Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä vietetään äitienpäivää?

Vierailija
02.05.2025 |

Onko teillä jo suunnitelmia äitienpäivälle? Entä esimerkiksi perinteitä tai jotain tiettyä kaavaa mitä äitienpäivään kuuluu? 

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mennään äidillemme kahville ja/tai syömään. Minä, siskoni ja kummankin tyttäret. En sitten tiedä, onko omalla tyttärelläni jotain suunnitelmia minun pääni menoksi, hän on kuitenkin nyt tulossa opiskelupaikkakunnaltaan ensi viikonlopuksi käymään.

Vierailija
2/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saan kortin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Ei ole lapsia ja oma äiti jo haudassa.

Vierailija
4/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän jotain kivaa someen 

Vierailija
5/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkua ja kahvit.

Vierailija
6/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silloin työpäivä. Nuorimmalla lapsella ei ole lomaa armeijasta. Vanhempien lasten työkuvioista en tiedä. Oma äitini on kuollut. 

Vierailija
7/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion käydä istuttamassa orvokkeja äitini haudalle. Sitten kotona keitän kahvit ja syön sen kanssa yhden palan tummaa suklaata.

Vierailija
8/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleisesti kaikille että otattehan huomioon somessa myös nämä joille äitienpäivä ei ole mikään iloinen tai onnellinen päivä. Tuntuu pahalta kun itsekkäät tuttavat postaa somessa kaikkea ihanaa mitä ovat tehneet äitiensä kanssa vaikka tietävät että äitini kuoli kun olin lapsi. Olisikin hyvä että jokainen tarkastelisi omaa some käytöstään.

Vierailija
9/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleisesti kaikille että otattehan huomioon somessa myös nämä joille äitienpäivä ei ole mikään iloinen tai onnellinen päivä. Tuntuu pahalta kun itsekkäät tuttavat postaa somessa kaikkea ihanaa mitä ovat tehneet äitiensä kanssa vaikka tietävät että äitini kuoli kun olin lapsi. Olisikin hyvä että jokainen tarkastelisi omaa some käytöstään.

Ei somessa ole pakko olla

Vierailija
10/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele jos on ikävä äitirnpäivä tuolla asenteella.

Vierailija
11/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynel

Vierailija
12/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti tehden jotain hauskaa yhdessä

Vierailija
13/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan äitini ylös kahvipöytään, illalla takaisin monttuun

Vierailija
14/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tarjoilee minulle sampanja-aamiaisen kotona ja iltapäivällä menemme aikuisten lasten ja heidän puolisoidensa kanssa myöhäiselle lounaalle ravintolaan. Tämä on ollut perinne jo vuosia.

Vierailija
15/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä on?

Vierailija
16/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä sunnuntaina 11.5.

Vierailija
17/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä on äitien juhla- ja muistopäivä.

Vierailija
18/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun jokainen työstää ne keskeisimmät elämän menetykset, niin voidaan kaikki elää ihan normaalisti tässä yhteisessä maailmassa. Muuten sitä varattavaa ja tarkasteltavaa riittää loputtomiin...

Vierailija
19/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun jokainen työstää ne keskeisimmät elämän menetykset, niin voidaan kaikki elää ihan normaalisti tässä yhteisessä maailmassa. Muuten sitä varattavaa ja tarkasteltavaa riittää loputtomiin...

En kyllä ymmärrä miten ketään toista voisi häiritä se että toiset juhlii äitienpäivää. Jokainenhan voi tehdä siitä juhlasta ihan omanlaisen, äidin lisäksi voi juhlia vaikka mummoa, äitipuolta tai sitten vaikka ihan muuten vaan.

Vierailija
20/158 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan soitto ja kortti. Ei ole tapana viettää erityisesti. Ja välimatkaa on vähän, sekä toinen vaan ärtyisi keinotekoisesta vietosta. Oli jo synttärit keväällä, kesällä tulee nimipäivä ja jouluna joulu. Muutenkin soitellaan. Omia harrastuksia riittää kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme