hupenevat nopeasti, suhteissa on huomattavissa vaihteluja kaiken suhteen.
Kysymys; onko tämä sitä mitä haluan?; tulee todennäköisesti jossain kohtaa. Se, mitä sen jälkeen tapahtuu kertoo uuden totuuden.
Mutta tuo alakulttuuri leimaa koko sanan. Jos puhut incelistä, se pitää sisällään koko sen negatiivisen mielleyhtymän. Se on haukkumasana. Se on epäoleellista mistä sanoista se sana alunperin muodostuu.