Minkä takia naiset haluavat nykyään kevytsuhteita ja pelkkää itsetunnon kohotusta?
Kommentit (92)
Mua ei kiinnosta parisuhde. Seksisuhde riittää mulle. Lapsen olen jo saanut eikä lisää tule.
N45
Siksi, kun on rikottu jo itsensä niin pahasti niiden huonojen miesten kanssa, ettei kiinnosta antaa enää kenellekään mahdollisuutta. Ei jaksa päästää enää ketään paskomaan tätä mielenrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki naisetko? :D
Mimmoseksi kuvittelet ap?
- vieras
En jaksa enää yrittää luottaa kehenkään. Minut rikotaan kuitenkin taas. Viimeistään sitten, kun lapsi syntyy, niin miestä ei enää kiinnosta.
Ei edes kevytsuhdetta. Luepa kuule lehtiä, mitä naisille tapahtuu miesseurassa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun on rikottu jo itsensä niin pahasti niiden huonojen miesten kanssa, ettei kiinnosta antaa enää kenellekään mahdollisuutta. Ei jaksa päästää enää ketään paskomaan tätä mielenrauhaa.
Kuulostaa netistä kopioidulta paskapuheelta.
yhyy naiset tekee sitä ja tätä yhyy yhyy
kenen kanssa ne naiset tätä harrastaa? toistensa vai? vai miten on mahdollista, että vain naisissa on tämä ongelma
Ei mua ainakaan kiinnosta eikä koskaan oo kiinnostanutkaan mitkään "kevytsuhteet" ja irtopanot. Odottelin vaan kiltisti hyvää miestä, mutta en sellaista koskaan saanut. Ei niitä naisille jaella kuin jotain palkintoja siitä että satuit syntymään naiseksi!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää yrittää luottaa kehenkään. Minut rikotaan kuitenkin taas. Viimeistään sitten, kun lapsi syntyy, niin miestä ei enää kiinnosta.
Juuri tämä. Varmaan on olemassa ei-kusipäitä miehiäkin, jossain, mutta joko ne ei halua minua tai sitten minä en osaa haluta niitä. Joka tapauksessa todennäköisyys, että minä rakastuisin ihmiseen jonka kanssa voisi syntyä toimiva välittävä parisuhde on tasan nolla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö seksisuhde ole jotenkin säälittävä juttu?
Miksi ihmeessä olisi? Mä en halua parisuhdetta, mutta haluan seksiä. Sitä saan luotettavalta ja tutulta mieheltä. Mies osaa antaa mulle erittäin paljon nautintoa.
N45
Eivät miehetkään halua. Nopeimmin pääsee miehestä eroon kun sille sanoo: Minä rakastan sinua.
Missä luuraa hyvät miehet?