Olisi niin kiva löytää naisihminen, joka tykkää myös liikunnasta ja kuntoilusta
Voisimme pyöräillä yhdessä, harrastaa vaellusta Lapissa, päivittäiset juoksulenkit, salitreenit jne.
Nyt käyn työpaikan kuntosalilla, mutta kun kävin Fressissä, niin kyllä siellä näkyi useinkin treenaavia pariskuntia.
Olisi se liikunta yhteinen juttu. Ei siitä jutusta tulisi mitään, jos jompikumpi osapuoli vihaisi liikuntaa ja väheksyisi liikuntaharrastusta.
M41
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta kuulostat aika takakierältä ihmiseltä :D Luuletko, että kovaa treenaavaa miestä kiinnostaisi edes sun seura? Kyllä noille kuule kysyntää on muilta naisilta ihan riittävästi.
En suinkaan uskokaan - ja toivonkin, ettei kiinnosta, koska suosittelen yleensäkin ihmisille etsimään samanhenkistä ihmistä. Tuo oli vain vastauksena toiselle kirjoittajalle, joka sanoi, että niiden pelkkää urheilua Tinderissä esittelevien elämä ei välttämättä olekaan pelkkää urheilua. Itse suosittelen ihmisille kertomaan itsestään aika rehellisesti Tinderissä, jos oikeasti haluaa löytää itselleen sopivaa seuraa.
Aika monen naisen profiilikuvista voisi päätellä, että heidän elämä on pelkkää matkustamista. Näin tuskin kuitenkaan on.
Liikkumattomat(?) ihmiset suhtautuvat jotenkin kummallisesti liikuntaharrastuksiin, kuvitellen ettei muuta elämää ei ole tai jos on, siitä pitäisi erikseen mainita. En ole koskaan törmännyt Tinderissä tyyppiin, jolla ei olisi muita harrastuksia kuin liikunta tai vaikkapa se matkustaminen, vaikka profiilikuvat antavat ymmärtää toisin. Enemmän kiinnostaa kuvailut luonteenpiirteistä ja elämänarvoista kuin luettelo aivan kaikista harrastuksista.
Sellaiset ihmiset ovat tosi raskaita, joiden on pakko tehdä jotain tiettyä asiaa joka Jumalan päivä tai muuten eivät kestä elämää. Joillekin se asia on liikunta, joillekin uhkapelaaminen tai pelaaminen, joillekin tupakanpoltto, joillekin instagram tilien seuraaminen jne. Eihän siinä edes jää aikaa uuden ihmisen tapaamiselle, jos työpäivän jälkeen laittaa ruoan ja syö ja sitten urheilee ja käy suihkussa. Kello on siinä vaiheessa 20 ja tunnin kuluttua on aika valmistautua nukkumaanmenoon. Kukaan ei halua kumppania, jolla on aikaa vain tunti päivässä yhdessäololle.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset ihmiset ovat tosi raskaita, joiden on pakko tehdä jotain tiettyä asiaa joka Jumalan päivä tai muuten eivät kestä elämää. Joillekin se asia on liikunta, joillekin uhkapelaaminen tai pelaaminen, joillekin tupakanpoltto, joillekin instagram tilien seuraaminen jne. Eihän siinä edes jää aikaa uuden ihmisen tapaamiselle, jos työpäivän jälkeen laittaa ruoan ja syö ja sitten urheilee ja käy suihkussa. Kello on siinä vaiheessa 20 ja tunnin kuluttua on aika valmistautua nukkumaanmenoon. Kukaan ei halua kumppania, jolla on aikaa vain tunti päivässä yhdessäololle.
Sen takia kai ap etsiikin samanmielistä ihmistä? Tällöinhän se yhdessäolo voi olla vaikka lenkkeilyä.
Tässä yksi liikunnallinen nainen lähdössä lavatansseihin, laajenna liikuntasi sinne, naisia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vapaa-ajalla pitää harrastaa koko ajan liikuntaa? Kuulostaa pakkomielteiseltä. On niin paljon muutakin mukavaa tekemistä. Esitykset, näyttelyt, ruoanlaitto, leipominen, lukeminen jne.
Jos en harrastaisi lähes päivittäin liikuntaa, en varmasti pystyisi työkykyisenä. Liikunta on lääkkeetön keino hallita stressiä, unettomuutta ja auttaa pitämään paikat kunnossa, kun työ on pitkälti istumatyötä. Leipominen ja lukeminen eivät tähän valitettavasti auta yhtä tehokkaasti. Liikunnan ei tarvitse olla raskasta päivittäin, ihan vain joku muutaman kilometrin reipas kävely riittää.
Niin, kaikkihan eivät tee istumatyötä. Ne, jotka eivät tee, kävelevät töissä jo kilometritolkulla, joten hikiliikunta ja juoksu ei välttämättä ole niin kovatahtista. Miten suhtaudut siihen?
Suhtaudun siihen niin, ettei koulutustaso tai edes kiinnostus omasta terveydestä voi olla kovin kaksinaista. Harvasta työstä saa nykyään oikeasti liikuntaa. En laske kävelyä työpäivän aikana sinne tänne liikunnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta kuulostat aika takakierältä ihmiseltä :D Luuletko, että kovaa treenaavaa miestä kiinnostaisi edes sun seura? Kyllä noille kuule kysyntää on muilta naisilta ihan riittävästi.
En suinkaan uskokaan - ja toivonkin, ettei kiinnosta, koska suosittelen yleensäkin ihmisille etsimään samanhenkistä ihmistä. Tuo oli vain vastauksena toiselle kirjoittajalle, joka sanoi, että niiden pelkkää urheilua Tinderissä esittelevien elämä ei välttämättä olekaan pelkkää urheilua. Itse suosittelen ihmisille kertomaan itsestään aika rehellisesti Tinderissä, jos oikeasti haluaa löytää itselleen sopivaa seuraa.
Aika monen naisen profiilikuvista voisi päätellä, että heidän elämä on pelkkää matkustamista. Näin tuskin kuitenkaan on.
Liikkumattomat(?) ihmiset suhtautuvat jotenkin kumm
Tämä tässä. Usein kuulee, että punttisalilla ollaan kaikki vapaa-aika. Mitä helvettiä? Minä käyn salilla 4 kertaa viikossa, max tunnin tehokas treeni. Minusta se ei tarkoita koko elämää.
Tekosyitähän monet keksivät. Milloin lapset, milloin kotityöt jne. Perhe ei ole este liikunnalle. Tiedän useita liikunnallisia perheitä, joissa kaikki harrastavat jotain liikuntaa.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle liikunta ei ole harrastus vaan pakollinen paha. Käyn salilla ja juoksulenkillä vain terveyteni vuoksi. Jos joku mainitsee liikunnan, oletan että se on hänelle miellyttävää ja tärkeää. Minulle ei ole. Joten olisimme täysin erilaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia kai ap etsiikin samanmielistä ihmistä? Tällöinhän se yhdessäolo voi olla vaikka lenkkeilyä.
Nimenomaan. Lenkkeily on mitä parasta yhdessäoloa. Jostain syystä vaikkapa elokuvien tai TV:n katsominen yhdessä töiden jälkeen on jotenkin tähdellisempää yhdessäoloa joidenkin mielestä, vaikka siinä ei ole minkäänlaista kontaktia toiseen ihmiseen vaan se on passiivista möllötystä paikallaan. Mutta ei, ei tässä ole mitään ihmeellistä, mutta siinä on jos käy päivittäin lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Noita pelkkää matkustamista esitteleviä on Tinderissä muuten miehissäkin. Laitan heidätkin vasemmalle. Useimmiten urheilu- ja matkakuvia esittelevät eivät myöskään tuo profiilitekstissään esiin muita puolia elämästään, ja usein etenkin urheilupainotteisilla myös se profiiliteksti ja muut kontekstitiedot vahvistavat käsitystä siitä, että urheilu on ykkösjuttu tai elämäntapa. Yleensä Tinderissä ihmiset nostavat esiin olennaisia asioita itsestään ja myös sillä ajatuksella, että toivovat juuri niiden vetävän puoleensa samanhenkistä seuraa. Itse en oikein ymmärrä, että jos henkilöllä on urheilun lisäksi muitakin kiinnostuksenkohteita, niin miksi jokainen kuva ja koko profiiliteksti olisi silloin pelkkää urheilua? Kyllähän siinä antaa aika yksipuolisen kuvan itsestään. Mutta jokainen toki tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tässä. Usein kuulee, että punttisalilla ollaan kaikki vapaa-aika. Mitä helvettiä? Minä käyn salilla 4 kertaa viikossa, max tunnin tehokas treeni. Minusta se ei tarkoita koko elämää.
Tekosyitähän monet keksivät. Milloin lapset, milloin kotityöt jne. Perhe ei ole este liikunnalle. Tiedän useita liikunnallisia perheitä, joissa kaikki harrastavat jotain liikuntaa.
M41
Ei tässä tuosta ole kyse, vaan siitä, että jos toisesta ei tiedä muuta kuin sen urheilun, ei oma kiinnostus herää, jos itse etsii kumppania muut asiat edellä. Itselleni on iha nsama, mitä liikuntaa kumppani harrastaa, ja itse en kaipaa seuraa omiin liikuntaharrastuksiini. Minulle on tärkeämpää samanlainen arvomaailma, yhteensopivat persoonat ja se, että kumppani on kiinnostunut kulttuurista ja taiteista, plussaa jos myös tekee niitä itse joko harrastuksekseen tai työkseen. En minä sen takia swaippaa pelkkää sprttisuutta esiin tuovia vasemmalle, että epöilisin näiden asuvan kuntosalilla, vaan en vain löydä heidän profiilistaan viitteitä siitä, että oltaisiin samanhenkisiä. Harrastan minäkin liikuntaa, mutta vain muutaman kerran viikossa, eikä minulle se ole suhdetta etsiessä tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Aika monella on ihme asennevamma nimenomaan salitreeniä kohtaan, vaikka se on tosiasiassa yksi tehokkaimmista ja nopeiten toteutettavista kunnon kohotuksista. Salille voi mennä joustavasti muiden menojen mukaan. Paljon raskaampia ovat joukkueurheilijat, kun joukkuelajit sitovat aivan valtavasti toisen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Lenkkeily on mitä parasta yhdessäoloa. Jostain syystä vaikkapa elokuvien tai TV:n katsominen yhdessä töiden jälk
Jaa. Minä ainakin tykkään mieluummin katsoa kumppanin kanssa elokuvaa yhdessä. Ja kyllä siinä kontaktiakin voi olla - voi katsoa sylikkään, lähekkäin, voi vaihtaa ajatuksia (ainakin leffan jälkeen jos ei elokuvan aikana), jne. Itse haluan suhteen, jossa katsotaan yhdessä elokuvia, kuunnellaan yhdessä musiikkia, käydään yhdessä teatterissa tai keikoilla tai vaikka museossa - minulle on ihan yhdentekevää, harrastetaanko yhdessä liikuntaa. Minulle lenkkeily ei ole "mitä parasta yhdessäoloa".
Mullakin taisi tinderissä olla yhtä selfietä lukuunottamatta kaikki kuvat jostain urheiluharrastuksesta. Itse en sillä ajatellut viestiväni että elän urheilulle vaan musta ei vaan oikein ole tullut otettua kuvia muissa merkeissä. Mutta onhan liikunta toki isossa roolissa mun elämässä joten siinä mielessä kai ei paha että se välittyi ehkä myös kuvista. Hauskasti mun nykyisellä puolisolla oli muuten myös kuvat samojen harrastusten parista. Mutta pakko sanoa että ne kuvat itsestään eivät kyllä olisi saaneet itseäni swaippaamaan oikealle vaan siihen tarvittiin myös osuva profiiliteksti josta välittyi sellainen positiivinen draivi jota itse olin etsimässä. Ja sillä tiellä :)
Vierailija kirjoitti:
Jep. Aika monella on ihme asennevamma nimenomaan salitreeniä kohtaan, vaikka se on tosiasiassa yksi tehokkaimmista ja nopeiten toteutettavista kunnon kohotuksista. Salille voi mennä joustavasti muiden menojen mukaan. Paljon raskaampia ovat joukkueurheilijat, kun joukkuelajit sitovat aivan valtavasti toisen aikaa.
Tarkoitatko nyt asennevammalla sitä, jos ei itseä kiinnosta kuntosaliharrastus vai jos ei kiinnostu suhdemielessä ihmisestä, jolle se kuntosali on ykkösharrastus? Miksi oikeastaan näistä kumpikaan edes olisi asennevamma?
Tuo salitreenin vieroksuminen on minustakin kummallista. Sehän on mitä mukavin yhteinen harrastus: siinä on helppo jutella välissä ja treenin taso on aina säädettävissä kunkin voimatason mukaiseksi. Olen tuo N47, joka sanoi salilla näkyvän paljon pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin taisi tinderissä olla yhtä selfietä lukuunottamatta kaikki kuvat jostain urheiluharrastuksesta. Itse en sillä ajatellut viestiväni että elän urheilulle vaan musta ei vaan oikein ole tullut otettua kuvia muissa merkeissä. Mutta onhan liikunta toki isossa roolissa mun elämässä joten siinä mielessä kai ei paha että se välittyi ehkä myös kuvista. Hauskasti mun nykyisellä puolisolla oli muuten myös kuvat samojen harrastusten parista. Mutta pakko sanoa että ne kuvat itsestään eivät kyllä olisi saaneet itseäni swaippaamaan oikealle vaan siihen tarvittiin myös osuva profiiliteksti josta välittyi sellainen positiivinen draivi jota itse olin etsimässä. Ja sillä tiellä :)
Kuulostaa siltä, että olette samanhenkisiä ja sovitte hyvin yhteen. Eli hieno juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Lenkkeily on mitä parasta yhdessäoloa. Jostain syystä vaikkapa
Mites on, voiko tästä siis päätellä, että käytät elämässäsi aivan mielettömän määrän aikaa paikalla olemiseen? Töiden jälkeen ei sitten muuta ehdikään, kuin katsoa sen yhden elokuvan. Eli mistä se asenne tulee, että liikunta veisi kaiken ajan ja huomion, mutta mikään muu ajanviete ei ole ongelmallinen aikasyöppö?
Vierailija kirjoitti:
Tuo salitreenin vieroksuminen on minustakin kummallista. Sehän on mitä mukavin yhteinen harrastus: siinä on helppo jutella välissä ja treenin taso on aina säädettävissä kunkin voimatason mukaiseksi. Olen tuo N47, joka sanoi salilla näkyvän paljon pariskuntia.
Niin, onpa kummallista kun kaikki eivät tykkää samoista asioista.
Olen varmaan nyt se, jonka teksteihin sinäkin viittaat. Käyn itsekin kuntosalilla (en läheskään päivittäin), mutta ei se minulle tärkeimpien harrastusten listalla ole, enkä suhdetta etsisi sillä perusteella, käykö toinen salilla. Edelleen minulle on tärkeää toisen kiinnostus kulttuuriin ja taiteisiin ja haluan mieluummin tehdä kumppanin kanssa niihin liittyviä juttuja. Kumppanin liikuntaharrastukset ovat minulle ihan ok, mutta en ikinä etsisi suhdetta liikunta edellä. Ja kuten sanoin, pelkkää liikuntaa sisältävät profiilit swaippaan vasemmalle. Etsin samanhenkistä ihmistä ja liikuntaharrastukset eivät tarkoita minulle samanhenkisyyttä. Mikä tässä nyt on vaikea tajuta? Se, että joku tykkää harrastaa liikuntaa kumppaninsa kanssa, on tietenkin täysin ok ja kiva juttu, mutta ihan yhtä lailla on ok ja kiva juttu, jos joku muu haluaa tehdä kumppanin kanssa muita juttuja.
Tottakai. Ymmärsitköhän nyt viestini jotenkin väärin?