Mulla on Applen kallein puhelin, iPhone Pro Max 1T muistilla. Kysyttävää?
Itse ostettu ja velaton. Muistan kun sen tulosta markkinoille uutisoitiin, että ajattelin, että ei hitto, kuka stanan typerys tuonkin ostaa :D
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa iphone ehdotti satelliittipuhelua maanantain sähkökatkon aikana. En nyt ruvennut mihinkään soittelemaan, kun ei ollut mitään hätää. Satelliittipuhelun HINTA myös mietitytti.
Puhelu on ilmainen.
Siis hätäpuhelu? En löytänyt tietoa, että vois soittaa muunlaisia puheluita tai en sitäkään, että vois ylipäätään soittaa satelliittihätäpuheluakaan. Mutta että viestejä vois lähettää? Onhan sekin jo paljon. Pitempiaikaiseen kriisiin tarttis sit vielä vaan jonkun virranlähteenkin.
ap
Olen soittanut Aasiaan pitkiä puheluita ja vallan ilmaisia numero vaan muuttuu vaikka vastaanottaja sama. Ota selvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä?
En ole vielä päässyt keikalle kuvaamaan, että onko minkä verran eroa aiempaan, mutta on ihan hyvä joo. Ainakin nyt on 5x optinen zoom aiemman 2x sijaan.
Aika surkeaa.
S21 Ultra 10x optinen zoom.
Niin ja 16gt rammia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä?
En ole vielä päässyt keikalle kuvaamaan, että onko minkä verran eroa aiempaan, mutta on ihan hyvä joo. Ainakin nyt on 5x optinen zoom aiemman 2x sijaan.
Aika surkeaa.
S21 Ultra 10x optinen zoom.
Niin ja 16gt rammia.
Joo. Itse en vain halua android-maailmassa pelata. Tyttärellä on kyllä S22 Galaxy Ultra tjsp, kun haluaa Samsungin puhelimen.
Mullapa on Nokia, näppäinpuhelin. Miksi puhelin pitää olla kallis?😏
Paljonko haluat lähettää rahaa minulle?
Miten joku voi olla ylpeä ylihintaisen Kiinassa tehdyn iPhonen omistamisesta?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mulla on halvin Sony 😎
Jaa minulla joku vanha iänikuinen Nokialainen oisko tuo parikyt vuotta vanha. Mutta kun pelittää niih mitä tuota hyvää vaihtamaan. Ainoo mikä siin joskus kiirees risoo kun akkui ei kestä kuin päivän.
Yksi kysymys, oletko tyhmä vai vaan idiootti?
Luurin antama statushyöty on vähäinen, koska jengi ei juurikaan katso mmitä kukin käyttää. iPhonen käyttäjät tosin kertovat sen, vaikka ketään ei juuri kiinnosta.
Sitten on vielä se vanheneminen. Luuri tipahtaa jo alle vuoden kuluessa tavisten luokkaan, kun uutta mallistoa tulee koko ajan markkinoille.
Eli: Jos haluat pönkittää itsetuntoasi hankinnoilla, on puhelin siihen hommaan kovin huono väline
Asia selvä. Itselläni 16 pro max mutta 512gb muistilla vaan. T: N20
Niinpä. Eihän noille tukiasemille ole kuin parin tunnin virrat akuista. Täysin käsittämätöntä, että nykyaikaisen yhteiskunnan on annettu mennä tähän.