Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia naiset haluavat nykyään kevytsuhteita ja pelkkää itsetunnon kohotusta?

Vierailija
03.05.2025 |

Miksi naiset eivät sitoudu hyvään mieheen ja perusta perhettä? 

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan itse kysynyt tätä irl keneltäkään naiselta?

Vierailija
82/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa perheen, mutta ei tehdä mitään sen eteen. 

Miehet on niitä, jotka näkevät perheen vaaleanpunaisten lasien läpi. Todellisuuden iskiessä päin kasvoja lähtevät vieraisiin ja syyttävät siitä vaimoa.

N=h ja rahat vie.

Vierailija
84/92 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhebarometri 2024: valtaosa suomalaisista tahtoo pitkällä tähtäimellä elää parisuhteessa. Ei uskoisi kun lukee tätä keskusteluketjua

Vierailija
85/92 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/92 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Voi tietty olla, että olen itse jotenkin outo nainen mutta ei ainakaan mun itsetuntoa nosta eikä laske mitkään kevytsuhteet eli nämä "tapailut" ja "panokaverit". Eikä ne ole mikään tavoite tai päämäärä vaan ainoastaan tapa viettää aikaa ennen kuin kohdalle osuu se itselle sopiva sitoutumiskykyinen ja yksiavioinen, perhekeskeinen mies.

Vierailija
87/92 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhebarometri 2024: valtaosa suomalaisista tahtoo pitkällä tähtäimellä elää parisuhteessa. Ei uskoisi kun lukee tätä keskusteluketjua

Ei ole ainoa asia jonka suhteen tällä palstalla on aivan omanlaisensa todellisuus. Oikeastaan koko palsta on omanlaisensa todellisuus joka ei juurikaan osu yksiin reaalimaailman kanssa.

Vierailija
88/92 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus naisiin mennyt kokonaan. Aika tuntuu kulkevan suuntaan, että miehen arvo nousee ja naiset tulevat taas pöyhisteleviksi kokoteiksi. Ei kaikki.

Vierailija
89/92 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes kevytsuhdetta. Luepa kuule lehtiä, mitä naisille tapahtuu miesseurassa.

No eri... Mutta kerroppas minulle missä lehdessä se lukee? Ei ole vielä tullut vastaan uutista siitä?

Vierailija
90/92 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset: mikä ero on parisuhteella ja kevyellä seksisuhteella silloin kun seksikumppani on aina sama vakityyppi? Tarkoitan nyt heitä jotka ovat jo ohittaneet lastensaanti-iän. 

Vierailija
91/92 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Voi tietty olla, että olen itse jotenkin outo nainen mutta ei ainakaan mun itsetuntoa nosta eikä laske mitkään kevytsuhteet eli nämä "tapailut" ja "panokaverit". Eikä ne ole mikään tavoite tai päämäärä vaan ainoastaan tapa viettää aikaa ennen kuin kohdalle osuu se itselle sopiva sitoutumiskykyinen ja yksiavioinen, perhekeskeinen mies.

Vietät tuolla tavalla aikaa... Ja etsit seuraa tuohon tarkoitukseen... Tiesitkö että samaan aikaan olet miehelle huo...ra? Miehen silmissä kaikki jotka hakevat hetken hupia tai lyhyttä juttua pitkäkin käy ovat huo...ria... Ihan suoraan se kertoo heti että älä missään mielessä ole millään tavalla kiinnostunut tai tavoittele sellaista naista...

Vierailija
92/92 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset: mikä ero on parisuhteella ja kevyellä seksisuhteella silloin kun seksikumppani on aina sama vakityyppi? Tarkoitan nyt heitä jotka ovat jo ohittaneet lastensaanti-iän. 

Se että parisuhteessa seksi on aivan erilaatuista kuin kevyessä seksisuhteessa ja ei tarvitse ajatella sitä ällötystä että kumppani olisi huo...ra jolla on ollut samalla viikolla jo useampi muukin kumppani. Jo pelkkä ajatus että nainen etsii kevyttä suhdetta tekee naisesta halvan joka vedetään vasempaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme