Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?
Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta?
Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen.
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?
No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.
Ap
Ai, olet se sama vanha lässyttäjä. Miksipä et soittaisi avovaimolle ja kysäisisi asiasta? Tai vaikkapa mieheltä? Riittääkö sinulle pelkkänä reikänä oleminen, ilmeisesti ei, koska säännöllisesti sitä täällä itket.
Miksi joillekin seksi on naisen kannalta vain reikänä olemista? Onko sulla todellakin noin huono seksielämä?
Mulle seksi on yhteinen nautinto. Siinä saa ja antaa niin mies kuin nainen. Joka muuta väittää ei tiedä seksistä mitään. Mä en itke yhtään mitään vaan se on sun omaa kuvitelmaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?
Ei välttämättä. Minulla oli 20v salasuhde, molemmat varattuja. Erottiin ystävinä ja hyvässä hengessä ja kumpikin jatkaa parisuhteessaan.
"Mutta, kun se tuntui minusta niin oikealta"
"Tunsin meidän kasvaneen niin erilleen."
"Elämä ei ole mustavalkoista. Siinä on sävyjä."
Sarjassa pettäjän selityksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.
Miksi miehen pitäisi erota? En mä sellaista odota. Meillä on salasuhde pelkän seksin vuoksi.
Ap
Mitä valitettavaa sinulla sitten on? Ei sinulle kuulu miehen parisuhde millään tavalla.
Missä mä valitin? Etkö osaa aloitusta sen vertaa ymmärtää, että tässä voidaan keskustella asiasta ihan yleisestikin. Aika puusilmiä te jotkut olette kun ette tuota tajua.
Ap
Eikö susta tunnu yhtään pahalta olla osallisena tuollaisessa pettämiskuviossa? Vaikka itse olisit sinkku etkä näin ollen pettäisi ketään, niin aika vahvasti osallistut kuitenkin toisen "rikollisiin" puuhiin.
Kerro miksi itket tästä säännöllisesti? Jos sinulle riittää pelkästään paneminen, miten miehen parisuhde liittyy siihen. Sielläkin muuten pannaan. Ole tyytyväinen panosuhteeseen, miehen parisuhde ei sinulle kuulu millään tavalla.
Juuri yksi tällainen salasuhde paljastui ja johti yhden osapuolen itsemurhaan samana päivänä. Ei nämä ole pikkujuttuja.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta, kun se tuntui minusta niin oikealta"
"Tunsin meidän kasvaneen niin erilleen."
"Elämä ei ole mustavalkoista. Siinä on sävyjä."
Sarjassa pettäjän selityksiä
Naistenlehtien diibadaabaa. Oikea syy on, että vieraalla oli isompi mulkku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.
Miksi miehen pitäisi erota? En mä sellaista odota. Meillä on salasuhde pelkän seksin vuoksi.
Ap
Mitä valitettavaa sinulla sitten on? Ei sinulle kuulu miehen parisuhde millään tavalla.
Missä mä valitin? Etkö osaa aloitusta sen vertaa ymmärtää, että tässä voidaan keskustella asiasta ihan yleisestikin. Aika puusilmiä te jotkut olette kun ette tuota tajua.
Ap
Millä tavalla yleisesti? Sinä kitiset miksei joku huomaa kun sinä höyläät jonkun miestä. Jos ei huomaa, niin ei huomaa. Tai jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Sillä ei pitäisi olla sinulle mitään merkitystä. Jatka jakamista vaan tyytyväisenä.
Kai se vähän riippuu suhteen intensiivisyydestä. Tuo kahden perheen pyörittely vaatinee jo mielikuvitusta. Mutta jos nyt hypoteettisesti mietitään, olen melko varma, että pystyisin tapailemaan toista miestä aika kauan miehen huomaamatta, jos niin haluaisin tehdä. Psyyken päälle se kävisi, enkä ymmärrä miksi niin tekisin, mutta luultavasti ainakin teknisesti onnistuisin. Ja siis miksei se sujuisi yhtä lailla mieheltäkin. Ei meillä ole tapana toistemme menoja kyttäillä ja epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi itket tästä säännöllisesti? Jos sinulle riittää pelkästään paneminen, miten miehen parisuhde liittyy siihen. Sielläkin muuten pannaan. Ole tyytyväinen panosuhteeseen, miehen parisuhde ei sinulle kuulu millään tavalla.
Niin missä mä itken? En yhtään missään. Etkö säkään puusilmä tajunnut aloituksesta sen vertaa, että asiasta voi keskustella myös yleisesti.
Missään en ole kirjoittanut, että miehen parisuhde kuuluisi mulle. Mietin tässä nyt useita pettämistapauksia mitä nähnyt tai kuullut elämän aikana ja joissakin tapauksissa pettäminen tullut ihan puskista. Ihmettelen, että eikö muka mitään erikoista ole huomannut vai onko se pettäjä ollut niin taitava esittämään viatonta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No yleensä kai siinä on se kolmas pyörä joka aina kolhiintuu eniten. Toinen osapuoli viettää jotain kulissiliittoa, jossa mikään ei ole hetkauttanut enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö susta tunnu yhtään pahalta olla osallisena tuollaisessa pettämiskuviossa? Vaikka itse olisit sinkku etkä näin ollen pettäisi ketään, niin aika vahvasti osallistut kuitenkin toisen "rikollisiin" puuhiin.
Ei tunnu. Sori siitä. Mä olen sinkku enkä ole kenellekään tilivelvollinen.
Ap
Argh. Piti se arvata, että osa ei kykene muuhun kuin repimään pelihousunsa koko aiheesta. Sorry, että itse lähdin miettimään asiaa ihan tosissani, jatkakaa. /31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Millä tavalla yleisesti? Sinä kitiset miksei joku huomaa kun sinä höyläät jonkun mie
Ei vaan sä et nyt ymmärrä. Mä en kitise yhtään mitään.
En voi mitään sille, että et osaa ymmärtää asiaa yleisesti. Hyvästi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai se vähän riippuu suhteen intensiivisyydestä. Tuo kahden perheen pyörittely vaatinee jo mielikuvitusta. Mutta jos nyt hypoteettisesti mietitään, olen melko varma, että pystyisin tapailemaan toista miestä aika kauan miehen huomaamatta, jos niin haluaisin tehdä. Psyyken päälle se kävisi, enkä ymmärrä miksi niin tekisin, mutta luultavasti ainakin teknisesti onnistuisin. Ja siis miksei se sujuisi yhtä lailla mieheltäkin. Ei meillä ole tapana toistemme menoja kyttäillä ja epäillä.
Entisenä pettäjänä voin kertoa, että onnistuu helposti, etenkin jos työ sisältää matkustelua ja muuta epäsäännöllistä työaikaa. Ei tee edes tiukkaa aikataulujen kanssa.
Rakkaus on sokea, vaikka joku kertoisi salasuhteesta vaimolle niin nämä ovat niin rakastuneita, että eivät edes usko koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Argh. Piti se arvata, että osa ei kykene muuhun kuin repimään pelihousunsa koko aiheesta. Sorry, että itse lähdin miettimään asiaa ihan tosissani, jatkakaa. /31
No tämä. Tässä nyt osa keskittyy vain mun tekemisiin eikä osata keskustella asiasta yleisesti. Kyllä se nyt on vähän ihmeellistä, että joillakin on sivusuhde vuosia eikä puoliso ole muka tajunnut yhtään mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu. Sori siitä. Mä olen sinkku enkä ole kenellekään tilivelvollinen.
Ap
Musta kyllä tuntuisi. En ehkä voisi katsoa itseäni silmiin. No, moraalinsa kullakin.