Mitä jos törmäät sielusi peiliin, kaksoisliekkiin, ollessasi jo naimisissa?
Pystytkö repimään toisen puoliskosi irti itsestäsi, tiedostaen että elämäsi ei tule täyttymään?
Kommentit (29)
Joku sekopää tekee rahaa tällä kun toiset sekopäät uskoo näitä.
Vierailija kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää, miten sekaisin ihmiset voivat olla.
Selkeästi sinun rakkautesi on vain tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Joku sekopää tekee rahaa tällä kun toiset sekopäät uskoo näitä.
Oletko sellainen raamattupsykoottinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi sinun rakkautesi on vain tyhjää.
Kyynel ja kaksoisliekki ja kuivatun yksisarvisen jauhetta sulle! <3
Kaksoisliekki ei ole hyvä kumppani, koska hän on samanlainen kuin sinäkin. Hyvässä ja pahassa. Joten ei haittaisi.
Mielenkiintoinen kysymys. Toisaalta houkuttaisi kokea.
Onneksi olen ihan varma että olen mennyt naimisiin kaksoisliekkini kanssa, jos sellaista on ikinä olemassa. Uneni tiesi tämän <3
Älä lähde mukaan tuohon kaksoisliekkihörhöilyyn. Nää sitä levittäneet "gurut" on ihan kammottavia tyyppejä.
Ei kaksoisliekki ole samanlainen kuin sinä vaan juuri se puuttuva palanen, se jolla on ne päinvastaiset piirteet
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde mukaan tuohon kaksoisliekkihörhöilyyn. Nää sitä levittäneet "gurut" on ihan kammottavia tyyppejä.
Pelkäät vain sitä mitä et ymmärrä ;)
Erosin pitkästä avioliitosta hetken huuman takia! Kannatti, vaikkei huuma kestänyt.
Ei ole olemassa mitään sieluja tai kaksoisliekkejä. Järjettömään rakastumiseen uskon kyllä.
Otan eron. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi väärän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisliekki ei ole hyvä kumppani, koska hän on samanlainen kuin sinäkin. Hyvässä ja pahassa. Joten ei haittaisi.
Ei ole, hän on sinulle enemmän eräänlainen vastakohta. Sielunkumppani on tuollainen miellyttäjä ja heitä voi olla useita, jopa kavereina. Kaksoisliekkejä on vain yksi, ja tiedät kun sellaisen kohtaat.
Piti oikein lukaista mitä tämä kaksoisliekki tarkoittaa ja voi jestas millaista hömppää. Mutta joku silläkin ilmeisesti tekee rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein lukaista mitä tämä kaksoisliekki tarkoittaa ja voi jestas millaista hömppää. Mutta joku silläkin ilmeisesti tekee rahaa.
Horoskooppini oli tänään oikeassa, kun sanoi että älä usko kaikkea mitä tänään luet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, hän on sinulle enemmän eräänlainen vastakohta. Sielunkumppani on tuollainen miellyttäjä ja heitä voi olla useita, jopa kavereina. Kaksoisliekkejä on vain yksi, ja tiedät kun sellaisen kohtaat.
Kaksoisliekki ei ole vastakohta vaan puuttuva pala. Itsesi kaltainen. En itse haluaisi kumppanikseni toista minää. Ystäväksi kyllä.