Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi niin kiva löytää naisihminen, joka tykkää myös liikunnasta ja kuntoilusta

Vierailija
03.05.2025 |

Voisimme pyöräillä yhdessä, harrastaa vaellusta Lapissa, päivittäiset juoksulenkit, salitreenit jne.

Nyt käyn työpaikan kuntosalilla, mutta kun kävin Fressissä, niin kyllä siellä näkyi useinkin treenaavia pariskuntia. 

Olisi se liikunta yhteinen juttu. Ei siitä jutusta tulisi mitään, jos jompikumpi osapuoli vihaisi liikuntaa ja väheksyisi liikuntaharrastusta.  

M41

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vapaa-ajalla pitää harrastaa koko ajan liikuntaa? Kuulostaa pakkomielteiseltä. On niin paljon muutakin mukavaa tekemistä. Esitykset, näyttelyt, ruoanlaitto, leipominen, lukeminen jne.

Jos en harrastaisi lähes päivittäin liikuntaa, en varmasti pystyisi työkykyisenä. Liikunta on lääkkeetön keino hallita stressiä, unettomuutta ja auttaa pitämään paikat kunnossa, kun työ on pitkälti istumatyötä. Leipominen ja lukeminen eivät tähän valitettavasti auta yhtä tehokkaasti. Liikunnan ei tarvitse olla raskasta päivittäin, ihan vain joku muutaman kilometrin reipas kävely riittää.

Ahaa, jos siis tuollainen pieni kävelylenkkikin lasketaan liikunnaksi, niin kyllähän sitten liikunnallisia ihmisiä on helppo löytää. Johan moni ylipainoinenkin kävelee päivittäin. Minä luulin, että tässä tarkoitettiin lenkillä jotain juoksemista ja liikunnalla enemmänkin kuntosalitreeniä tai esim. ohjattua ryhmäliikuntaa (kuten vaikka kahlakuula). 

Vierailija
22/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Mä olen liikunnallinen mutta en usko että pysyisi sun perässä jos joka päivä on pakko olla salilla ja lenkillä ja vielä samoilemassa.

Toivottavasti löydät kuitenkin etsimäsi, niitäkin ihmisiä on.'

Tämä oli kiva. 

Mä haluan kohtuuhyväkroppaisen miehen, ei suoraan kisalavalta tarvitse toki olla!

Hyvä, ryhdikäs kroppa viestii paljon asioita.

Se antaa indikaation itsekurista ja itsekunnioituksesta [+ sex appeal].👌

Mikäs sen kivempaa kuin oman kullan kanssa treenisessio. I say yesss.

🚴🏋🧗🏃🤼🏂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan salilla aktiivisesti mutta puoliso ei. En näe missään ongelmaa. Kumpikaan ei halua lähteä Lappiin vaeltamaan.

Vierailija
24/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita köysikiipeily. Siiinä on pakko olla luotettava kaveri mukana, ja monet naiset kiipeilevät ja kovaa. Olen kiipeilypiireistä saanut kavereita ja elämänkumppanin ihan itsestään ilman ihmeempiä yrityksiä etsiä seuraa.

Vierailija
25/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea etsintään!

Vierailija
26/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vapaa-ajalla pitää harrastaa koko ajan liikuntaa? Kuulostaa pakkomielteiseltä. On niin paljon muutakin mukavaa tekemistä. Esitykset, näyttelyt, ruoanlaitto, leipominen, lukeminen jne.

Jos en harrastaisi lähes päivittäin liikuntaa, en varmasti pystyisi työkykyisenä. Liikunta on lääkkeetön keino hallita stressiä, unettomuutta ja auttaa pitämään paikat kunnossa, kun työ on pitkälti istumatyötä. Leipominen ja lukeminen eivät tähän valitettavasti auta yhtä tehokkaasti. Liikunnan ei tarvitse olla raskasta päivittäin, ihan vain joku muutaman kilometrin reipas kävely riittää.

Ahaa, jos siis tuollainen pieni kävelylenkkikin lasketaan liikunnaksi, niin kyllähän sitten liikunnallisia ihmisiä on helppo löytää. Johan moni ylipainoinenkin kävelee päivittäin. Minä luulin, että tässä tarkoitettiin

Sulla taitaa olla hieman ongelmia luetunymmärtämisessä? Liikunnan ei tarvitse olla raskasta päivittäin.

Vierailija
27/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollaisia naisia löytyy maailmasta moniakin. Sen kuin vain etsimään.

Vierailija
28/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
29/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitain kiinnostaa pelkkä liikunta. Tinderissä tuli paljon vastaan miehiä, joiden profiili ja kaikki kuvat olivat pelkkää liikuntaa ja urheilua, treenivaatteita, lenkkareita, lihaksia.

Ei se ehkä ihan niinkään ole. Luen paljon ja käyn katsomassa taidetta joskus, mutta en vain osaa laskea näitä harrastuksiksi. Kitaraa soitan niin huonosti, ette kehtaa sitä harrastukseksi sanoa.

Niin no Tinderissä ei kukaan ole ajatuksenlukija. En minä ainakaan ala tehdä oletuksia, että varmasti kulttuuriharrastuksia löytyy, jos niistä ei mitään viitteitä profiilissa ole. Itse etsin nimenomaan kulttuurista ja taiteesta kiinnostuneita miehiä, joten jos miehen profiili on pelkkää treenaamista, niin vasemmalle menee. Kyllähän se urheilu varmaan aika ykkösjuttu on, jos ei itsestään mitään muuta profiilissa kerro - ja sitten toisaalta jos profiili on harhaanjohtava, niin voi voi. Kannattaa opetella tekemään niitä profiileita ja kannattaa opetella kertomaan itsestään totuudenmukaisesti. Jos elämä ei ole pelkkää urheilua, ei kannata myöskään antaa ymmärtää niin.

Vierailija
30/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pyöräilystä, kävelystä ja kahvakuula treeneistä, mutta salille ja vaeltamaan minua ei saa. 

Kaikkea ei voi saada. 

Vierailija
31/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joitain kiinnostaa pelkkä liikunta. Tinderissä tuli paljon vastaan miehiä, joiden profiili ja kaikki kuvat olivat pelkkää liikuntaa ja urheilua, treenivaatteita, lenkkareita, lihaksia.

Ei se ehkä ihan niinkään ole. Luen paljon ja käyn katsomassa taidetta joskus, mutta en vain osaa laskea näitä harrastuksiksi. Kitaraa soitan niin huonosti, ette kehtaa sitä harrastukseksi sanoa.

Niin no Tinderissä ei kukaan ole ajatuksenlukija. En minä ainakaan ala tehdä oletuksia, että varmasti kulttuuriharrastuksia löytyy, jos niistä ei mitään viitteitä profiil

Sori, mutta kuulostat aika takakierältä ihmiseltä :D Luuletko, että kovaa treenaavaa miestä kiinnostaisi edes sun seura? Kyllä noille kuule kysyntää on muilta naisilta ihan riittävästi.

Vierailija
32/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan paljon tuota kaikkea yksin. Vastaan tulee lenkeillä ja ulkoillessa paljon yksinkulkevia miehiä, muttei ei nämä miehet koskaan jää juttelemaan, ei hymyile ohi mennessä tai edes moikkaa. Kiitävät vain toiseen suuntaan kauhealla vauhdilla. Jääkää juttelemaan, moikataan jne. 

Vierailija
33/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Minulta ei ainoatakaan Tinder-heittoa,

en käytä moista!

Oon aina tavannut 'adonikset'

I R L orgaanisesti keskellä arkimaanantaita!

🥳👌💪

Vierailija
34/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no Tinderissä ei kukaan ole ajatuksenlukija. En minä ainakaan ala tehdä oletuksia, että varmasti kulttuuriharrastuksia löytyy, jos niistä ei mitään viitteitä profiil

Kyllä minua ainakin kiinnostaa, mitä liikuntaa mies tarkalleen harrastaa. Ihan sama, vaikka olisi huipputason urheilija omassa lajissaan, jos liikuntalajit eivät osu yhteen niin ei mua kiinnosta. Joillekin musiikkimaku on yhtä tärkeä asia. Tinderissä on tullut näitä miehiä vastaan, joilla on vain joku soitin kädessä, mutta ei mainintaa että harrastaisi mitään liikuntaa. Jokaiselle jotakin.

Vierailija
35/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikun paljon ja käyn 3-4 kertaa viikossa salilla, mutta painoindeksi on silti luokkaa 30 joten ei Ap minua hae. Nämä "urheilullista" etsivät ottavat ennemmin laihan siideriä litkivän sohvaperunan kuin aktiivisen sporttinaisen joka syö liikaa pizzaa.

Vierailija
36/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap etsii näitä naisia? Netistä? Me ollaan ulkona tekemässä, liity seuraan irl niin kuin 'ennen vanhaan'.

Vierailija
37/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisihminen" turpaan sulle pitäisi antaa aluksi,jatkoa voisi ajatella sen naisen löytämiseen jos käytöksesi muuttuu.

"Naisihminen" on halventava nimitys. Tarkoitti aikanaan prostituoitua.

Vierailija
38/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla hieman ongelmia luetunymmärtämisessä? Liikunnan ei tarvitse olla raskasta päivittäin.

Olen eri, mutta tarpeeton ilkeys kanssaihmisille on kyllä turn off nro 1, siihen ei pyykkilautavatsakaan auta jos korvien välissä on pelkkää pissaa.

Vierailija
39/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta kuulostat aika takakierältä ihmiseltä :D Luuletko, että kovaa treenaavaa miestä kiinnostaisi edes sun seura? Kyllä noille kuule kysyntää on muilta naisilta ihan riittävästi.

En suinkaan uskokaan - ja toivonkin, ettei kiinnosta, koska suosittelen yleensäkin ihmisille etsimään samanhenkistä ihmistä. Tuo oli vain vastauksena toiselle kirjoittajalle, joka sanoi, että niiden pelkkää urheilua Tinderissä esittelevien elämä ei välttämättä olekaan pelkkää urheilua. Itse suosittelen ihmisille kertomaan itsestään aika rehellisesti Tinderissä, jos oikeasti haluaa löytää itselleen sopivaa seuraa.

Vierailija
40/86 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikkihan eivät tee istumatyötä. Ne, jotka eivät tee, kävelevät töissä jo kilometritolkulla, joten hikiliikunta ja juoksu ei välttämättä ole niin kovatahtista. Miten suhtaudut siihen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä