Mulla on Applen kallein puhelin, iPhone Pro Max 1T muistilla. Kysyttävää?
Itse ostettu ja velaton. Muistan kun sen tulosta markkinoille uutisoitiin, että ajattelin, että ei hitto, kuka stanan typerys tuonkin ostaa :D
Kommentit (92)
Vetääkö sugar daddysi aina kakkoseen vai kelpaako liukaskin joskus?
Vierailija kirjoitti:
pro ja pro max puhelimien ainut ero taitaa olla näytön vähän isompi koko. Eiköhän jo pro versiossa ole ihan riittävän iso näyttö.
Ajattelin, että en tingi näytön koosta, koska aiemmassani oli isompi kuin pro:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä?
En ole vielä päässyt keikalle kuvaamaan, että onko minkä verran eroa aiempaan, mutta on ihan hyvä joo. Ainakin nyt on 5x optinen zoom aiemman 2x sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>>Kysyttävää?<<
Niin mihin ihmeeseen muka tarvitset sen kaikkia ominaisuuksia?
(olin töissä mukana uushankintaprojekteissa ja hankintoihin liittyi suksen mittaiset listaukset ja selvitykset "loppukäyttäjän vaatimukset" ja jotka oli vieä jaettu "ehdottomiin vaatimuksiin" ja siitä alaspäin.)
Oletko edes ikinä selvittänyt, mitä kaikkea tuolla luurilla voisi tehdä?
16 Pro:ssa (1399€) ja Pro Maxissa (1699€ ja ylöspäin) on satelliittipuhelut - ominaisuus joka ei Suomessa ole kytketty lainkaan päälle.
Jaa, mua todellakin kiinnostaa kaikki huoltovarmuuteen liittyvä. Onkohan tällaista tulossa Suomeen, tai onko Euroopassa? Ja toimiiko tää puhelin siellä sitten silleen?
ap
Ilmeisesti 2025 loppuun mennessä. Nyt toimii vain UK:ssa, Saksassa, Espanjassa ja parissa muussa eurooppalaisessa maassa. Muualla maailmassa toimii Japanissa, Yhdysvalloissa, Kanadassa, muutamassa muussa maassa.
Missä pidät sitä kun konttaat hiekkalaatikolla taaperon perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pro ja pro max puhelimien ainut ero taitaa olla näytön vähän isompi koko. Eiköhän jo pro versiossa ole ihan riittävän iso näyttö.
Ajattelin, että en tingi näytön koosta, koska aiemmassani oli isompi kuin pro:ssa.
Onko sulla huono näkö?
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen olet?
Kokoajan.
Mikä sai sinut tekemään tällaisen aloituksen?
Mikset vastaa kaikkiin kysymyksiin?
Tyhmä aloitus sulla.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin taskussa jos olisi pieniä lapsia.
Espanjassa iphone ehdotti satelliittipuhelua maanantain sähkökatkon aikana. En nyt ruvennut mihinkään soittelemaan, kun ei ollut mitään hätää. Satelliittipuhelun HINTA myös mietitytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla huono näkö?
Ei, päinvastoin olen likinäköinen, mutta mitä isommalta ruudulta saan katsella etenkin Bojania sen parempi 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko se housun etutaskuun kyykyssä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sai sinut tekemään tällaisen aloituksen?
Joku mainitsi jossain muussa ketjussa jotain puhelimestaan oliko 16 pro max niin kiinnostuin tsekkaamaan, että oliko tääkin nyt just se malli xD Kun oli, niin ajattelin vaan. Kun en siis ole lähtökohtaisesti henkilö, joka ikinä ostais tällaisen. Mutta se nyt vaan tuli eteen, että oli mulle järkevin valinta.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa iphone ehdotti satelliittipuhelua maanantain sähkökatkon aikana. En nyt ruvennut mihinkään soittelemaan, kun ei ollut mitään hätää. Satelliittipuhelun HINTA myös mietitytti.
Ihanaa, että kerrot! Mua alkoi nyt todella kiinnostaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko se housun etutaskuun kyykyssä?
Ei varmaan, mutta naisilla on takin taskut tai olkalaukku.