Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tinderistä häviää tykkäys yhtäkkiä?

Vierailija
22.05.2025 |

Oliko se joku huijari joka lempattiin koko palvelusta vai?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi joka muutti mielensä.

Vierailija
2/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen miettinyt. Ja tykkäys poistuu salamannopeasti, joten siinä ajassa ei kukaan pysty klikkailemaan valikoista "poista osuma", ei millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tykkäyksiä saa poistettua noin?

Vierailija
4/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin Tinderin puhelimesta. Nähdään jossain muualla. Nyt lähden lenkille.

Vierailija
5/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen miettinyt. Ja tykkäys poistuu salamannopeasti, joten siinä ajassa ei kukaan pysty klikkailemaan valikoista "poista osuma", ei millään.

Ei ollut osuma vaan tykkäys joka oli noin vuorokauden.

Vierailija
6/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku oli tykännyt susta ja nyt sitä tykkäystä ei enää näy? No kai se on voinut vaan poistua. En ole ihan varma mitä tapahtuu jos tuossa kohtaa piilottaa profiilin. Ehkä se häviää silloinkin? 

Vierailija
7/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin ollut näitä. Yleensä joku suosittu profiili, joka ei todellakaan ole minusta tykännyt. Tinderin omia koukutusjuttuja. Poistin sen tosiaan kun huomasin että aivan pelkkää paskaa pukkaa aikuisille ihmisille. Ja nyt lähden sinne lenkille.

Vierailija
8/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on poistanut sut ts.ghostannut, tervetuloa realismiin!

Vierailija
9/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin olikin, luin huolimattomasti. Siinä tapauksessa henkilö on varmaan poistanut kokonaan profiilinsa tai hän on maksullisen version käyttäjä ja syystä tai toisesta poistanut tykkäyksen.

Vierailija
10/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistanut koko profiilin.

Vierailija
11/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistin Tinderin puhelimesta. Nähdään jossain muualla. Nyt lähden lenkille.

Ei se auta. Sinun pitää myös deletoida profiili. 

Vierailija
12/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Hetihän se tinderi plimputtaa kun saa osuman. Ei siinä mene kun sekunti todeta kauhee lehmä, poistoon. Varsinkin jos on tekemässä jotain kännykällä samalla kun osuma tulee.

Vierailija
13/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai maksoit goldista vai?

Vierailija
14/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huonolaatuisten tai pelkän seksin perässä olevien miesten yleinen tapahan tinderissä on tykätä aivan kaikista ja kun tulee match vasta tarkastavat panisivatko vai eivät. Ei maksa nähdä vaivaa 1. vaiheessa vielä arvioida naisia kun kaikilla on naisten vehkeet. 

Vierailija
15/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tykkäyksiä saa poistettua noin?

Jaa? Minä ainakin pystyn näkemään kaikki jolle olen antanut tykkäyksiä.

Mutta, todella ällö nainen pitäisi olla jotta näkisi vaivaa menemään sinne poistamaan tykkäyksen jälkikääteen. 

Vierailija
16/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin huonolaatuisten tai pelkän seksin perässä olevien miesten yleinen tapahan tinderissä on tykätä aivan kaikista ja kun tulee match vasta tarkastavat panisivatko vai eivät. Ei maksa nähdä vaivaa 1. vaiheessa vielä arvioida naisia kun kaikilla on naisten vehkeet. 

Niinhän se menee. Tykkäyksiä vaan kaikille ja sitten mätcheistä poistaa kaikki paitsi ne pari vähiten rumaa.

Vierailija
17/17 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä voi hävitä tykkäys (eli someone liked you -ilmoitus, mutta ei vielä match) useasta eri syystä, joista yleisimmät ovat:

Toinen poisti profiilinsa tai bännättiin

Jos käyttäjä, joka tykkäsi sinusta, poistetaan (esimerkiksi huijari-ilmoituksen seurauksena) tai hän itse poistaa tilinsä, tykkäys katoaa automaattisesti.

Käyttäjä perui tykkäyksensä

Tinderissä voi undo-toiminnolla perua tykkäyksen (jos käyttää Tinder Goldia tai Platinumia). Tämä voi myös poistaa sen näkyvistäsi.

Tinderin bugit tai algoritmipäivitykset

Joskus tykkäyksiä saattaa kadota teknisten ongelmien tai järjestelmäpäivitysten vuoksi. Tämä on harvinaisempaa, mutta ei ennenkuulumatonta.

Profiilisi piilotettiin tai asetukset muuttuivat

Jos esimerkiksi vaihdat näkyvyyttäsi tai asetusrajoja (ikä, etäisyys), se voi vaikuttaa siihen, keitä näet ja ketkä näkevät sinut ja siten myös tykkäyksiin.