Minkä takia naiset haluavat nykyään kevytsuhteita ja pelkkää itsetunnon kohotusta?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun on rikottu jo itsensä niin pahasti niiden huonojen miesten kanssa, ettei kiinnosta antaa enää kenellekään mahdollisuutta. Ei jaksa päästää enää ketään paskomaan tätä mielenrauhaa.
Kuulostaa netistä kopioidulta paskapuheelta.
Ei vaan mun kohdalla ainakin ihan kylmä tosiasia. Avioero oli erittäin kivulias enkä ole vieläkään toipunut siitä. En halua parisuhdetta ja satuttaa itseni taas.
N45
Mies haluaa perheen, mutta ei tehdä mitään sen eteen.
Miehet on niitä, jotka näkevät perheen vaaleanpunaisten lasien läpi. Todellisuuden iskiessä päin kasvoja lähtevät vieraisiin ja syyttävät siitä vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun on rikottu jo itsensä niin pahasti niiden huonojen miesten kanssa, ettei kiinnosta antaa enää kenellekään mahdollisuutta. Ei jaksa päästää enää ketään paskomaan tätä mielenrauhaa.
Varsin mahdollista tai jopa todennäköistä, että joku muukin on joskus näin kirjoittanut. Mahdollisesti useampikin joku muu. On meinaan varsin yleinen ongelma tämä.
Munaa kerran viikossa riittää. Sama myös miehelle pilden suhteen. Toimii!
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää yrittää luottaa kehenkään. Minut rikotaan kuitenkin taas. Viimeistään sitten, kun lapsi syntyy, niin miestä ei enää kiinnosta.
Juuri tämä. Varmaan on olemassa ei-kusipäitä miehiäkin, jossain, mutta joko ne ei halua minua tai sitten minä en osaa haluta niitä. Joka tapauksessa todennäköisyys, että minä rakastuisin ihmiseen jonka kanssa voisi syntyä toimiva välittävä parisuhde on tasan nolla.
Varmasti on. Ja voisin sellaisen saada. Mutta en jaksa Lottoakaan pelata olemattomien todennäköisyyksien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän miehen etsiminen on, kuin pelaisi venäläistä rulettia.
sitä se elämä myös on, venäläistä rulettia
-sivusta
Niin?
Parisuhteessa pettyneeltä, mutta lasten tai taloudellisten syiden takia aviossa pysyvästä naisesta saa hyvän seksisuhteen. Voin suositella.
M38
Ainakin omalla kohdalla nuo on kyllä ristiriidassa. Kevytsuhteet ei kohota itsetuntoa, päinvastoin. Mitä ihmeen hienoa siinä on, että kelpaa miehelle pelkäksi patjaksi? Mutta janoan läheisyyttä enkä usko enää rakkauteen, niin tällä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää yrittää luottaa kehenkään. Minut rikotaan kuitenkin taas. Viimeistään sitten, kun lapsi syntyy, niin miestä ei enää kiinnosta.
Juuri tämä. Varmaan on olemassa ei-kusipäitä miehiäkin, jossain, mutta joko ne ei halua minua tai sitten minä en osaa haluta niitä. Joka tapauksessa todennäköisyys, että minä rakastuisin ihmiseen jonka kanssa voisi syntyä toimiva välittävä parisuhde on tasan nolla.
Miehen mielestä parisuhde voi olla toimiva ja siinä voi olla rakkautta, vaikka miehellä olisi myös rakastajattaria. Toisaalta vaimolle ei ikipäivänä sallittaisi samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on. Ja voisin sellaisen saada. Mutta en jaksa Lottoakaan pelata olemattomien todennäköisyyksien takia.
Joo. Sama. Ja vaikka luulisi, että ikä turruttaa, niin päinvastoin ne pettymykset tuntuvat kerta toisensa jälkeen vaan pahemmilta. En usko, että psyyke kestäisi seuraavaa iskua.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa pettyneeltä, mutta lasten tai taloudellisten syiden takia aviossa pysyvästä naisesta saa hyvän seksisuhteen. Voin suositella.
M38
Tässä syy, miksi pitää pyrkiä hyville palkoille niiden lasten pyöräyttelyn sijaan. On mahdollisuus vapauteen ja riippumattomuuteen.
Ja siksi lapsia ei synnykään, koska naiset joutuu ne yksin hoitamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sama. Ja vaikka luulisi, että ikä turruttaa, niin päinvastoin ne pettymykset tuntuvat kerta toisensa jälkeen vaan pahemmilta. En usko, että psyyke kestäisi seuraavaa iskua.
Ikä turrutti myös ne rakkauden tunteet. Ei tunnu missään. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mun kohdalla ainakin ihan kylmä tosiasia. Avioero oli erittäin kivulias enkä ole vieläkään toipunut siitä. En halua parisuhdetta ja satuttaa itseni taas.
N45
Inhottava homma sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä parisuhde voi olla toimiva ja siinä voi olla rakkautta, vaikka miehellä olisi myös rakastajattaria. Toisaalta vaimolle ei ikipäivänä sallittaisi samaa.
Sellaisen miehen käsitys rakkaudesta on yhteensovittamattomassa ristiriidassa minun rakkauskäsitykseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö seksisuhde ole jotenkin säälittävä juttu?
No ei kai se ole säälittävää, jos itse semmosta haluaa ja toinenkin on sen suhteen ihan messissä? Itse siis en halua, mutta toivoisin olevani sellainen nainen kyllä. Paljon surullisempaa on olla tällainen tylsä kiltti romantikko, josta kukaan mies ei kiinnostu. Tiiän kyllä, että saisin munaa joka rööriin vaikka 24/7, jos se olisi se mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen miehen käsitys rakkaudesta on yhteensovittamattomassa ristiriidassa minun rakkauskäsitykseni kanssa.
Näitä miehiä on paljon ja siksi en halua perhettä perustaa.
N30
Ai sitoudu eksklusiiviseksi h uoruliksi ja pilaa kehoaan jonkun "avomiehen" ä päriä kasvatellessa? Juuh jooh. Anna naisten panna jos panettaa. Ei ole pakko osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä turrutti myös ne rakkauden tunteet. Ei tunnu missään. 😅
Damn olen kade! Ikä 40++ ja tuli vielä rakastuttua kuin teinityttö ja otettua turpaan rakkaudessa niin että korvat soi. Mutta never again. Jos joku vielä tarjoilee rakkautta, minä sanon että ei kiitos olen allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Ai sitoudu eksklusiiviseksi h uoruliksi ja pilaa kehoaan jonkun "avomiehen" ä päriä kasvatellessa? Juuh jooh. Anna naisten panna jos panettaa. Ei ole pakko osallistua.
Niin ja sitten kun on kroppa pilalla niin "puoliso" haluaakin eron kun ei tule enää h uorulipalveluksia, tai vaikka tulisikin, ja noin ne ä pärät ovat ä päryyden lisäksi osa haaremia.
Sitä voi miettiä, miksi naisia ei kiinnosta tällainen.
sitä se elämä myös on, venäläistä rulettia
-sivusta