Olisi niin kiva löytää naisihminen, joka tykkää myös liikunnasta ja kuntoilusta
Voisimme pyöräillä yhdessä, harrastaa vaellusta Lapissa, päivittäiset juoksulenkit, salitreenit jne.
Nyt käyn työpaikan kuntosalilla, mutta kun kävin Fressissä, niin kyllä siellä näkyi useinkin treenaavia pariskuntia.
Olisi se liikunta yhteinen juttu. Ei siitä jutusta tulisi mitään, jos jompikumpi osapuoli vihaisi liikuntaa ja väheksyisi liikuntaharrastusta.
M41
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi myös kiva löytää liikunnallinen/urheilullinen mies. Olen itse 55-vuotta ja koko elämäni harrastanut liikuntaa. Minuakin kiehtoisi vaellukset Alpeilla, Lapissa. Minua kiehtoo kaikenlainen urheilu ja tekeminen. Rakastan matkailua ja elämyksiä.
Siinähän olisi Ap:lle kiva puoliso. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme alusta lähtien liikkuneet paljon yhdessä. Ennen lapsia juostiin pitkiä, monen tunnin lenkkejä. Pikkulapsivaiheessa piti vuorotella. Nyt taas voimme pyöräillä, juosta ja käydä salilla yhdessä. Ainoa, mitä itse en harrasta, on uinti. Kesäisin menen joskus mukaan rannalle ja voin vähän pulahtaa ja lukea kirjaa, kun mies tekee pitkän treenin. Triathlonistit treenaavat paljon, olisin aika yksin, jos en menisi koskaan mukaan. Ulkomaanmatkoihin yhdistetään aina jotain urheilua.
Just tämä sopii niille, jotka haluavat, että elämässä liikunta on ykkösjuttu. Jollekin muulle se ykkösjuttu on joku muu. Esim. tuossa sinun esimerkissäsi se lukeminen on vain urheilun lomassa tehtävä asia, jolle ilmeisesti annetaan vähemmän aikaa - itselläni taas olisi toisin päin. Tätä just tarkoitin aiemmin kun sanoin, että etsin suhteeseen samanhenkistä ihmistä. Minä en haluaisi kumppania,
Meihin tuo ei tosin päde. Miehellä on kaksi ylempää korkeakoulututkintoa (toinen tohtori), itse olen maisteri ja opiskelen tällä hetkellä yliopistossa toista alaa. Luemme molemmat todella paljon, mies myös kirjoittaa tietokirjoja. Olemme myös innokkaita kulttuurin harrastajia. Vuorokaudessa on paljon aktiivisia tunteja, jos ei käytä niitä tv:n katseluun tai alkoholin juomiseen.
Mullaki aikoinaan yks tyttis kertoi olevansa innokas lentopallon pelaaja, no ei tuo käyny kertaakaan vuodena aikana missään pelaamassa tai pelissä..
Oli vaan joskus koulun liikuntatunnilla tykänny siitä sen tunnin ajan.
Jos lukee "harrastan liikuntaa" niin on samaku en harrsta mitään .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme alusta lähtien liikkuneet paljon yhdessä. Ennen lapsia juostiin pitkiä, monen tunnin lenkkejä. Pikkulapsivaiheessa piti vuorotella. Nyt taas voimme pyöräillä, juosta ja käydä salilla yhdessä. Ainoa, mitä itse en harrasta, on uinti. Kesäisin menen joskus mukaan rannalle ja voin vähän pulahtaa ja lukea kirjaa, kun mies tekee pitkän treenin. Triathlonistit treenaavat paljon, olisin aika yksin, jos en menisi koskaan mukaan. Ulkomaanmatkoihin yhdistetään aina jotain urheilua.
Just tämä sopii niille, jotka haluavat, että elämässä liikunta on ykkösjuttu. Jollekin muulle se ykkösjuttu on joku muu. Esim. tuossa sinun esimerkissäsi se lukeminen on vain urheilun lomassa tehtävä asia, jolle ilmeisesti annetaan vähemmän aikaa - itselläni taas olisi toisin päin. Tätä just tarkoitin aiemmin kun sanoin, että etsin suhteeseen sa
Ahaa, enpä olekaan koskaan tullut ajatelleeksi, että elämässä voisi tehdä muutakin kuin katsoa televisiota ja juoda alkoholia - hyvä kun sanoit. Varmasti moni nyt saa elämänsä oivalluksen tuosta huomiostasi. Itsekin olen lähinnä juonut ja katsonut telkkaria, oikeastaan ihan taaperosta asti, joten ei sen takia ole jäänyt aikaa pitkiin treeneihin.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen sellaisesta parisuhteesta, jossa voisi urheilla yhdessä. Nykyinen mies käy omassa harrastuksessaan pari kertaa viikossa, mutta muun ajan makaa sohvalla tai istuu koneella. Käyn yksin koiran kanssa lenkillä, käyn yksin kuntosalilla ja luonnossa vaeltamassa. Tuntuu ettei meillä ole enää muuta yhteistä kuin lapset.
N45
Varmaan miehelles tulee ero ihan täytenä yllätyksenä joku päivä.
Ikävää, ettei mitään yhteistä ole, mutta eikö tosiaan mikään muu voi yhdistää teitä paitsi liikunta?