Onko sinusta loukkaavaa, jos mies haluaa vain seksiä?
Eräs mies piiritti minua pitkään. Hän tuli aina tilaisuuden tullen juttusille ja muisti aina sanoa, kuinka mukavaa on jutella minun kanssani. Menin sitten ihastumaan tähän mieheen. Lopulta hän paljasti, että hän haluaa minulta vain seksiä, ei mitään vakavaa.
Miltä sinusta tuntuisi tällainen?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuisin, jos minulle valehdeltaisiin. Esimerkiksi niin, että väittää haluavansa pidempää ja tasaista suhdetta, mutta todellisuudessa haluaa vain seksiä. Jos taas sanoisi heti etsivänsä vain jotain nopeaa yms, niin voisin sivuuttaa sellaisen ja todeta, ettei kiinnostuksemme kohtaa.
Sama vaikka hyvin sekin olisi omalla kohdallani mahdollista, että kiinnostuksemme kohtaisi ja kumpikin haluaisi vain pelkkää seksiä. Valehtelua ja vedättämistä sen sijaan en siedä eli sellainen tyyppi ei ole kiinnostava kertapanoksikaan.
Nuorena näitä tuli kohdattua muutama. Olihan se tavallaan ihanaa ja imartelevaa, mutta en kuitenkaan suostunut seksiin enkä seurusteluun heti seksiä haluavien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulta on monta kertaa elämässäni haluttu vain seksiä mutta en ole loukkaantunut koska tavallaan se kertoo että ainakin ulkonäköni miellyttää. Kaiken lisäksi en näiden miesten kanssa olisi itsekään halunnut vakavaa suhdetta. Ajatusmaailmansa osalta ja älyllisesti heissä ei ollut mitään kiinnostavaa.
N40+
Mä oon ihan hirveän ruma nainen ja mulle on ehdotettu pelkkää seksiä. Aina. Joten ei se mun kohdalla ole mikään kohteliaisuus.
Mutta sun kohdalla varmaan on edes joskus haluttu jotain muutakin, niin silloin asia on tietysti eri.
Minulle se seksiin eteneminen miehen kanssa tarkoittaa sitä, että nyt sinetöidään se että juuri tämän ihmisen kanssa aletaan rakentaa suhdetta eikä enää katsella muita.