Mulla on Applen kallein puhelin, iPhone Pro Max 1T muistilla. Kysyttävää?
Itse ostettu ja velaton. Muistan kun sen tulosta markkinoille uutisoitiin, että ajattelin, että ei hitto, kuka stanan typerys tuonkin ostaa :D
Kommentit (92)
Puolellatoista tonnilla saa leimatun auton joka läpäisee pari vuotta katsastuksen ilman korjauksia ja pääsee töihin polttoaineen hinnalla.
Tai sitten kännykän jolla ei oikeastaan tee muuta kuin selaa uutisia.
Vierailija kirjoitti:
>>Kysyttävää?<<
Niin mihin ihmeeseen muka tarvitset sen kaikkia ominaisuuksia?
(olin töissä mukana uushankintaprojekteissa ja hankintoihin liittyi suksen mittaiset listaukset ja selvitykset "loppukäyttäjän vaatimukset" ja jotka oli vieä jaettu "ehdottomiin vaatimuksiin" ja siitä alaspäin.)
Oletko edes ikinä selvittänyt, mitä kaikkea tuolla luurilla voisi tehdä?
16 Pro:ssa (1399€) ja Pro Maxissa (1699€ ja ylöspäin) on satelliittipuhelut - ominaisuus joka ei Suomessa ole kytketty lainkaan päälle.
Mulla on iphone 16 max. Hinta alle tonni. En tee mitään jättimuistilla ja pron ominaisuuksilla.
Kuka nyt puhelimen velaksi ostais? Itse vaihdan huippumallin vuosittain ja vanhat menee lapsille.
Ja 16 Pro/Pro Maxissa on 120fps näyttö kun normi-iPhoneissa 60fps.
Mutta samapa tuo on peruspulliaiselle. Hieman sulavampi käyttää mutta siinä se. Onko se tonnin lisähinnan arvoista, sitä voi pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>>Kysyttävää?<<
Niin mihin ihmeeseen muka tarvitset sen kaikkia ominaisuuksia?
(olin töissä mukana uushankintaprojekteissa ja hankintoihin liittyi suksen mittaiset listaukset ja selvitykset "loppukäyttäjän vaatimukset" ja jotka oli vieä jaettu "ehdottomiin vaatimuksiin" ja siitä alaspäin.)
Oletko edes ikinä selvittänyt, mitä kaikkea tuolla luurilla voisi tehdä?
16 Pro:ssa (1399€) ja Pro Maxissa (1699€ ja ylöspäin) on satelliittipuhelut - ominaisuus joka ei Suomessa ole kytketty lainkaan päälle.
Jaa, mua todellakin kiinnostaa kaikki huoltovarmuuteen liittyvä. Onkohan tällaista tulossa Suomeen, tai onko Euroopassa? Ja toimiiko tää puhelin siellä sitten silleen?
ap
Ei mitään kysyttävää. Minullakin aina Applen puhelin. Muutaman vuoden välein vaihdan uuteen. Meidän perheessä kaikilla on Applen tuotteet, siis IPhonet, Imacit, MacBookit ja IPadit.
Onko kokoaja joku palstan sankari kun kokoajan vatsa on kipeä, kokoajan auto pysäytetään, kokoajan puuro palaa pohjaan ja sitä rataa...?
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt puhelimen velaksi ostais? Itse vaihdan huippumallin vuosittain ja vanhat menee lapsille.
Mulla kans vanha meni pojalle. Hyvä diili, kun se oli vasta vuoden vanha. Mä oon yleensä ollut puhelimenvaihtonihilisti, menin esim. vuodet 2008-2018 samalla Nokialaisella. Sen jälkeen kun se hajosi mulla oli vuoden ajan sellainen Beafon, kun ei ollut varaa iPhoneen, enkä ois suostunut muita älypuhelimia hankkimaan. Vihaan androideja. Ostin ekan älypuhelimeni eli iPhonen 2019. Se oli mulla 5 vuotta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Puolellatoista tonnilla saa leimatun auton joka läpäisee pari vuotta katsastuksen ilman korjauksia ja pääsee töihin polttoaineen hinnalla.
Mihin ihmeeseen panet rahasi kun täytyy halvoilla vehkeillä leikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans vanha meni pojalle. Hyvä diili, kun se oli vasta vuoden vanha. Mä oon yleensä ollut puhelimenvaihtonihilisti, menin esim. vuodet 2008-2018 samalla Nokialaisella. Sen jälkeen kun se hajosi mulla oli vuoden ajan sellainen Beafon, kun ei ollut varaa iPhoneen, enkä ois suostunut muita älypuhelimia hankkimaan. Vihaan androideja. Ostin ekan älypuhelimeni eli iPhonen 2019. Se oli mulla 5 vuotta.
ap
Mitä vuoden ikäinen lapsi (poika) tekee (äly)puhelimella?
Menikö koko kuun kelarahat nyt siihen?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan puhelimen aina velaksi. Ilman kuluja ja korkoja, kuukausimaksun laitan verovähennykseen.
Vierailija kirjoitti:
Menikö koko kuun kelarahat nyt siihen?
Ei mennyt. Perinnöstä otin. Jonka sain siis 2020.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen panet rahasi kun täytyy halvoilla vehkeillä leikkiä?
Sijoittamiseen miten se matka kotoa työpaikalle tai kauppaan on yhtään ihmeellisempi kokemus 50 000 eurolla vs 1500-3000 eurolla?
Meillä oli ennen uusi auto, myytiin pois ja vaihdettiin 3tuhannen euron autoon huollot halvempia, matkat taittuu samassa kuin ennenkin nykyinen euto tuntuu tukevammalta ja rätisee vähemmän, kun ei ole pilipalimuovista koottu joka hilavitkutin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä vuoden ikäinen lapsi (poika) tekee (äly)puhelimella?
Luetunymmärtämiskurssille mars mars
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iphone 16 max. Hinta alle tonni. En tee mitään jättimuistilla ja pron ominaisuuksilla.
Ei sellaista ole olemassakaan.
Mitä sä teet tuolla muistin määrällä? Pyöritätkö jotain valtavaa 3D ifc mallia vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä teet tuolla muistin määrällä? Pyöritätkö jotain valtavaa 3D ifc mallia vai mikä?
Shippailen Käärijää ja Bojania. Kuvaan keikoilla.
En kyllä oo :D Ois kiva oppia!