Mitä teet jos joku tuntematon ihminen haukkuu ulkonäköäsi?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Pidän vähäjärkisenä ja syyntakeettomana.
Hahhaa. Tämä. Mun naapurimuija ei nyt ulkonäköä suoraan kommentoi (sentään), mutta muuten piillov..tteilee. On todella erikoinen tapaus ja en edes loukkaannu enää. Pidän huvituksena ja saatan lähteä mukaan ja paisutella asioita 😅
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kuljin vain ohi, lähinnä hämmentyneenä; millainen aikuinen mies kokee tarvetta osoittaa tois(t)en yllä olevia vaatteita julkiella paikalla ja ns. homotella? - Minusta luultavasti meistä isompi ongelma on tuolloin hänellä kuin minulla
Uskovainen mes
Mun perään huusi yksi juoppu huoritteluja. Mietin vain että se ei ole minä joka istuu puistonpenkillä juoppona eli vielä on matkaa siihen alennustilaan :D.
Ihan haukunnasta riippuen. Tiedän sen vaikka et kertoisikaan/ se on sun näkemys, mutta oletko koskaan katsonut peiliin tms. Todennäköisesti en jaksaisi vaivautua sanomaan mitään.
Niin mikä lie sydämen sivistys haukkujalla..
Haukkuja on tyhmä, kuplassaan oleva. Ei älyä ja on kokematon.
Olisin niin järkyttynyt, etten osaisi sanoa mitään.
Selvitän tiedot ja alan vainota koko perhettä. Olen näin tehnytkin.
Nauran, naurattaa ajatuskin siitä et joku on niin urpo, että kulkee tuolla jossain haukkumassa tuntemattomia :D mulle aivan sama mitä joku sellanen sanoo, huvitun, jos joku on niin moukka
Miksi minua kiinnostaisi, jos joku ei tykkää ulkonäöstäni? Ylipäänsä, jos on pokkaa olla kusipää ja haukkua muita, niin on siinä vaiheessa minulle ilmaa mielipiteineen.
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Puhun hänelle saksaa ja hymyilen koko ajan. Uskomattoman tehokasta.
Olen sinut itseni kanssa ja huudan, vedä lisää botoksia törrö huuli.
Virolaiset vihaavat minun hattuani. On tullut monta kommenttia vuosien aikana.
Sellainen tavallinen miesten lipallinen huopahattu.
Mulle sattui päinvastainen kokemus. Istuin puistonpenkillä keväisenä aurinkoisena päivänä ja kohdalleni pysähtyi vanha pappa joka alkoi kehumaan hiuksieni väriä. Kuulemma aurinko heijastaa niistä niin kauniin värin. Olin ihan häkeltynyt ja kiitin kovasti kauniista sanoista. Uskon, että molemmille tuli hyvä mieli. Ihana pappa. 😊
Ei kukaan hauku koskaan sillä olen niin kaunis. Minulla on myös täydellinen iho.
Ei ole kukaan koskaan haukkunut. Tai en muista. Varmaankin joskus lapsena tai nuorena niin on käynyt. Varmaan hämmästyisin ensin ja sitten sanoisin jotain vmäistä takaisin.
Jos tarkoitus on vain nöyryyttää ja alentaa ja ylenkatsoa niin suosittelen lyömään keskelle taulua täysiä ja täysin varoittamatta.