Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enni meni väärään lentokeeseen

Vierailija
02.05.2025 |

Syyttää nyt lentokentän työntekijää, vaikka itse käveli väärään koneeseen. Lensi vielä ihan eri maahankin.  Sai vielä lentoyhtiöltä ilmaisen paluukyydin ym. 

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on mahdollisuus säästää lomakustannuksista. Ostaa halpislipun johonkin lähelle ja menee ihan eri koneeseen. Matkakulut puolittuvat.

Paitsi että tämä onnistuu ehkä kerran kymmenestätuhannesta, ja onnistuessakin matkatavarat päätyvät eri paikkaan kuin itse. 

Vierailija
182/190 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ennillä lukihäiriö? Onko Enni nepsy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut koskaan lentää.

Itse olen lentänyt useita kertoja ja siltikin ihmettelen sekä virkailijan että erityisesti Emmin touhuja.

Vierailija
184/190 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandeis katsoa, että on oikealla portilla. 

Vierailija
185/190 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa Enni sanoo, että koneessa oli kuulutukset Espanjaksi eikä se vaan vahvisti hänen luuloaan että on menossa Italiaan koska espanjan ja italian kielet kuulostaa samalta? Kuka voi olla noin uuno, eihän espanja ja italia kuulosta yhtään samalta.

Tuota tuota. Osaan sekä espanjaa että italiaa auttavasti, ja aina joutuu kuunnellessa hetken miettimään kumpaa tämä nyt on. 

Tämä juuri, Italiassa ymmärtää kyllä hyvin puhetta jos osaa espanjaa

Vierailija
186/190 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa Enni sanoo, että koneessa oli kuulutukset Espanjaksi eikä se vaan vahvisti hänen luuloaan että on menossa Italiaan koska espanjan ja italian kielet kuulostaa samalta? Kuka voi olla noin uuno, eihän espanja ja italia kuulosta yhtään samalta.

Jos ei osaa kumpaakaan kieltä, niin kyllä ne kuulostavat samalta.

Osaan italiaa ja sen pohjalta ymmärrän myös elokuvaespanjaa jonkin verran. En sekoita kieliä, mutta ymmärrän, että kumpaakaan kieltä osaamaton ei niitä erota.

Juu taisi tällä mennä nyt uunottelu omaan nilkkaan.

Puhun italiaa ja olen monesti katsonut espanjankielisiä elokuvia, ymmärrän niistä 60-70% vaikka en ole koskaan espanjaa lukenut.

Vierailija
187/190 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on se suuri virhe tapahtunut että lennolle on päässyt täysin sinne kuulumaton henkilö. Lentoyhtiön kannalta iso moka. Se on paljon merkityksellisempää kuin se että joku ennitypy kävi seikkailemassa pitkin Eurooppaa kun ei seurannut tapahtumia. Turvatoimet siis pettivät tyystin. 

Eihän ne nyt ihan täysin pettänyt, olihan henkilö käynyt turvatarkastuksen läpi. Ei siis ole niin että "kuka tahansa" olisi päässyt koneeseen ilman mitään tarkastusta. 

Vierailija
188/190 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse mokaa niin en kehtaisi naamaa tyrkyttää lehteen.eihän näitä diginatiiveja eli uusavuttomia voi ottaa edes töihin.

Vierailija
189/190 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia ja espanja ei kuulosta samalta. Te joiden mielestä kuulostaa niin ettekö myöskään erota esimerkiksi ruotsia ja norjaa toisistaan?

Vierailija
190/190 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Semminkin, kun Ennillä on Italiassa sukulaisia."

Mikä helvetin semminkin????????

Näetsen nuorisolaiset, opitte täällä uusia sanoja, mitä ei tule muualla puhelimella istuessa vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä