Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia naiset haluavat nykyään kevytsuhteita ja pelkkää itsetunnon kohotusta?

Vierailija
03.05.2025 |

Miksi naiset eivät sitoudu hyvään mieheen ja perusta perhettä? 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe = sama elämänkatsomus ja avioliitto

Vierailija
62/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan parisuhteen ,mutta miehissä ei muodostu romanttisia tunteita minua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pettyneeltä, mutta lasten tai taloudellisten syiden takia aviossa pysyvästä naisesta saa hyvän seksisuhteen. Voin suositella. 

M38

Niin saa myös eronneesta naisesta, jolla on vielä kouluikäisiä lapsia ja joka ei halua leikkiä uusioperhettä.

Vierailija
64/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Tinderissä on tarjolla loputtomiin seksiä kevyttä hauskanpitoa etsivien alfamiesten kanssa. Ennen ei ollut, joten moni sitoutui hyvään mieheen. Jos naisen "juoksut on juostu", voi olettaa tätä alfapyöritystä olevan takana aika pitkään. Se on vähän niin kuin heroiiniaddiktin kanssa perustaisi perheen.

Taitaa olla tuo seksiaddiktio ennemminkin miesten vaiva.

Ehkä onkin, nimenomaan niiden alfamiesten, jotka seksiä saavat. Suurin osa joutuu olemaan ilman parisuhteen ulkopuolella. Tavallisen miehen ongelma on enemmänkin seksittömyys. Heille ei synny mielikuvaa tai pakkomiellettä viehättävästä naisesta, kun eivät ole koskaan sellaisen kanssa seksiä harrastaneet. Sen sijaan ihan peruspirkko voi kelvata hyvinkin komealle miehelle yhdenillan jutuksi tai lyhyee

Ehkä sinun ikäluokassasi. Puhun nuoremmasta polvesta. Ja tietty maalla. Tässä viitataan akateemisiin nuoriin naisiin pk-seudulla. Boomerit erikseen

Vierailija
65/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe oli ja kasvoi aikuiseksi. Mies lähti. Nyt elän kuten tahdon. 

Vierailija
66/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta enää. Riittävän monta huonoa suhdetta kokeneena olen todennut, että jatkossa suhteet ovat vain kevyttä hengailua. Jos vaikeuksia tulee niin eri teille.

En vaan jaksa enää olla pitämässä yksinäni parisuhdetta pystyssä. En kokemuksieni kautta näe mitään positiivista pitkässä parisuhteessa, eikä ole mitään mikä sellaista motivoisi hankkimaan.

Vierailija
67/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Tinderissä on tarjolla loputtomiin seksiä kevyttä hauskanpitoa etsivien alfamiesten kanssa. Ennen ei ollut, joten moni sitoutui hyvään mieheen. Jos naisen "juoksut on juostu", voi olettaa tätä alfapyöritystä olevan takana aika pitkään. Se on vähän niin kuin heroiiniaddiktin kanssa perustaisi perheen.

Taitaa olla tuo seksiaddiktio ennemminkin miesten vaiva.

Ehkä onkin, nimenomaan niiden alfamiesten, jotka seksiä saavat. Suurin osa joutuu olemaan ilman parisuhteen ulkopuolella. Tavallisen miehen ongelma on enemmänkin seksittömyys. Heille ei synny mielikuvaa tai pakkomiellettä viehättävästä naisesta, kun eivät ole koskaan sellaisen kanssa seksiä harrastaneet. Sen sijaan ihan peruspirkko voi kelvata hyvi

Miten hyvin Tinder-liitot kestävät?

Vierailija
68/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä mies, ollut jo kaksikymmentä vuotta, ja vuosi vuodelta harvinaisemmalta sellainen tuntuu kun katselee ja kuuntelee ympäristöään. Jos jään joskus yksin, jatkan yksin.

Vierailija
69/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä niin toope, että luulet pelkästään Tinderin olevan syy tähän kaikkeen? Mä oon niin vanha akka, ettei mitään Tindereitä silloin ollutkaan ja se ei pätkän vertaa estänyt näitä sun "alfamiehiä" kutemasta jokaisen kynnelle kykenevän kanssa. 70-luvulla varsinkin nussittiin niin ristiin rastiin, että tän päivän nuoret on ihan nunnia ja munkkeja siihen aikaan verrattuna. 

Ai "ennen ei ollut". Buahahahaaaa! Ja mitä pidemmälle historiassa mennään, sitä todennäköisemmin penskat oli jonkun tallirengin siittämiä kuin isännän, joka

Miehiä karkaili merille, Amerikkaan ja toisten naisten helmoihin. 

Vierailija
70/92 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe = sama elämänkatsomus ja avioliitto

Tämä. Yhtäkään sellaista miestä ei tullut koskaan vastaan. Olen uskovainen nainen ja edes uskovissa miehissä ei löydy avioliittomatskua mitenkään helposti, niin miten sitten muista miehistä? Niin kertokaa vapaasti, mistä se hyvä mies noin vaan "otetaan"?

Miehet on niin: "me halutaan perinteinen nainen, sellainen joka ei ole jaellut itseään ja oottaa avioliittoon". Sitten ku sellainen nainen tuodaan eteen, ollaan, että ööö, ei tän näin pitäny mennä, munko pitäis venailla tässä nyt pari vuotta ja jotain sormuksia maksella, wtf? Avioliitto? Eihän me olla viel pantu ees?

Sitte mennään hakemaan Aasiasta joku 12-vuotiaasta asti itseään myynyt nainen, joka sanoo: "aim a vöörgin, ai lööve finnis men, thei are the best ai have ever noun" ja sille ostetaan sormus ennen edes tapaamista. Ja hehkutetaan kuinka kyllä sieltä saa helposti perinteisen naisen, toisin kuin suomesta. 

En ole koskaan väittänyt naisten olevan täydellisiä tai edes millään tavalla helppoja kumppaneita parisuhteissa, en varmasti itsekään olisi.  Mutta kyllä miehilläkin on peiliin katsomisen paikka näissä pariutumiskuvioissa ja niiden vaatimuksissa.

Jos hyvää vaatii, pitää itsekin olla hyvä. Elämänkumppani ei koskaan ole mikään palkintopokaali, vaan lähinnä "taakka" jonka kanssa joutuu jakamaan hyvien aikojen lisäksi myös ne huonotkin ajat, alusta loppuun.

Vierailija
71/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe oli ja kasvoi aikuiseksi. Mies lähti. Nyt elän kuten tahdon. 

Kuulostaa hyvältä!

Vierailija
72/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "hyvä mies" = palstaincel, ei kukaan halua sellaista vinkujaa. Palstaincelit voisivat pariutua keskenään ja miettiä sitten, miksi kukaan ei halua sellaiseen suhteeseen.

Vierailija
73/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tarpeeksi hyvä sitoutumiseen.

Vierailija
74/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP tarkoitat tuolla kevyt suhteella?

Jotkut miehet ajattelevat, että se on kevyt suhde, kun ei asuta yhdessä, vaikka kuinka oltaisiin sitouduttu.

Vierailija
75/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa suhteelta seksiä ja tuntea itsensä halutuksi miehen taholta. Pysyvissä suhteissa tuo vähenevät, kun miehen kiinnostus seksiin heikkenee jq tilalle tulee enemmän kotitöitä, kun mies ei niitä tee, sekä menee oma rauha kotona. Näin ajattelen introverttinä paljon omaa tilaa tarvitsevana naisena, varmaan joku mieskin ajattelee samoin. Parisuhdeihmiset, jotka eivät tykkää olla yksin, ovat eri lajia, he kaipaavat toisen ihmisen seuraa, vaikka siitä olisi haittaa muutoin.

Vierailija
76/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omalla kohdalla nuo on kyllä ristiriidassa. Kevytsuhteet ei kohota itsetuntoa, päinvastoin. Mitä ihmeen hienoa siinä on, että kelpaa miehelle pelkäksi patjaksi? Mutta janoan läheisyyttä enkä usko enää rakkauteen, niin tällä mennään.

Mikä ihme siinä on, että jotkut edelleen pitävät seksiä sellaisena, että nainen on vain patja? Kyllä mulle seksi on molemmin puolinen nautinto. Siinä antaa ja saa sekä mies että nainen. Ei seksistä nauttiminen ole vain miesten yksinoikeus. 

En mä tätä mitenkään hienona ajattele vaan kyse on mun tarpeiden tyydyttämisestä. Ihan omaa tyhmyyttä jos suostuu seksiin ihan vain miestä miellyttääkseen.

N45

Sinun ja minun ilmaissuissani on hiuksenhieno mutta kriittinen ero. Minä sanoin "kelpaa miehelle vain patjaksi", sinä sanoit "nainen on vain patja". Ihan eri asia. Se, että henkilö a haluaa henkilöstä b vain seksiä ei tarkoita sitä, ettei henkilö b olisi mitään muuta. Mutta henkilölle a hän ei ole muuta, eikä hänen kannata nojata itsetuntoaan henkilön a näkemyksiin. Viittaan kommenttiini miksi kevytsuhteet ei nosta itsetuntoa.

Eikä tällä ole mitään tekemistä sen kanssa kuka nauttii. Ei minun nauttimiseni estä toista osapuolta näkemästä minua pelkkään seksiin kelpaavana.

Vierailija
77/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kevytkenkäiset naiset eivät kelpaa hyville miehille.

En minä ole halunnut hyvää miestä, vaan sen johon rakastuin.

Vierailija
78/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vaikea tosiaan hyvää meistä löytää. Löysin itse reilu nelikymppisenä (nyt jo 46v) aivan ihanan miehen, johon edelleen rakastunut ja meillä on ihana rakastava ja jotenkin hyvin terve suhde. Sellanen missä ollaan toiselle lempeitä ja helliä ja ajatellaan toisen parasta, toki sitä omaa onnellisuutta unohtamatta. Mutta siihen asti ne muutamat pitkät suhteet (yksi 20v+) elämässäni niin kaikenlaista vaikeutta, kylmyyttä, yksinäisyyttä ja epätervettä kuviota, vaikka miehet tavallaan ja paperilla ns hyviä kunnollisia miehiä. Lisäksi eron jälkeen pari kevyempää lyhyttä suhdetta samantyyppisten miesten kanssa, ei olis voinut kuvitellakaan mitään vakavaa heidän kanssaan kun nuo alussa mainitut nykyisen suhteen elementit puuttuivat. 

Ei ole todellakaan helppoa tällasta hyvää suhdetta tasapainoisen miehen kanssa löytää, kyllä aika moni nainen sellaisen haluaisi jos vastaan tulisi. Sitte jos löytyy niin harmillisen usein tunteet jotenkin yksipuolisia.

Vierailija
79/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka työleirille haluaa? Miehet on ihania tyyppejä, mutta arkea niiden kanssa ei ole mitään järkeä jakaa.

Vierailija
80/92 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö seksisuhde ole jotenkin säälittävä juttu? 

Miksi ihmeessä olisi? Mä en halua parisuhdetta, mutta haluan seksiä. Sitä saan luotettavalta ja tutulta mieheltä. Mies osaa antaa mulle erittäin paljon nautintoa.

N45

Säälittävää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan