Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on Applen kallein puhelin, iPhone Pro Max 1T muistilla. Kysyttävää?

Vierailija
04.05.2025 |

Itse ostettu ja velaton. Muistan kun sen tulosta markkinoille uutisoitiin, että ajattelin, että ei hitto, kuka stanan typerys tuonkin ostaa :D

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlen mukaan satelliittipuhelin ominaisuus on kaikissa iPhone 14 ja eteenpäin?

ap

Joo, mulla on 14 pro max ja olen täällä Espanjassa. Mutta mitä satelliittiyhteydellä tekee, jos Suomessa sitä ei ole edes tarjolla?

Eihän sillä teekään, mutta joku sanoi, että se tulis Suomeenkin 2025 aikana? Sais todellakin tulla, kun on pyccää naapurissa. 

ap

Siinä tapauksessa on tosi tärkeä ominaisuus puhelimessa. Kännykkäverkko hyytyi parissa tunnissa sähkökatkon aikana.

Niinpä. Eihän noille tukiasemille ole kuin parin tunnin virrat akuista. Täysin käsittämätöntä, että nykyaikaisen yhteiskunnan on annettu mennä tähän. 

Vierailija
82/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa iphone ehdotti satelliittipuhelua maanantain sähkökatkon aikana. En nyt ruvennut mihinkään soittelemaan, kun ei ollut mitään hätää. Satelliittipuhelun HINTA myös mietitytti. 

Puhelu on ilmainen.

Siis hätäpuhelu? En löytänyt tietoa, että vois soittaa muunlaisia puheluita tai en sitäkään, että vois ylipäätään soittaa satelliittihätäpuheluakaan. Mutta että viestejä vois lähettää? Onhan sekin jo paljon. Pitempiaikaiseen kriisiin tarttis sit vielä vaan jonkun virranlähteenkin. 

ap

Olen soittanut Aasiaan pitkiä puheluita ja vallan ilmaisia numero vaan muuttuu vaikka vastaanottaja sama. Ota selvää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvä?

En ole vielä päässyt keikalle kuvaamaan, että onko minkä verran eroa aiempaan, mutta on ihan hyvä joo. Ainakin nyt on 5x optinen zoom aiemman 2x sijaan. 

Aika surkeaa.

S21 Ultra 10x optinen zoom. 

Niin ja 16gt rammia. 

Vierailija
84/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvä?

En ole vielä päässyt keikalle kuvaamaan, että onko minkä verran eroa aiempaan, mutta on ihan hyvä joo. Ainakin nyt on 5x optinen zoom aiemman 2x sijaan. 

Aika surkeaa.

S21 Ultra 10x optinen zoom. 

Niin ja 16gt rammia. 

Joo. Itse en vain halua android-maailmassa pelata. Tyttärellä on kyllä S22 Galaxy Ultra tjsp, kun haluaa Samsungin puhelimen. 

Vierailija
85/92 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on Nokia, näppäinpuhelin. Miksi puhelin pitää olla kallis?😏

Vierailija
86/92 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko haluat lähettää rahaa minulle?

Vierailija
87/92 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Are you open minded ;-)

Vierailija
88/92 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla ylpeä ylihintaisen Kiinassa tehdyn iPhonen omistamisesta?

Vierailija
89/92 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mulla on halvin Sony 😎

Jaa minulla  joku vanha iänikuinen Nokialainen oisko tuo parikyt vuotta vanha. Mutta kun pelittää niih mitä tuota hyvää vaihtamaan. Ainoo mikä siin joskus kiirees risoo kun akkui ei kestä kuin päivän.

Vierailija
90/92 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys, oletko tyhmä vai vaan idiootti?

Vierailija
91/92 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurin antama statushyöty on vähäinen, koska jengi ei juurikaan katso mmitä kukin käyttää. iPhonen käyttäjät tosin kertovat sen, vaikka ketään ei juuri kiinnosta.

Sitten on vielä se vanheneminen. Luuri tipahtaa jo alle vuoden kuluessa tavisten luokkaan, kun uutta mallistoa tulee koko ajan markkinoille.

Eli: Jos haluat pönkittää itsetuntoasi hankinnoilla, on puhelin siihen hommaan kovin huono väline

Vierailija
92/92 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä. Itselläni 16 pro max mutta 512gb muistilla vaan. T: N20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä