Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on Applen kallein puhelin, iPhone Pro Max 1T muistilla. Kysyttävää?

Vierailija
04.05.2025 |

Itse ostettu ja velaton. Muistan kun sen tulosta markkinoille uutisoitiin, että ajattelin, että ei hitto, kuka stanan typerys tuonkin ostaa :D

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen mukaan satelliittipuhelin ominaisuus on kaikissa iPhone 14 ja eteenpäin?

ap

Vierailija
62/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä pidät sitä kun konttaat hiekkalaatikolla taaperon perässä?

Pitäisin taskussa jos olisi pieniä lapsia.

Mahtuuko se housun etutaskuun kyykyssä?

Ei varmaan, mutta naisilla on takin taskut tai olkalaukku. 

Ei siis jatkoon. Pihatöissä puhelin on housuntaskussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä ei olla takki päällä eikä olkalaukku mukana.

Vierailija
64/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sillä tallennettua huippuhyviä musiikkivideoita live-keikoilta? Tämä mua kiinnostaa eniten kännykässä nykyään, kun festarikesä on alkamassa.

Vierailija
65/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä ei olla takki päällä eikä olkalaukku mukana.

Mulla onkin työtakki, jonka taskuun mahtuu :)

Vierailija
66/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iphone 16 max. Hinta alle tonni. En tee mitään jättimuistilla ja pron ominaisuuksilla.

Sinulla on varmaan plus malli.

Vierailija
67/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Tuli pelko Trumpin tullipelleilyjen takia, että iPhonejen hinnat nousee. Mun aiemman olin ostanut maaliskuussa 2024 ja sen muisti alkoi taas jo täyttyä 😩 Se oli 256gb muistilla varustettu iPhone. Ajattelin, että prkl, nyt haluan tarpeeksi sitä muistia, että ostan 1T muistilla olevan puhelimen. No mutta niitäpä ei noissa edullisemmissa malleissa olekaan. 

Oli pakko kääntää katse siis niihin malleihin, (vain noi pro't?), jossa oli. Sitten mä samalla tahdoin, että näyttö on suuri. Ei jäänyt jäljelle, kuin tää 16 pro max 🥹 

Kun pahimmillaan olisin nyt ostanut jonkun "välimallin" ja tarvinnut taas 2 vuoden päästä seuraavan 😖

Mutta herranjestas, onhan niitä muitakin puhelimia kuin iPhone. Puhelin ei ole egon jatke muuta kuin niillä, joilla on surkea itseluottamus.

Vierailija
68/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Tuli pelko Trumpin tullipelleilyjen takia, että iPhonejen hinnat nousee. Mun aiemman olin ostanut maaliskuussa 2024 ja sen muisti alkoi taas jo täyttyä 😩 Se oli 256gb muistilla varustettu iPhone. Ajattelin, että prkl, nyt haluan tarpeeksi sitä muistia, että ostan 1T muistilla olevan puhelimen. No mutta niitäpä ei noissa edullisemmissa malleissa olekaan. 

Oli pakko kääntää katse siis niihin malleihin, (vain noi pro't?), jossa oli. Sitten mä samalla tahdoin, että näyttö on suuri. Ei jäänyt jäljelle, kuin tää 16 pro max 🥹 

Kun pahimmillaan olisin nyt ostanut jonkun "välimallin" ja tarvinnut taas 2 vuoden päästä seuraavan 😖

No on sinulla ongelma 🤔 ja voithan käyttää leikkuulautana.

Vierailija
69/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä 20eur samsung

ostin käytettynä

Vierailija
70/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Mutta herranjestas, onhan niitä muitakin puhelimia kuin iPhone. Puhelin ei ole egon jatke muuta kuin niillä, joilla on surkea itseluotta

Mä en minkään androidin kanssa suostu temppuilemaan.

ap

Vierailija
71/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti hiljattain päivittää puhelinta, enkä nähnyt mitään järkevää syytä ostaa tuota iPhonen lippulaivaa. Erittäin kallis vain haitus parempi kuin halvemmat mallit.

Vierailija
72/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa iphone ehdotti satelliittipuhelua maanantain sähkökatkon aikana. En nyt ruvennut mihinkään soittelemaan, kun ei ollut mitään hätää. Satelliittipuhelun HINTA myös mietitytti. 

Puhelu on ilmainen.

Vierailija
73/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sillä tallennettua huippuhyviä musiikkivideoita live-keikoilta? Tämä mua kiinnostaa eniten kännykässä nykyään, kun festarikesä on alkamassa.

No, uskoisin, että saa. Kyllä mä olin jo aika tyytyväinen aiempaan 15 Plussaankin, tosin Coldplayn keikalta Olympiastadionin takakaarteelta sanoisin, että köh.. ei. Mutta kun oon ollut pienemmillä keikoilla ja ollut lähempänä lavaa, niin saa hyvää kuvaa ja myös ääntä. 

Vierailija
74/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa iphone ehdotti satelliittipuhelua maanantain sähkökatkon aikana. En nyt ruvennut mihinkään soittelemaan, kun ei ollut mitään hätää. Satelliittipuhelun HINTA myös mietitytti. 

Puhelu on ilmainen.

Siis hätäpuhelu? En löytänyt tietoa, että vois soittaa muunlaisia puheluita tai en sitäkään, että vois ylipäätään soittaa satelliittihätäpuheluakaan. Mutta että viestejä vois lähettää? Onhan sekin jo paljon. Pitempiaikaiseen kriisiin tarttis sit vielä vaan jonkun virranlähteenkin. 

ap

Vierailija
75/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlen mukaan satelliittipuhelin ominaisuus on kaikissa iPhone 14 ja eteenpäin?

ap

Joo, mulla on 14 pro max ja olen täällä Espanjassa. Mutta mitä satelliittiyhteydellä tekee, jos Suomessa sitä ei ole edes tarjolla?

Vierailija
76/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaa olla typerys?

Vierailija
77/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelu on ilmainen.

No ei todella ole! Se on 3-10 euroa minuutti. Sekoitat nyt satelliittipuhelut ja hätäpuhelut.

Vierailija
78/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halvin älypuhelin mitä kaupasta löysin. Kaikki mitä tarvitsen toimii 100 prosenttisesti.

Siinnä on vielä noin 90% kaikkea hölynpölyä mitä en tarvitse yhtään mihinkään.

Vierailija
79/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joo, mulla on 14 pro max ja olen täällä Espanjassa. Mutta mitä satelliittiyhteydellä tekee, jos Suomessa sitä ei ole edes tarjolla?

Eihän sillä teekään, mutta joku sanoi, että se tulis Suomeenkin 2025 aikana? Sais todellakin tulla, kun on pyccää naapurissa. 

ap

Vierailija
80/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eihän sillä teekään, mutta joku sanoi, että se tulis Suomeenkin 2025 aikana? Sais todellakin tulla, kun on pyccää naapurissa. 

ap

Siinä tapauksessa on tosi tärkeä ominaisuus puhelimessa. Kännykkäverkko hyytyi parissa tunnissa sähkökatkon aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi