Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko varastamista jos ottaa punalaputetun tuotteen toisen asiakkaan kärrystä, joka ei vielä maksettu?

Vierailija
03.05.2025 |

Miten on

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on pakko varastaa muiden kärryistä, sillä en ylety ylähyllyn punalappuihin. 

-winner-

Lyhyet miehet ottaa vaan jakkaran, ovat kaupoissa liikuteltavia. 

Vierailija
62/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele jos joku hädässään ottaisi toisen kärrystä. Nyt on oikeasti paljon pienituloisia jotka venyttävät senttiä äärirajoilla. Myös pienipalkkaisia työssäkäyviä.

Köyhät ovat yleensä solidaaraisia toisilleen. Köyhä ymmärtää, että toinen köyhä on yhtä köyhä. Köyhällistön koodiin ei kuulu varastaa köyhältä.

Ei se noin mene kun on kyse rahasta niin kyllä köyhä varastaa myös toiselta köyhältä.

Köyhät jakavat toisten köyhien kanssa. Sinulla ei selvästikään ole köyhää sukua, etkä ole köyhällistön alueelta. Tai sitten olet persuköyhä, etkä vasemmistököyhä.

Vierailija
64/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä persukäytöstä.

Ikävää, ettei sinua kasvatettu kotona. 

Sorry nyt yleensä PS:n äänestäjät ostavat normihintaista ja jättävät alennetut punakaartin köyhdyttämille asiakkaille.Elintaso 90-luvun tasolle näin muistutuksena.

Persut on matalimmin koulutettu, rikollisin ja työttömin alkoholistimiesten kööri.

(KAKS: TUTKIMUS ERI PUOLUEIDEN ÄÄNESTÄJISTÄ)

Itsepetos liittyy vahvasti aiheeseen. Tehän olette kaikki mielikuvituksessanne suurituloisia nettomaksajia, vaikka puolet persuista elää sosiaaliturvalla ja vain joka neljäs käy (matalapalkka) töissä.

Vihreät tienaa 600 €/kk enemmän kuin te, vaikka Vihreissä on paljon opiskelijoita.

Sulla on varmaan jotain lähteitä antaa vai öyhötätkö vain?

Vierailija
65/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on pakko varastaa muiden kärryistä, sillä en ylety ylähyllyn punalappuihin. 

-winner-

Olisko syytä vaihtaa nimimerkkiä? Suositan vaihtoehtoa -luuseri-.

Vierailija
66/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote on kaupan omaisuutta kunnes se on maksettu. Jokainen normaaliälyinen tajuaa tämän asian. Eli ei ole, mutta sellaista ei tehdä. Se joka tuotteen ensin hyllystä ottaa, myös ostaa sen halutessaan. 

Vierailija
67/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon otsikot:

S-ryhmä joutui palkkaamaan vartijat ilta-aleen

Laputetuista tuotteista tapellaan verissä päin

Ambulanssi Halpa-Halliin

Munkkihyllyllä mukiloitiin

3 kuoli ja 2 haavoittui Salen ilta-Alessa

Tappelu käynnistyi punalappuasiakkaiden varastaessa toistensa kärryistä laputettua ruokaa.

Suomi 2025!

Vierailija
68/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin kerran vahingossa jonkun toisen koko ostoskärryt. Siinä oli osittain samoja ostoksia kun omissa alkuperäisissä, niin vasta ostoshihnalle latoessa huomasin. Enkä enää sanonut tai tehnyt siinä vaiheessa mitään kun olin siihen jo latonut lisää tuotteita päälle.  Olikohan tämä kuinka iso rikos?

Vierailija
69/69 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin kerran vahingossa jonkun toisen koko ostoskärryt. Siinä oli osittain samoja ostoksia kun omissa alkuperäisissä, niin vasta ostoshihnalle latoessa huomasin. Enkä enää sanonut tai tehnyt siinä vaiheessa mitään kun olin siihen jo latonut lisää tuotteita päälle.  Olikohan tämä kuinka iso rikos?

Ei rikos. Erehdys.