Onko sinusta loukkaavaa, jos mies haluaa vain seksiä?
Eräs mies piiritti minua pitkään. Hän tuli aina tilaisuuden tullen juttusille ja muisti aina sanoa, kuinka mukavaa on jutella minun kanssani. Menin sitten ihastumaan tähän mieheen. Lopulta hän paljasti, että hän haluaa minulta vain seksiä, ei mitään vakavaa.
Miltä sinusta tuntuisi tällainen?
Kommentit (64)
Nainen...miksi tahria itsensä tuntemattomien miesten haluilla.
Naisen arvoa alentavaa, itsetunnon tahraamista.
Täytyy olla todella vahva ja itsekäs nainen jos meinaa "irtosuhteesta" päästä vaurioitta.
Jos on joskus sortunut se satavarmasti on peikkona mielessä ja itsetunnossa vakava tahra.
Kokenut
Ei ole erityisen loukkaavaa, jokainen halutkoon mitä haluaa. Mutta yhtenäistä intressiä meillä ei tuollaisen miehen kanssa olisi, joten sanoisin heipat ja jatkaisin itse matkaa.
Toki jos nykyinen puolisoni yhtäkkiä alkaisi haluamaan minulta pelkkää seksiä kokonaisvaltaisen parisuhteen sijaan (jossa siis olemme olleet vuosikausia), se olisi jo loukkaavaa. Mutta vieraiden/puolituntemattomien ihmisten kanssa pidän omat odotukset niin alhaalla - kunnes toisin todistetaan - etten juuri loukkaannu heidän sanomisistaan tai tekemisistään.
En anna seksiä kuukausiin vaan katselen rauhassa haluaako mies tehdä muutakin. Ei kovin monet ole juuri muuta halunneet kuin seksiä ja olen sellaiselle antanut pakit.
Loukkaavinta taitaa olla jos mies ei halua seksiä ollenkaan.
Varmasti tuo on loukkaavaa. Ei ole itsellä kokemusta, mutta voin kuvitella että on.
Itsellä enemmän kokemusta päinvastaisesta, eli annetaan ymmärtää että seksikin kiinnostaisi, mutta parisuhteen alettua ollaan käytännössä passiivisia eikä osoiteta oikein kiinnostusta siihen.
Mielestäni tuo asian pitkittäminen niin, että toinen ehtii ihastua, tekee asiasta vielä pahemman. Jos oikeasti on kiinnostunut vain yhdestä seksikerrasta, niin niitä voi etsiä selkeällä seksinhakuprofiililla, vaikka sieltä Tinderistä tai muista vastaavista.
Kun antaa ekoilla treffeillä HETI, niin näkee HETI minkälainen se mies on seksin jälkeen, eli kun sillä ei ole enää se seksi mielessä.
Näkee, että jääkö juttelemaan ja viekö vielä syömään tai muuta, vai poistuuko nopeasti paikalta kun hommat on hoidettu.
Tästä näkee mikä on kyseessä ja mielessä, eikä mene aikaa hukkaan.
On se loukkaavaa. Aivan kuin mies luulisi naisten olevan vain seksiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaahan se on jos itse toivoo suhdetta ja toinen haluaa vain kertakäyttöihmisen.
Ei seksin haluaminen tee suhteesta kertakäyttöistä.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaahan se on jos itse toivoo suhdetta ja toinen haluaa vain kertakäyttöihmisen.
Pisteet rehellisyydestä.
Ei irtoseksi välttämättä huono juttu ole mutta kummankin on ymmärrettävä mistä on kyse. Tuon voi hoitaa hyvällä maulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksin haluaminen tee suhteesta kertakäyttöistä.
No jos on helppo tapaus niin voihan sitä useammankin kerran napsauttaa. Suhdetta ei vaan ole eikä tule, vaan suhteeseen ryhdytään henkilön kanssa, joka on enemmän kuin pelkkä petikaveri.
Kyseisen kommentin jälkeen toivottaisin hyvät jatkot ja blokkaisin miehen. En halua tuhlata aikaani tuollaiseen ääliöön, enkä pidä ko. ihmistyyppiä muutenkaan lähipiirissäni, joten mies olisi heti ulkona minun elämästä.
"Lopulta hän paljasti, että hän haluaa minulta vain seksiä, ei mitään vakavaa."
Ongelma on tuossa sanassa lopulta. Aivan eri asia kuin jos olisi alusta asti ollut rehellinen jolloin ei olisi muodostunut odotuksia ja toiveita vakavammasta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla todella vahva ja itsekäs nainen jos meinaa "irtosuhteesta" päästä vaurioitta.
Jos on joskus sortunut se satavarmasti on peikkona mielessä ja itsetunnossa vakava tahra.
Kokenut
Tämä on minusta todella outo tapa nähdä asia. Miten seksi muka tahraa ketään tai alentaa jonkun arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokenut
Tämä on minusta todella outo tapa nähdä asia. Miten seksi muka tahraa ketään tai alentaa jonkun arvoa?
Ei tahraa eikä alenna.
Vierailija kirjoitti:
"Lopulta hän paljasti, että hän haluaa minulta vain seksiä, ei mitään vakavaa."
Ongelma on tuossa sanassa lopulta. Aivan eri asia kuin jos olisi alusta asti ollut rehellinen jolloin ei olisi muodostunut odotuksia ja toiveita vakavammasta.
Tämä.
Todellakin. Ja olen muuten huomannut, että myös mies tuntee itsensä käytetyksi, jos on aidosti ihastunut ja nainen harrastaakin hänen kanssaan vain seksiä. Pelkkä seksi on ok, jos sanotaan suoraan että tässä ei sitten ole yhtään mistään muusta kysymys.
Voisihan se surettaa ja loukata, mutta ei vaivaisi sen enempää kun seksiä ei sitten vain olisi.
Olen sitä harrastanut vain sitoutuneessa seurustelusuhteessa ja se on toiminut minulle hyvin. En ole edes kohdannut sitä että sitoutumiskykyinen ja kiinnostunut mies muka karkoittuisi. Sen sijaan olen kyllä joutunut huomauttamaan hyvin läpinäkyvästä manipulaatioyrityksistä ja torjumaan miehiä aika napakasti :D
Tietty ihmistyyppihän sanoo ihan mitä sylki suuhun tuo saadakseen lyhyellä aikavälillä mitä haluaa, eli itse pitää olla tarkkana.
Ei tietenkään, miksi olisi loukkaavaa? Se olis tietysti outoa jos antais ymmärtää haluavansa muuta vaikkei halua.
On loukkaavaa. Tosin en mä tuon jälkeen enää haluaisi suhdettakaan moisen speden kanssa, mutta ei saisi piirittäjäkään kertahupiaan.
Sen sijaan jos olisi ollut alusta asti rehellinen tarkoitusperistään niin hyvinkin olisi voitu samaan punkkaan päätyä.