Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?
Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta?
Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen.
Kommentit (409)
Kun käry käy, miehellä on kallis lasku maksettavana.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ap
Kerro ensin ikäsi ja jatketaan keskustelua vasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ap
Miten mun ikä tähän asiaan liittyy? Olen yli 40v.
Ap
Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ap
Ap
Miksi siinä tapauksessa kuulostat 13-vuotiaalta teiniltä ja esität kysymyksiä samaan tapaan kuin 13-vuotias teini?
On hyvin halpamaista käytöstä tapailla varattua salaa. Te jäätte kiinni enemmin tai myöhemmin.
En suostuisi moiseen. Arvostan itseäni ja muita.
en voisi kuvitella typerämpää tapaa viettää elämääni kuin etsimällä merkkejä toisen petollisuudesta. On todella helppo kusettaa ja valehdella jos sellaiseen haluaa lähteä.
Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.
Tiedän tuutn perheen jossa miehellä oli pari vuotta myös toinen perhe. Ei meillä muilla olllu mitään aavistusta. Ero siitä sitten tuli nopeasti kun asia selvisi. Mistä se kallis lasku tulee. Ei tämä mies ainakaan maksanut mitään,eikä yhtään maksanut elatustueka kolmelle lapselleen myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ap
Ap
Miksi siinä tapauksessa kuulostat 13-vuotiaalta teiniltä ja esität kysymyksiä samaan tapaan kuin 13-vuotias teini?
Eli et osaa vastata. Sä tässä vaikutat lapselliselta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?
No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ap
Ap
Ap
Miksi salarakkaasi ei ole eronnut? Vastaa kysymykseen, kai teillä sentään puheyhteys on.
Vierailija kirjoitti:
Aina näistä jää kiinni. Voi olla ettei toista osapuolta kiinnosta toisen osapuolen touhut ja raha puhuu näissäkin asioissa. Miksi salarakkaasi ei ole jo eronnut? Et ole tullut mieleen tämä.
Miksi miehen pitäisi erota? En mä sellaista odota. Meillä on salasuhde pelkän seksin vuoksi.
Ap
vastaan tutun perheen puolesta,ketään ei aavistanut, koska miehellä matkatyö,ei edes miehen sisarukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.
Ap
Ai, olet se sama vanha lässyttäjä. Miksipä et soittaisi avovaimolle ja kysäisisi asiasta? Tai vaikkapa mieheltä? Riittääkö sinulle pelkkänä reikänä oleminen, ilmeisesti ei, koska säännöllisesti sitä täällä itket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ap
Ap
Ap
Miksi salarakkaasi ei ole eronnut? Vastaa kysymykseen, kai teillä sentään puheyhteys on.
Vastaa sä itse kysymykseen minkä mä esitin.
Miksi miehen pitäisi erota? En mä sellaista odota. Meillä on salasuhde pelkän seksin vuoksi.
Ap
No voi, suhteessa, missä ollaan muutenkin vähän yhdessä ei poissaolo herätä epäilyksiä. Jotkut ihmiset on myös hyviä valehtelijoita. Itse en toisen omaan tyytyisi, mutta makunsa kullakin.
Se tapahtuu usein yllättäen silloin, kun sitä vähiten odottaa, Yleensä puolisoiden välillä vallitsee sitä ennen molemminpuolinen luottamus. Sitten, kun asia paljastuu, miehen taakka kevenee, mutta se siirtyy petetyn puolison harteille. Mutta ei siinä toinen näinenkaan vähällä pääse. Voin kertoa että mursin tällaisen naikkosen henkisesti niin perusteellisesti, että hän ei välttämättä koskaan toipunut asiasta
No minä olen juuri niin sinisilmäinen, etten lähtökohtaisesti ikinä epäile mitään vilunkipeliä. Ajattelen, että jos mies pettää, tekee hän sen epäilen minä asiaa tai en. Joten epäilystä ja aavistelusta on lähtökohtaisesti vain haittaa.
Uskon siis, että mahdollisuus hänellä olisi olla salasuhteessa vaikka pari vuotta tai enemmän, jos vain jaksaisi puhua ja käyttäytyä uskottavasti.