Mitä teet jos joku tuntematon ihminen haukkuu ulkonäköäsi?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan puhumaan englantia ja pyydän toistamaan englanniksi. I don't understand.
Olen kertonut tämän palstalla ennenkin, mutta mua arvosteltiin nimenomaan englanniksi "you're one ugly lady" ja tuo tyyppi vielä nauraa hohotti liki kaksinkerroin ja osoitteli mua sormella.
Syyntakeeton siis.
Niin no, lasten, juoppojen ja hulllujen suusta totuus tulee koska ne ei sensuroi itseään eikä suodata sanomaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vidun pelle saa turpaan.
Taidat olla ainut joka saa pataan.
En tee yhtään mitään vaan ajattelen itsekseni, että hänellä taitaa olla joku mielenterveysongelma.
Totean vaa, että "no niinpä! 😃" 😎
No. Mitä sille pitäisi tehdä? Sanoa, että no. Katopa itteäs/oletko tyhmä/vai vetää turpiin?
Ootko huomannut, että kaikki me ollaan rumia. Mut hatva on kuitenkaan niin hölmö kuin sinä! Ulkonäölle ei voi mitään, mutta käyttäytymistään voi jokainen hallita!
Onko sanoja putkinäköinen!
Jos olen kypsemmällä päällä, sanon tälle, että tämä on lapsellinen ja naurettava tapaus. Jos olen aggressiivisemmalla päällä, kutsun tätä rumaksi, koska tiedän olevani hyvännäköinen ja kuka tahansa, joka minua haukkuisi olisi suurella todennäköisyydellä minua rumempi.
Katson kahdesti ja pyörittelen päätäni. En kyllä osaa kuvitella tilannetta jossa noin kävisi.
Joskus ysärillä joku jätkä totes baarissa ohikulkiessaan että mulla on haloskan nenä... Vastasin että ihan on oma.
Syyntakeeton siis.