Onko varastamista jos ottaa punalaputetun tuotteen toisen asiakkaan kärrystä, joka ei vielä maksettu?
Kommentit (69)
Ei tietenkään ole varastamista, koska tuote on edelleen kauppiaan, kun siitä ei ole kumpikaan maksanut. Huonoa käytöstä se silti on.
Vtun idari.. Toisten kärryistä pölliminen moukkamaista ja voi johtaa kipeään nenään..
Harrastaako ap myös leipäjonossa etuilemista?
Vastenmielistä persukäytöstä.
Ikävää, ettei sinua kasvatettu kotona.
On. Jännä että tätä tarvii edes kysyä.
RL 28:1
Joka anastaa toisen hallusta irtainta omaisuutta, on tuomittava varkaudesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi kuudeksi kuukaudeksi.
Yritys on rangaistava.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole varastamista, koska tuote on edelleen kauppiaan, kun siitä ei ole kumpikaan maksanut. Huonoa käytöstä se silti on.
Aikalailla yksin taidat tämän mielipiteesi kanssa olla. Ei kärryihin kerätyt tuotteet ole enää vapaita. Samalla logiikalla voisi ajatella, että ravintolassakin voit vapaasti kulkea pöydästä toiseen muiden ruokia syömässä, kun eihän niitäkään ole kukaan vielä maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vassarithan ne on toisten laukuilla jatkuvasti, niiden koko talous perustuu siihen että joku muu maksaa.
Jos näet minun kärryssäni punalaputetun tuotteen, jonka haluaisit, niin voit tulla ihan reilusti kysymään, saisitko sen. Minä voin ottaa sitten siihen tilalle ihan normaalihintaisen. Mutta se harmittaisi, että kotona huomaisin, että tuote puuttuu kokonaan.
Hei venäläiset! Tässä teille mehevä etusivun juttu!
Köyhät suomalaiset varastavat jo kauppojen ilta-ale ruokaa toistensa ostoskärryistä!
Vierailija kirjoitti:
Jos näet minun kärryssäni punalaputetun tuotteen, jonka haluaisit, niin voit tulla ihan reilusti kysymään, saisitko sen. Minä voin ottaa sitten siihen tilalle ihan normaalihintaisen. Mutta se harmittaisi, että kotona huomaisin, että tuote puuttuu kokonaan.
Tai jos et oikeasti tarvitse punalappua, niin voisit jättää sen suosiolla minulle hyllyyn.
Rahat loppu
Tuotteesta on todennäköisesti tehty ostopäätös. Se on siis varattu toiselle asiakkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarithan ne on toisten laukuilla jatkuvasti, niiden koko talous perustuu siihen että joku muu maksaa.
Ei ainakaan mun kun on muhkea salkku.
Eiköhän kauppias jo ole kärrynsä maksanut. Asiakkaan lihapaketti sitä vastoin ei ole. Nyt vähän tarkkuutta kirjoitteluihin!
Missä kaupassa kärryistä joutuu maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein vanhoja tuotteita. Kait ne persuille kelpaa.
Spd
On.