Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa päähän että lasten mummi on juoppo

Vierailija
03.05.2025 |

Olen niin kyllästynyt siihen ihmiseen. En ole juuri tekemisissä, mutta mies on. Kai sitä äitiään rakastaa vaikka äiti olisi juoppo enkä voi pakottaa katkomaan välejä. 

Minua ärsyttää kutsua hänet perhejuhliin, ärsyttää jos mies pyytää hänet kerran parissa kuukaudessa syömään, ärsyttää käydä lasten kanssa leikkipuistotreffeillä. Ärsyttää huomata, että hän on taas humalassa vauvan ristiäisissä ja pakottaa mies poistamaan hänet paikalta. 

Tänään olin lasten kanssa ostoksilla ja näin hänet hoipertelevan humalassa kaupungin keskustassa. Yritti tulla luoksemme, mutta teeskentelin etten huomaa ja vein lapset vikkelästi muualle. Heidän ei tarvitse kohdata kännistä mummia ja kuunnella sen sössötystä. 

Varmasti tämä ärsyttää minua erityisesti siksi, että sain itse sietää lapsena juoppoa isovanhempaa ja kuunnella sen sössötystä. Valitettavasti kun hän kuoli, en muistele kovin lämmöllä. Hautajaisissa muut puhui ihmisestä, jota minä en koskaan tuntenut, kun tunsin vain juopon. Nyt omilla lapsillani on sama kohtalo.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään lapsen ei tarvitse olla humalaisen seurassa, olkoon sukua tai ei.

Vierailija
62/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti on aina äiti. Kyllä minäkin pyytäisin syömään pari kertaa kuudaudessa vaikka kuinka juoppo olisi. 

Kiva ne oksennukset ja pas..t siivota sitten. Ja muutenkin. 

Liioittelua. Useimmat juopot kykenevät kontrolloimaan juomistaan niin että läheisiä tavatessa ei juoda. Eikä myöskään oksennella tai paskota housuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan ole. En tosin ole mummikaan. Omien lasten mummi tai pappa eivät ole olleet juoppoja. Tulemme perheestä, jolla ei ole ollut ongelmia muuta kun rikoksin sabotoiden. Tuota ei monet tiedäkään! 

Joillain ollut niin kova tarve näyttää että ei se sun perhe ollut kummoinen? No olihan se! Ilman sabotointeja, manipulointeja ja rikoksia monet ikävät asiat olisi tapahtuneet!

Ei ne sattumana itsestään tapahtuneet niinkuin monilla muilla yleensä!

Jotkut tietää sen ja sitäpä yritetään salata viimeiseen asti!

Totuus  olusi noloa muille lun sille perheelle itselleen!

Vierailija
64/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään lapsen ei tarvitse olla humalaisen seurassa, olkoon sukua tai ei.

Muistathan kieltäytyä kaikista perhejuhlista jos siellä maljoja nostellaan. Siitä sun lapset varmasti traumatisoituvat. 

Omasta lapsuudesta muistan juhlat iloisina tapahtumina, aikuisetkin olivat kevyemmällä mielellä varmaankin sen juomatarjoilun tuloksena.