Enni meni väärään lentokeeseen
Syyttää nyt lentokentän työntekijää, vaikka itse käveli väärään koneeseen. Lensi vielä ihan eri maahankin. Sai vielä lentoyhtiöltä ilmaisen paluukyydin ym.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan mahdollista. Jäin tosin miettimään että eikö lentokoneessa ollessa seurannut näyttöjen "lentopiirturia", joka ei lähdekään Italiaan vaan aivan muualle. Tosin alkumatkasta voi reitti olla pitkään aika sama. Eikä hänen istumapaikallekaan ketään muu ollut tulossa? Sai istuakin rauhassa.
Itse olin tuskin paljoa lentänyt mihinkään kun Kööpenhaminassa koneen vaihdon aikana tulikin lentolakko. Olin kyllä aivan pihalla kaikesta, mutta jotenkin sain itseni lopulta oikeisiin paikkoihin ja perille Itävaltaan useiden lentojen vaihtojen jälkeen. Ja tavarat myöhässä kaksi päivää. Vähän matkustaneena on melkoisen pihalla. Mutta sitä oppii kyllä.
Mikä hemmetti tuskin paljoa?!?!?! 🙄
Hemmetin
- sama
Vierailija kirjoitti:
Olen akateemisesti koulutettu, neuvokas ja paljon yksin matkustanut. Silti olen minäkin vääntänyt itkua jäätyäni jumiin välilaskumaan lentokentälle.
Jatkolennon kone hajosi ja virkailijat antoivat epämääräiset ohjeet korvaavalle lennolle pääsyyn, ja minä jäin lehdelle soittelemaan kun bisnesmiehet veti kyynärpäätaktiikalla ohi ja kone täyttyi.
Kilpailevan firman lentoemo näki minut yksin itkemässä kun oli poistumassa omasta työvuorostaan lentokenttähotelliin, ja auttoi vaatimaan majoitusvoycherit ja buukkaamaan seuraavalle päivälle jatkolennot. Hän saattoi minut hotelliin ja auttoi kirjautumaan sisään, aivan kuten Ennille oli jutussa tehty.
Anteeksi mutta et kyllä kovin neuvokkaalta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateemisesti koulutettu, neuvokas ja paljon yksin matkustanut. Silti olen minäkin vääntänyt itkua jäätyäni jumiin välilaskumaan lentokentälle.
Jatkolennon kone hajosi ja virkailijat antoivat epämääräiset ohjeet korvaavalle lennolle pääsyyn, ja minä jäin lehdelle soittelemaan kun bisnesmiehet veti kyynärpäätaktiikalla ohi ja kone täyttyi.
Kilpailevan firman lentoemo näki minut yksin itkemässä kun oli poistumassa omasta työvuorostaan lentokenttähotelliin, ja auttoi vaatimaan majoitusvoycherit ja buukkaamaan seuraavalle päivälle jatkolennot. Hän saattoi minut hotelliin ja auttoi kirjautumaan sisään, aivan kuten Ennille oli jutussa tehty.
Naiset ei tarvitse miestä jne mutta annas olla kun pitää pärjätä vaikeissa tilanteissa kaiken tietävästä feministi bosladysta kuorituu tiukanpaika tullen damseli.
Vierailija kirjoitti:
Uutisen kuvassa on sen näköinen emäntä, että voi päätyä mihin tahansa. Sitten "itketään ja täristään".
Ihan tavallisen näköinen nuori nainen
Olen kävellyt JFK:n lentokentällä turvatarkastuksen ohi Helsingin koneeseen. Ilmeisesti jenkkejä ei kauheasti hetkauttanut pois lentävien koneiden turvallisuusuhat.
Vierailija kirjoitti:
Lippu tarkastetaan ennen koneeseen menoa ja paikatkin on merkitty.
Lukutaidoton tämä Enni? Mitä ihmettä?
Toivottavasti hän seuraavalla kerralla matkustaessaan ottaa jonkun aikuisen neurotyyppisen mukaansa.
No ei ihan täysillä ole käynyt sekään virkailija, joka on lipun tarkastanut ennen kuin on päästänyt koneeseen.
Juu, näinhän se aina menee, että vaikka olisi monta jatkolentoa niin ne lähtee aina samannumeroiselta portilta! Joka kentällä!
😂😂😂
Loma,siinähän piti lähteä hiihtämään mutta tyyppi joutuikin vahinkossa aurinkorannoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tarvitse miestä jne mutta annas olla kun pitää pärjätä vaikeissa tilanteissa kaiken tietävästä feministi bosladysta kuorituu tiukanpaika tullen damseli.
Ei itkeminen tarkoita avuttomuutta, se on kehon primtiivireaktio jolla poistetaan stressihormonit. Itkun jälkeen pää on sitten kirkkaampi.
"Semminkin, kun Ennillä on Italiassa sukulaisia."
Mikä helvetin semminkin????????
Vierailija kirjoitti:
Jutussa Enni sanoo, että koneessa oli kuulutukset Espanjaksi eikä se vaan vahvisti hänen luuloaan että on menossa Italiaan koska espanjan ja italian kielet kuulostaa samalta? Kuka voi olla noin uuno, eihän espanja ja italia kuulosta yhtään samalta.
Jos ei ole opiskellut romaanisia kieliä, kyllä ne kuulostavat erittäin samalta. Erikoista mielestäni, että vedit päinvastaisen johtopäätöksen. Samalla tavalla amerikkalaiselle viro ja suomi kuulostavat samankaltaiselta.
Kyllä se sen vika on, joka viimeisenä tarkistaa maihinnousukortin ennen koneeseen päästämistä.
Kylläpäs osa vastauksista on ylimielisiä. Kyllä minä minä osaan erottaa espanjan kielen italiasta. Minä minä osaisin isoilla kentillä jatkolennolle tuosta vaan, heh, just joo.
Vierailija kirjoitti:
Finnairilla ei ole mahdollista, että pääset jäniksenä koneeseen. Ryanairilla ei ole koneessa aina edes vaadittavaa määrää lentohenkilökuntaa, muutenkin turvallisuus ensin ei ole ko yhtiön ohjenuora.
Annapa esimerkkejä siitä että Ryanairilla ei olisi koneessa vaadittavaa määrää lentohenkilökuntaa.
Voihan olla, että Ryanairilla systeemi vain tarkistaa että matkustajan portilla esittämä boarding pass on jollekin sillä hetkellä boardaavalle lennolle, mutta ei tarkista että millä portilla se leimataan. Ei kai sentään sielläkään kukaan enää pelkästään katsomalla tarkista noita?! Kaikkialla on nykyään jokin lukijalaite.
Matkustamoon pääsee aina ajoittain sellaisia, joiden ei kuuluisi sinne päästä. Ja syykin selvisi nyt, minkä takia. Eli lentokentän työntekijöitten huolimattomuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tarvitse miestä jne mutta annas olla kun pitää pärjätä vaikeissa tilanteissa kaiken tietävästä feministi bosladysta kuorituu tiukanpaika tullen damse
Tolla perusteella armeijassa olisi joukkueitain nyyhkiviä ja itkua tihrustavia sotilaita marssilla.
Nyt on kyllä olleet semmoiset kämmäämisen ihmeet niin asiakkaana kuin virkailijana ettei tosikaan. Yleensä se lippu katsotaan tai elektronisesti luetaan ettei tule vääriä henkilöitä lennoille ja porteilla kyllä yleensä lukee minne ollaan menossa ja miljoonalla taululla lentojen portit.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs osa vastauksista on ylimielisiä. Kyllä minä minä osaan erottaa espanjan kielen italiasta. Minä minä osaisin isoilla kentillä jatkolennolle tuosta vaan, heh, just joo.
Kyllä on palsta täynnä täydellisiä ihmisiä...
Vai neuvokas 🤣😂😁🤪