Onko sinusta loukkaavaa, jos mies haluaa vain seksiä?
Eräs mies piiritti minua pitkään. Hän tuli aina tilaisuuden tullen juttusille ja muisti aina sanoa, kuinka mukavaa on jutella minun kanssani. Menin sitten ihastumaan tähän mieheen. Lopulta hän paljasti, että hän haluaa minulta vain seksiä, ei mitään vakavaa.
Miltä sinusta tuntuisi tällainen?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaahan se on jos itse toivoo suhdetta ja toinen haluaa vain kertakäyttöihmisen.
Mitä jos huomaa vasta suhteen edetessä että vastapuoli haluaa suhteen ja itse ei? Vaikka olisi alkuun sanonutkin (ja itsekin luullut) että haluaa myös suhteen mutta sitten meneekin pupu pöksyyn päästää toinen niin lähelle niin pitkän sinkkuajan jälkeen. Ei sitä voi toista löysässä hirressä pitää. Mikä on viimeinen hetki perääntyä?
Parempi kun ei anna pimpsukkaa ennen aviota. Hyväksyy sen miehen "kivun". Kipeitä valintoja, kipeitä valintoja.
No jos ei halua seksiä niin ei varmasti kannata sellaista ikävää touhua harrastaa.
Nuorena oli, mutta nykyään on juuri päinvastoin. Minusta on äärimmäisen loukkaavaa ja musertavaa, kun mieheni ei ole halunnut lainkaan seksiä vuosiin, hän haluaa vain elellä kämppiksinä. Minä en välittäisi yhteisasumisesta enää, haluaisin vain seksiä.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Loukkaantuisin, jos minulle valehdeltaisiin. Esimerkiksi niin, että väittää haluavansa pidempää ja tasaista suhdetta, mutta todellisuudessa haluaa vain seksiä. Jos taas sanoisi heti etsivänsä vain jotain nopeaa yms, niin voisin sivuuttaa sellaisen ja todeta, ettei kiinnostuksemme kohtaa.
Valehtelu on ärsyttävää, rasittavaa jne. Minä olen sanonut etten halua mitään vakavaa mutta hauskaa voidaan pitää jos haluat. Sillä tavalla on ollut lyhyitä ja pitkiä juttuja. Pari kertaa lipsahti ihan seurusteluksi ja suhteeksi.
M.53
Miksi et halua mitään vakavaa? Mitä tarkoitat vakavalla?
Vierailija kirjoitti:
Se oli siis se mies, joka ilmoitti, että ei halua mitään vakavaa. Hän tarkoitti vakavalla, että ei halua parisuhdetta minun kanssani. ap
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin epämääräinen termi joka tarkoittaa jokaiselle jotain eriä. No hämmentäjät tykkää hämmentää eikä olla selkeitä.
Entäs muut miehet kuin aloitustapauksen miehet, miksi ette halua mitään vakavaa? Miksi olette kiinnostuneita olemaan sisäkkäin toisen ihmisen kanssa, mutta ette ole kiinnostuneita syvemmästä henkisestä yhteydestä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta loukkaavaa, jos nainen haluaa vain seksiä?
On, jos tuo nainen on aiemmin kertonut olevansa kiinnostunut parisuhteesta kanssani ja sitten myöhemmin paljastuukin että valehteli. Valehtelu loukkaa ja luottamuksen menetys tärkeässä asiassa torppaa alkavan suhteen.
Jos hän olisi alusta asti rehellinen niin ei olisi loukkaavaa. Silloin voisin itse päättää haluanko jatkaa näillä reunaehdoilla.
M60
Vierailija kirjoitti:
Entäs muut miehet kuin aloitustapauksen miehet, miksi ette halua mitään vakavaa? Miksi olette kiinnostuneita olemaan sisäkkäin toisen ihmisen kanssa, mutta ette ole kiinnostuneita syvemmästä henkisestä yhteydestä?
Seksi ja läheisyys siinä yhteydessä tuntuu hyvältä. Eipä sen kummempaa syytä moni tarvitse hakeakseen pelkkää seksiseuraa. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin. Eihän alkoholin käyttöönkään tarvitse olla mitään syvällistä syytä.
Itse en ole koskaan etsinyt pelkkää seksiseuraa eli aina on ollut tavoitteena "jotakin vakavaa".
M60
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ja läheisyys siinä yhteydessä tuntuu hyvältä. Eipä sen kummempaa syytä moni tarvitse hakeakseen pelkkää seksiseuraa. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin. Eihän alkoholin käyttöönkään tarvitse olla mitään syvällistä syytä.
Itse en ole koskaan etsinyt pelkkää seksiseuraa eli aina on ollut tavoitteena "jotakin vakavaa".
Kiitos vastauksesta!
eri
Ei ole ollenkaan loukkaavaa. En itsekään halua suhteelta muuta kuin seksiä. Sinkkuna on hyvä olla, kunhan saa välillä seksiä. En tarvitse miestä roikkumaan helmoissa.
On loukkaavaa. Pelkän seksin haluaminen on epä-älyllistä . Koska jokaisella ihmisellä on myös henkinen puoli
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin ja vetäisin turpaan sitä. En olisi enää yhteydessä häneen.
Miksi olet väkivaltainen? Ketään ei saa lyödä. Oli sitten mies tai nainen.
Arvostaisin sitä, että hän olisi rehellinen siitä mitä haluaa minusta. En suostuisi moiseen. Enkä olisi tuollaisen miehen kanssa tekemisissä.
On vähän, koska siitä tulee käytetty olo. En ole pumpattava Barbara.
Itse etsin henkistä yhteyttä, turvaa ja rakkautta miehestä seksin lisäksi.
Ei minusta ole loukkaavaa, jos mies haluaa seksiä, mutta ei ole ok esittää olevansa kiinnostunut toisesta ihmisestä, jos ei oikeasti ole. En kuitenkaan käyttäisi siitä sanaa "loukkaava", vaan minusta se on törkeää käytöstä. Itse en mene sänkyyn vastineeksi suhdelupauksista, vaan menen sänkyyn, jos itselläni tekee mieli seksiä kyseisen ihmisen kanssa. Siihen ei vaikuta se, onko jutulla edellytyksiä suhteeksi, joten en sinänsä sekoita näitä asioita keskenään.
Parempi kun ei anna pimpsukkaa ennen aviota. Hyväksyy sen miehen "kivun". Kipeitä valintoja, kipeitä valintoja.