Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja?

Vierailija
03.05.2025 |

Mies on sanonut, että seksi tuntuu paremmalta ilman kondomia. Onko se totta? Kysykää vaikka miestenne mielipidettä ja mielellään myös palstaa selailevat miehet sais vastata. :D

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykykondomit on todella ohuita ja huomaamattomia, ja niitä on kaikille sopivia kokoja ja malleja. Totta kai paljaalla tuntuu paremmalta, mutta kondomin kanssa on myös siistimpää, kun ei mitään valahtele pitkin lakanoita tai myöhemmin pikkareille. 

Jos mies ei suostu kondomin kanssa, niin olkoon ilman piparia sitten. Mä en alkaisi neuvottelemaan noin tärkeästä asiasta.

Nainenko se tässä tosiaan puhuu miesten puolesta miltä kondomit tuntuu? Onko todellista?

Kaikkien miesten puolestako pitää puhua? Eikö riitä ne miehet, jotka on mua kumin kanssa panneet eivätkä oo lerpahtaneet tai valittaneet? Oon varmaan sit tosi kuuma, kun ei miehillä mun kanssa oo lerpahdellut, vaikka kumia on käytetty.

Vierailija
42/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHILLÄ ON KINKY HOMMA ETTÄ SAAVAT TYÖNTÄÄ ELIMENSÄ PALJAALLA (KILPAILEVAT KESKENÄÄN)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka ei tykkää käyttää kondomeja

...tykkäävät saada vauvoja. 

...eivät ole moksiskaan jos saavat tartunnan alapäähän. 

...kantavat sukupuolitauteja. 

...eivät ole kunnollisia vastuunsa kantavia miehiä. 

Työnnähän itse muovinen roskapussi toosaasi ja tule kertomaan tuntuiko seksi miellyttävältä.

On mun toosassa kumi ollut useinkin. Ei oo haitannut. Se nautinto tulee hankauksesta eikä ihokontaktista.

Eh, no juuri sitä ihokontaktin kautta tulevaa hankaustuntumaahan se kalvo välissä juuri heikentää. Vai väitätkö että selkähierontakin tuntuu aivan yhtä hyvältä vaatteet päällä kuin paljaaltaan.

Vierailija
44/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykykondomit on todella ohuita ja huomaamattomia, ja niitä on kaikille sopivia kokoja ja malleja. Totta kai paljaalla tuntuu paremmalta, mutta kondomin kanssa on myös siistimpää, kun ei mitään valahtele pitkin lakanoita tai myöhemmin pikkareille. 

Jos mies ei suostu kondomin kanssa, niin olkoon ilman piparia sitten. Mä en alkaisi neuvottelemaan noin tärkeästä asiasta.

Nainenko se tässä tosiaan puhuu miesten puolesta miltä kondomit tuntuu? Onko todellista?

Kaikkien miesten puolestako pitää puhua? Eikö riitä ne miehet, jotka on mua kumin kanssa panneet eivätkä oo lerpahtaneet tai valittaneet? Oon varmaan sit tosi kuuma, kun ei miehillä mun kanssa oo lerpahdellut, vaikka kumia on käytetty.

Vielä narsistikin, sillä tavalla.

Vierailija
45/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan kivempaa, mutta en vielä ole tavannut ainuttakaan miestä, joka ei kondomin kanssa orkkua sais.

Me ei sitten ole koskaan oltu. Jostain kumman syystä kumin kanssa lerpahtaa heti.

No me ollaan tavattu. Ja se kerta riitti. Se sun kitinä ei ollut mitenkään kivaa, kun sanoin että ilman kumia ei onnistu. Lerppa kuin lerppa 🤷.

Helvetti miten kuvottava akka, miten tollasta suostuu kukaan edes panemaan.

Vierailija
46/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ymmärrä kondomin käyttöä lainkaan. Seksissä on juurikin se idea, että siinä ollaan mahdollisimman lähellä toista kaikilta osin. Kondomihan käytännössä estää tämän. Sukupuolitauteja en pelkää, koska en harrasta lainkaan irtosuhteita. Enkä myöskään lasten saantia, koska olen valmis seksiin vain sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa voisin saada lapsia. En myöskään pelkää sitä, että lapsia syntyisi liikaa. 1800-luvulla ei ollut vielä kondomia keksitty ja silloinkin hyvin harvassa perheessä oli yli kymmenen lasta. Ei nainen automaattisesti tule raskaaksi jokaisesta yhdynnästä, vaikka niin aina puhutaan.

Vierailija
47/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siitä kukaan tykkää mutta ilman ei voi olla kuin luotettavan kumppanin kanssa siten että nainen hoitaa ehkäisyn. Eli jos irtosuhteita harrastatte niin käyttäkää kondomia. Ei ole hauskaa kun on kulli tai pillu haavaumilla. Ja miehet muistakaa että kurkkusyövän saa yllättävän helposti ihan vain nuolemalla hpv-pillua

T mies

Vierailija
48/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan kivempaa, mutta en vielä ole tavannut ainuttakaan miestä, joka ei kondomin kanssa orkkua sais.

Tai sitten et vaan halua muistella niitä koska se oli kauhea kokemus ja kolaus viehätysvoimaasi kohtaan.

Vierailija
49/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nää kortsunvihaajahullut (tai hullu) aina tänne eksyy? Onko oikeasti niin, että jokainen mies vihaa kortsuja hiki otsalla, ja ne, jotka suostuu käyttämään, on vain p*llunhimoisia ja epätoivoisia ja siksi suostuvat? Miten tää ei nyt ollenkaan tunnu korreloivan normaalielämän kanssa? Toisaalta, aika tyypillistä vauva-palstalla..

Vierailija
50/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuntuu paremmalta ja voin 8v kokemuksella sanoa, ettei 30-50 vuotiaat naiset lähtökohtaisesti ole edes kortsua vailla. Luulen, että sitä vailla olevat epäilevät itsellään olevan jonkin taudin ja ilman antavat tietävät, ettei ole tauteja.

Toki minäkin kävin strerilisaatiossa jo päälle kolmikymppisenä, eli raskaudenehkäisy on kunnossa.

Sellainen idioottimainen logiikka. Kyllä mä olen vaatinut kortsua sen vuoksi, että en voi tietää onko mies puhdas.

Vierailija
51/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset keskustelut ne vasta seksihalut viekin täysin, kiitos tästä. Eipähän tarvi seksiä miettiä.

Vierailija
52/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet naiset eivät pysty tai halua käyttää hormoniehkäisyä. Kondomista ei ole keholle mitään haittavaikutuksia, toisin kuin e-pillereistä tai kierukasta. Miksi niin moni mies kuvittelee, että jokainen nainen käyttää hormoniehkäisyä mielellään tai että se sopii kaikille?

Mua ei panna muuten kuin kumin kanssa. Oon nuorena ollut hormoniehkäisyllä, mutta onneksi luovuin siitä. Käyttäköön ne, joille se sopii.

Vierailija
53/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtäkää nyvvttu tämä sinne seksiosastolle kun olette niin vammaisia ettette itse osaa sinne laittaa.

Vierailija
54/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.yliopistonapteekki.fi/pasante-internal-lateksiton-naisten-k…

Hei naiset, mikään ei estä kokeilemasta!

Saatte päälle hyvät naurut. :D

Vierailija
55/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet naiset eivät pysty tai halua käyttää hormoniehkäisyä. Kondomista ei ole keholle mitään haittavaikutuksia, toisin kuin e-pillereistä tai kierukasta. Miksi niin moni mies kuvittelee, että jokainen nainen käyttää hormoniehkäisyä mielellään tai että se sopii kaikille?

Mua ei panna muuten kuin kumin kanssa. Oon nuorena ollut hormoniehkäisyllä, mutta onneksi luovuin siitä. Käyttäköön ne, joille se sopii.

Ja taas, naisellekin on kyllä se kumi valittavissa. Miksi tämä ei koskaan ole vaihtoehto?

Vierailija
56/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten et vaan halua muistella niitä koska se oli kauhea kokemus ja kolaus viehätysvoimaasi kohtaan.

Taidat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä. Voin kertoa sulle tässä: Vaikka sulla lerpahtaa kumin kanssa, niin kaikilla miehillä niin ei käy. Heille ei ota kondomi itsetunnon päälle ja heidän erektionsa pysyy yllä.

Vierailija
57/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään menkoista, joten en halua käyttää mitään sellaista ehkäisyä, joka lopettaisi menkat. Mutta samalla haluaisin myös, että miehestäkin tuntuisi hyvältä. Mutta lapsiakaan en halua!

Vierailija
58/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nää kortsunvihaajahullut (tai hullu) aina tänne eksyy? Onko oikeasti niin, että jokainen mies vihaa kortsuja hiki otsalla, ja ne, jotka suostuu käyttämään, on vain p*llunhimoisia ja epätoivoisia ja siksi suostuvat? Miten tää ei nyt ollenkaan tunnu korreloivan normaalielämän kanssa? Toisaalta, aika tyypillistä vauva-palstalla..

Kerrohan miksi te naiset sitten vihaatte kondomia myös ettekä itse suostu käyttämään? Jotenkin kun naisten kondomi aina unohtuu täysin keskusteluista.

Vierailija
59/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä, jotka ei tykkää käyttää kortsua, sanotaan pian isiksi. Se ehkäisee, joka ei haluua lapsia.

Etkö ole muista ehkäsykeinoista kuullut? Ehkä ne seiskaluokalla sitten kerrotaan.

No eipä miehille ole kuin kortsu, selbaatti ja piuhat poikki. Muut on naisille. Jätätkö elämäsi mullistavimman asian toisten päätettäväksi?

Vierailija
60/124 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuntuu paremmalta ilman kortsua. Sanon tämän ihan naisena. Kyllä mä ainakin huomaan sen eron. Paljas kulli on parempi. Käytän minipillereitä ja olen pian 46v niin ei tarvitse pahemmin pelätä raskautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän