Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
381/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe että mun tarvitsee lainata yhtään mitään. Edes miestä, viestistäsi puhumattakaan. Mutta yksi poikkeus yllä jotta sulle tulis kiv mieli kun toi lainaaminen on näköjään sun teemajuttu.

Paskaläjävajakki et tajua, että keskustelua on helpompi seurata kun tietää kenelle kommentoidaan.

Hermoheikko aloitti oman ketjun mutta jostain syystä se lukittiin? 

https://www.vauva.fi/keskustelu/6048790/nain-facessa-sattumalta-salapan…

Mä olen tuon toisen ketjun ap. En tämän ketjun ap tai tuo joka tuossa haukkuu jotakin toista. Mä kirjoitin omaan ketjuun pari äkäistä viestiä siitä syystä, että te haukuitte mua todella rumasti. Kyllä si

Molemmissa ketjuissa olet kova komentamaan joka tapauksessa mutta jostain syystä ne sun hiljaa-huudot poistetaan aika pian. Lietkö moderaattorin suosikki tai jopa itse mode 👮 

Vierailija
382/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa ketjuissa olet kova komentamaan joka tapauksessa mutta jostain syystä ne sun hiljaa-huudot poistetaan aika pian. Lietkö moderaattorin suosikki tai jopa itse mode 👮 

Niin tämä ketju ei ole mun. Enkä ole kummassakaan ketjusta huutanut hiljaa. Ihan turhaan syyksi yritätte kaataa asioita joita en ole tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun exäni kävi vieraissa 2 vuotta ennen eroa. En huomannut yhtään mitään. Kävimme reissuissa, pidimme hauskaa, nautimme elämästä. Jäi kiinni kun näin puhelimeen tulevan viestin. Puhelin oli pöydällä, ruutu ylöspäin ja näin viestin joka siihen tuli.

Siihen loppui 15 vuoden avioliitto. Kämppä meni myyntiin ja muutettiin molemmat kerrostaloihin. Poika ei oikein haluaisi olla isänsä kanssa tekemisissä, vaikeaa on sen suhteen.

En jäänyt selvittelemään syitä, lienee vaan tilaisuus pettää johtanut tähän. 

Exä on vähän reppana nykyään, kai se sitten joskus jaloilleen pääsee. Humalassa laittaa katuvia viestejä. 

Salasuhde loppui heiltä samana iltana kuin meidän avioliitto. 

Että ei tainnut mennä niinkuin haaveilivat. Jännitys loppui aika lyhyeen.

Vierailija
384/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kun kertyy ja näkee näitä draamatapauksia enemmän niin voi todeta että yleensä nämä kolmannet osapuolet ovat sellaisia henkisesti vässyköitä olentoja, ei mitään strongindependentwoman/man-tyyppejä vaikka omillaan eläviä ihmisiä olisivatkin. Sen takia iän myötä karttuu myös tietynlainen varmuus että jos puoliso vieraisiin lähtee ja vässykkään vaivautuu niin menköön.

Vierailija
385/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää kun kertyy ja näkee näitä draamatapauksia enemmän niin voi todeta että yleensä nämä kolmannet osapuolet ovat sellaisia henkisesti vässyköitä olentoja, ei mitään strongindependentwoman/man-tyyppejä vaikka omillaan eläviä ihmisiä olisivatkin. Sen takia iän myötä karttuu myös tietynlainen varmuus että jos puoliso vieraisiin lähtee ja vässykkään vaivautuu niin menköön.

Mun miestä itselleen vampannut nelikymppinen akka on ainakin todella huomionhakuinen persoona. Kai se jostain epävarmuudesta kertoo, että hän tunkee itseään jokaiseen mahdolliseen lautakuntaan, edustajistoon ja mitä näitä nyt on. Esiintyy julkisesti ns. maailmanparantajana, ja ajaa kovaan ääneen inhimillisempiä arvoja, naisten välistä solidaarisuutta ym. Ja henkilökohtaisessa elämässään yrittää sitten pokailla varattuja miehiä.

Vierailija
386/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap sinulle voi käydä hyvinkin, riippuu tietysti minkälainen suhteesi on. Olen nainen, jonka puoliso petti toisen naisen kanssa lähes kaksi vuotta. Jälkeenpäin ajatellen merkkejä oli paljon, mutta kun 20 vuoden parisuhteen jälkeen on syvä luottamus, ei minulle tullut suhde toisen kanssa mieleenkään. Vasta kun asia vahingossa paljastui, tajusin monia juttuja.

Menetin uskon rakkauteen, osan omaisuudestani ja mielenterveyteni pariksi vuodeksi. Kuitenkin nyt 10 vuotta eron jälkeen, voin sanoa että ihan uudenlainen elämä mahdollistui. Ex-puolisoani halveksin  edelleen. Samoin hänen vaimoaan, joka oli silloin se toinen nainen. Ei se että he rakastuivat, vaan miten alhaisesti asian hoitivat. Se nainen asui kodissani kun oli työmatkoilla. Kunniaton  ihminen. Toivottavasti karma tarjoaa käänteitä tälle kaksikolle.  

Sinulle ap neuvoisin, että elä niin, että voi elää asian kanssa myös vuosien päästä.

Vierailija
387/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miestä itselleen vampannut nelikymppinen akka on ainakin todella huomionhakuinen persoona. Kai se jostain epävarmuudesta kertoo, että hän tunkee itseään jokaiseen mahdolliseen lautakuntaan, edustajistoon ja mitä näitä nyt on. Esiintyy julkisesti ns. maailmanparantajana, ja ajaa kovaan ääneen inhimillisempiä arvoja, naisten välistä solidaarisuutta ym. Ja henkilökohtaisessa elämässään yrittää sitten pokailla varattuja miehiä.

Ihan turha alapeukuttaa. Mistä muusta se voi tuon äm*än tapauksessa kertoa kuin heikosta itsetunnosta, että hänen pitää varattua miestä yrittää iskeä? Tuon huomioh*oraamisenkin tulkitsen niin, että hänelle on ihan hirveän tärkeää, mitä muut hänestä ajattelevat, ja noilla erilaisilla luottamustehtävillä ja esilläololla hän hakee jonkinlaista ulkoista validaatiota itselleen ja omalle olemassaololleen. Tuskinpa tollainen ihminen oikeasti edes uskoo ajamiinsa arvoihin, sillä ainakaan hän ei elä niiden mukaisesti tai etsi kumppania, joka eläisi.

Vierailija
388/409 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tapahtuu usein yllättäen silloin, kun sitä vähiten odottaa,  Yleensä puolisoiden välillä vallitsee sitä ennen molemminpuolinen luottamus.  Sitten, kun asia paljastuu, miehen taakka kevenee, mutta se siirtyy petetyn puolison harteille.  Mutta ei siinä toinen näinenkaan vähällä pääse.  Voin kertoa että mursin tällaisen naikkosen henkisesti niin perusteellisesti, että hän ei välttämättä koskaan toipunut asiasta

Nyt oli kyllä mielenkiintoisesti ilmaistu. Ei koskaan toipunut, eli suomeksi sanottuna kuoli, joko oman käden kautta tai muuten! Aivan oikein hänelle.

Vierailija
389/409 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tapahtuu usein yllättäen silloin, kun sitä vähiten odottaa,  Yleensä puolisoiden välillä vallitsee sitä ennen molemminpuolinen luottamus.  Sitten, kun asia paljastuu, miehen taakka kevenee, mutta se siirtyy petetyn puolison harteille.  Mutta ei siinä toinen näinenkaan vähällä pääse.  Voin kertoa että mursin tällaisen naikkosen henkisesti niin perusteellisesti, että hän ei välttämättä koskaan toipunut asiasta

Nyt oli kyllä mielenkiintoisesti ilmaistu. Ei koskaan toipunut, eli suomeksi sanottuna kuoli, joko oman käden kautta tai muuten! Aivan oikein hänelle.

Melkoisen sairasta toivoa, että joku on kuollut. Pettäminen ikävä asia, mutta ei silti ole normaalia kirjoittaa, että hyvä kun sen toinen osapuoli kuoli. Kyse vieläpä täysin tuntemattomasta ihmisestä. 

Vierailija
390/409 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekk*pilluiset suohirviöt taas skitsoilleet urakalla tässä ketjussa kun pelkäävät miestensä pettävän seksikkäiden ja kauniiden naisten kanssa. 

Vierailija
391/409 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
392/409 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
393/409 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani pettänyt puolisoaan vuosia. Työmatkoja, yön yli tai päivällä. Kummankaan puolisolla ei ole hajuakaan asiasta..

Vierailija
394/409 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä jo kohta vuoden päivät on koitettu erilaisia merkkejä lukea ja tilannetta seurattu. Mitään konkreettista todistetta en ole saanut mutta sen aika koittaa jos epäilykset osoittautuvat todeksi.

- kännykkä usein äänettömällä, ruutu alaspäin ja nykyään myös sormenjälkitunnistus

- kännykkä seuraa kaikkialle, myös välillä suihkuun

- uusinut koko alusvaatekokoelmansa viimeisen vuoden aikana, kalliita kalsarimerkkejä joita ei ennen ollut

- Oman ajan tarve lisääntynyt, poissaoleva ja räjähdysherkkä, ei kiinnostunut yhteisen tulevaisuuden tai vapaa-ajan suunnittelusta (oltu naimisissa 8 vuotta, lapsia on)

- syyttää rahahuolista toista, vaikka itse pimittää tulojaan (varautuu johonkin?)

- jos lähdössä yksin harrastamaan, tuntuu että on sovittu jokin aika ja harmittaa jos jokin ulkopuolinen yllättävä asia vaikuttaa aikatauluun ja myöhästyy

- kaiken maailman kissanristiäisiet tuntuu kiinnostavan enemmän kuin ennen

- Seksiä välillä on  mutta tuntuu että vaikutteita haett

Tässä vain osa, mutta onhan tossakin.

Lähipiirissäni ollut pettäjiä ja tiedän ikävä kyllä tietyt maneerit joita pettäjä ei itse välttämättä tajua itsestään.

Vierailija
395/409 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tunnu miltään kun et pääse näyttämään toiselle naiselle voitonmerkkiä, kun hän ei huomaa? Siitähän tässä aina lopulta on kysymys, voit viedä jotakin toiselta ihmiseltä, tuntea olevasi edes jotakin. Nämä kuviot ovat aina naisten välisiä asioita, joissa mies on pelkkä pelinappula. Ihan sama kuka se hyväksikäytön kohde on. Jos tämä lopettaa, varmaan kohta löytyy seuraava. Ja olet niin vahva ja niin rikki... 

Vierailija
396/409 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjapettäjät on niin ammattilaistuneet jo, että puoliso ei välttämättä epäile yhtään mitään, koska kotona on aina huomioiva partneri. Työmatkoilta laittaa panojen välissä vessassa lirkutteluviestejä, miten kova on ikävä kultaa ja kuvia itsestään museoissa tms. riennoissa, missä todellisuudessa ei edes ole yksin.

Sitä vaan en ymmärrä, miten ihmisestä tulee tuollainen ja miksi hän on alunperin lähtenyt kenenkään puolisoksi. Tekisi heti alusta selväksi, että hän ei yksinkertaisesti kykene antamaan itsestään mitään aitoa.

Omalla kohdallani sarjapettäjä-ex piti minua kodin ja talousasioiden ylläpitäjänä. Minä ikään kuin mahdollistin hänen horoilunsa olemalla hänen elämänsä vakaa perusta. Kotimme ulkopuolella hän minun tietämättäni käyttäytyi kuin vapaa poikamies.

Nyt naurattaa tuo mistä sinäkin kirjoitit: hän kirjaimellisesti soitteli minulle puheluita toisien naisten kotivessoista ja puhui puhelimeensa kuiskailemalla, ettei toinen nainen kuule. Ihmettelin, miksi mies ei voi puhua normaalilla, kailottavalla äänellään ja miksi puheluiden taustalla kaikui, hah ha. Hän väitti aina olevansa tietyn harrastuksensa parissa. No olihan tuo väite tietysti totta. 

Vierailija
397/409 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon miehellä on ollut sivujuttu parin vuoden ajan.

Tyyppi jäi mulle kiinni noin vuoden kohdalla. Mies ei siis nähnyt mua, kun piti kieltään sovitella jonkun naisen kurkkuun.

Systerille tietty kerroin ja hän tiesi jo. Hän tuon aika janan antoi, että milloin alkoi, milloin suhde vakiintui...

Hyvinkin klassinen esimerkki. Mies on tehnyt kaikki "oppikirja" virheet. Ikään kuin tuo haluais jäädä kiinni.

Miksei sisko lähde? Hän on tyytyväinen näin. Lapset aikuisia. Nyt hän voi keskittyä itseensä ja toivois, että mies jättäis hänen rauhaan esim seksin suhteen, mutta ei. Oli meinannut jo kysästä, että kuinka surkee se kakkonen on, kun jatkuvasti pitäs saada.

Sisko on vähitellen siirrättänyt asioita avioehdon alle hänen nimiin. Just ostatti miehellään uuden auton.. semmosta leveempää elämää viettää nyt.

Eihän loputtiin kuitenkaan ole.. ehkä hankkii itselleen museo ja reissukaverin.

Vierailija
398/409 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelin nuorena ja typeränä samaa, kun pariinkin otteeseen tuli säädettyä varattujen kanssa. Asia laita valkeni minulle lopullisesti oman pitkän parisuhteen myötä, ja kun, valitettavasti, itse päädyin sivusuhteeseen kun rakastuin toiseen ihmiseen. 

Ensinnäkin kun moni on todennut, pitkät suhteet pääasiassa perustuvat luottamukseen. Joku toisen puhelinkäyttätymisen tai menojen kyttääminen on sen verran perustavanlaatuista mustasukkaista häiriköintiä, että hankala kuvitella että terveessä suhteessa sitä kukaan jaksaisi (tai jaksaisi katsella). Lisäksi mustasukkaisuuden tunteita yleisesti pidetään henkilön päänsisäisinä vainoharhoina, eikä minään terveenä varautumisen merkkinä. 

Jos haluaa pitää pettämisen salassa, se kyllä normaalin ihmisen kanssa onnistuu. Voisin kuvitella että kiinni pääsääntöisesti voi jäädä vain puhtaasti sattumalta ns. rysän päältä tai sitten jos ei kertakaikkiin enää välitä peitellä tekemisiään. Itse en kyllä osaisi puolison käytöksestä päätellä mitään, koska syitä muuttuneeseen käytökseen voi olla useita, ja niitä tulee ja menee suhteen aikana. Ellei nyt sitten alkaisi käyttäytymään todella epäilyttävästi, esimerkiksi olemaan jatkuvasti ilmoittamatta tai yllättäen yötä pois tai kotoa löytyisi outoja muille kuuluvia esineitä tms. 

Oma suhteeni alkoi, yllätys yllätys, työpaikkani toisella toimipisteellä, jossa olin jo vuosia käynyt säännöllisesti. Olin myös usein siellä yötä, joten pitkät päivät ja yön poissaolot eivät olleet puolisolleni mitään uutta. Tapasimme lähes aina jonkun toisen, oikean menon yhteydessä, joten käyttäytymisenä ei sikäli muuttunut ollenkaan eikä minun tarvinut suoraan valehdella ikinä. Menoni eivät millään tavalla lisääntyneet tai muuttuneet. Emme myöskään viestitelleet päivittäin ja usein vain pikaisesti, paitsi jos sattui olemaan sellainen tilanne ettei kukaan ollut kiinnittämässä siihen huomiota. Omassa mielessäni suljin sivusuhteen varsinaisen suhteeni ulkopuolelle eikä se arjessani juuri vaikuttanut. Seksielämme pysyi sellaisenaan, ja edelleen tehtiin normaalisti pariskuntana juttuja kuten aiemmin. 

Eräs tuttuni on erittäin menevä tyyppi ja menoillaan myös pettää, ja moni ihmetteleekin etteikö puoliso "tajua". Mutta mitenpä tajuaisi, kun ei sellaista tyyppiä voi estää menemästäkään ja aina ei voi olla paikalla kyttäämässä että mitä tapahtuu. 

Vierailija
399/409 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tunnu miltään kun et pääse näyttämään toiselle naiselle voitonmerkkiä, kun hän ei huomaa? Siitähän tässä aina lopulta on kysymys, voit viedä jotakin toiselta ihmiseltä, tuntea olevasi edes jotakin. Nämä kuviot ovat aina naisten välisiä asioita, joissa mies on pelkkä pelinappula. Ihan sama kuka se hyväksikäytön kohde on. Jos tämä lopettaa, varmaan kohta löytyy seuraava. Ja olet niin vahva ja niin rikki... 

Miksi sä kuvittelet tuollaisia? Mua ei edelleenkään kiinnosta millään tavalla miehen puoliso enkä ole tuollainen lapsellinen kakara joka näyttäisi vastaavassa tilanteessa voitonmerkkiä. Todella naurettavia ja lapsellisia oletuksia teillä joillakin. 

Kyse on pelkästään hyvästä seksistä. Ei yhtään mistään muusta. Paskan vi tut tämä mun ja sen naisen välinen asia ole vaan mun ja miehen. Rikki en ole sen vuoksi, että haluan seksiä. Lopeta tuo typerä ulina.

Ap

Vierailija
400/409 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ollut pitkässä parisuhteessa? Jos et niin se selittäisi miksi et ymmärrä miten pettämistä ei muka huomaa. Pitkässä parisuhteessa tulee kaikenlaisia vaiheita ja tilanteita, jotka voisivat antaa aihetta epäillä pettämistä, mutta ei suhde onnistu jos ei ole luottamusta. En pystyisi varmuudella sanomaan onko mieheni pettänyt. Koska ei ole todisteita, on ajateltava että hän ei ole. Epäily on myös loukkaavaa ja syö suhteelta pohjan.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi