Lue keskustelun säännöt.
Työllistymisestä! Asiallista keskustelua.
03.05.2025 |
Kysyn teiltä onko työllistyminen oikeasti niin vaikeaa kuin tällä palstalla annetaan ymmärtää? Puhutaan että työtä ei saa jos on yli 50-vuotias tahmatassu tai kokematon alle 25 vee hemuli. Kuka täällä siis työllistyy? 30-vuotiaatko on parhaassa iässä? Entäs se jauhelihatyyppi joka on tätä ikähaitaria ja lähettänyt tuhansia hakemuksia.
Suurin osa työikäisistä kuitenkaan ei ole työttömiä.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Video ei kerro kyllä mitään sosiaalisista taidoista. Minulla on erittäin hyvät kommunikointitaidot, ja pärjään puhelinhaastatteluissa ja kasvotusten keskustellessa oikein hyvin. Minä kuitenkin vihaan kameran edessä oloa, ja tunnen itseni hyvin vaivautuneeksi jos joudun puhumaan kameralle tai edes olemaan valokuvattavana.
Olenkin joko jättänyt kokonaan hakematta tai jättänyt vaan videon laittamatta, jos sellaista on vaadittu/toivottu. Jos itse työ ei vaadi kameran edessä esiintymistä, niin silloin se on aivan turhanpäiväinen vaatimus, eikä anna oikeaa kuvaa hakijoista, jotka eivät ole kuvaamiseen tottuneet.
Onneksi sain jo työpaikan, niin ei tarvitse tuohon sirkuspelleilyyn ainakaan hetkeen taas osallistua.