Hain kauppaan töihin, muita hakijoita minun lisäksi oli 7200.
Näin Helsingissä, ja ihmiset jaksaa jankuttaa että MENE TÖIHIN, mutta kun niitä töitä ei yksinkertaisesti riitä kaikille!!!
Kommentit (130)
Ei kai kukaan ole sanonut, että mene töihin kauppaan?
Palkkasimme Jamalin. Nolla sopimuksella vuokrafirman kautta. Harjoittelijan palkalla "2 vuotta".
Ei työterveyttä ja työvaatetuksen hankkii itse. Ensimmäinen sairaslomapäivä palkaton.
Ei irtisanomisaikaa.
Te pyysitte liikaa palkkaa. Valitamme.
Ilman maahanmuuttoa suomi närvettyy
En jaksa ulkomaalaisia kielitaidottomia myyjiä. Heiltä kun kysyy, niin vastausta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
"Asiantuntijoiden"Mukaan suomi tarvitsee 44000 mamua vuosittain
Meillä on 300 000 työtöntä suomalaista työnhakijaa. Olisi fiksuinta palkata heidät.
Onpa outoa. Kun itse aikanaan rekrytoin Espoossa, tuli hakemuksia kaupalle 11kpl.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan ole sanonut, että mene töihin kauppaan?
Kyllä moni tuntuu luulevan että se on semmoinen työ johon kuka tahansa kävelee. Samoin siivous, Mäkkärit jne.
Töitä on. Pulaa on OSAAJISTA. Suurin osa hakijoista tekee surkean CV:n täynnä kielioppivirheitä, joka näkyy työttömyydessäkin. Tekoälykin houkuttaa yrityksiä, kun ne osaavat kaiken täydellisesti ja ihmisille pitää kaikki opettaa erikseen.
Se johtuu noista pakkohakemuksista. Hallitus kuormittaa yrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 300 000 työtöntä suomalaista työnhakijaa. Olisi fiksuinta palkata heidät.
Meillä on myös edelliset työperäiset työllistämättä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa. Kun itse aikanaan rekrytoin Espoossa, tuli hakemuksia kaupalle 11kpl.
Oliko hae 4 työpaikkaa kuukaudessa?
Niinpä niin ja siitä huolimatta tälläkin palstalla päivystää tyhmien ihmisten kuoro, joka huutaa posket punaisina ja pullollaan: menkää töihin.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu noista pakkohakemuksista. Hallitus kuormittaa yrityksiä.
Ja sen takia työttömien hakemukset laitetaan suoraan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ulkomaalaisia kielitaidottomia myyjiä. Heiltä kun kysyy, niin vastausta ei saa.
Maahanmuuttajat eivät yleensä osaakkaan mitään. Pitäisi sanoa suorat sanat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi palkata ihmisiä jotka eivät osaa perusasioita?
Kuormittaa rekryämistä, kun tulee tulee ns turhia hakemuksia. Pakko laittaa se 4 hakemusta/kk. Mitä helvetin järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Kuormittaa rekryämistä, kun tulee tulee ns turhia hakemuksia. Pakko laittaa se 4 hakemusta/kk. Mitä helvetin järkeä?
Koska koko suomen työllisyysjärjestelmä on täysin rikki. Osaamattomien pitää kuormittaa koko järjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
Palkkasitteko kaikki hakeneet?
Miksi hakea työtä ? Tekee vain siten kuin Persut ja muut fassarit sanovat olevan paras tehdä. Eli ottaa itseään "pillistä" kiinni, niskan puolelta, ja MENEE töihin.