Kannattaako käydä tapaamassa entistä vankilaan?
Suhteemme oli räiskyvä. Hän teki monia asioita ja koin suhteen aikana paljon epäoikeudenmukaisuutta. Hänen teot vaikuttavat minuun edelleen, enkä osaa muuta kuin paeta. Kun yritän uutta ihmissuhdetta, en osaa olla. Pakenen vaistomaisesti. Nyt mietin kannattaako vielä kerran jutella asiat kuntoon? Auttaako se päästämään irti?
Kommentit (62)
Jos mietit pitäisikö niin pitäisi. Muuten jää hampaankoloon
Vierailija kirjoitti:
Mistä hänet on tuomittu?
Petoksesta. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hänet on tuomittu?
Petoksesta. Ap.
No ei kuulosta vakavalta rikokselta niin kannattaa mennä jos halua on.
Ei kannata, vaikka saat jos haluat. Ei toinen ole aina sovitteleva, voi olla yhtä ristiriitainen tai juova? Ja jos koit epäoikeudenmukaisuutta. Anteeksi voi antaa mutta unohtaa ei, eli olisi hyvä suojata itsensä joiltakin ihmisiltä pysyvästi. Se uusi ei ehkä ollut sopiva sitten, ei se vika sinussa aina ole. Miksi sun pitäisi olla aina sovittelija. Saat tunteesi hoidettua myös ilman muita kuntoon ja ajatukset tms. Aikaa. Tietysti on ihmisiä jotka puhumalla saavat jonkun rauhan. Mutta voiko puhuja olla joskus muukin ihminen, johon voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hänet on tuomittu?
Petoksesta. Ap.
Oli myös lisänä muita, mutta suurin tuomio tuli tuosta. Ei kuitenkaan ole tappanut ketään. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, vaikka saat jos haluat. Ei toinen ole aina sovitteleva, voi olla yhtä ristiriitainen tai juova? Ja jos koit epäoikeudenmukaisuutta. Anteeksi voi antaa mutta unohtaa ei, eli olisi hyvä suojata itsensä joiltakin ihmisiltä pysyvästi. Se uusi ei ehkä ollut sopiva sitten, ei se vika sinussa aina ole. Miksi sun pitäisi olla aina sovittelija. Saat tunteesi hoidettua myös ilman muita kuntoon ja ajatukset tms. Aikaa. Tietysti on ihmisiä jotka puhumalla saavat jonkun rauhan. Mutta voiko puhuja olla joskus muukin ihminen, johon voi luottaa.
Miettinyt viime aikoina myös tätä paljon. Syyllisyys ei poistu. Hän sanoi minulle viimeisen kerran että lupaa käydä. En ole pystynyt, mutta se kaihertaa paljon. On päiviä kun en todellakaan halua nähdä häntä ja päiviä kun haluaisin jutella. Yrittänyt ilmeisesti myös soittaa minulle? Tuntemattomasta numerosta. Ap.
Ei. Wt-meininkiä vankilavierailut.
Perhetapaamishuoneeseenko menet pantavaksi?
Vierailija kirjoitti: Perhetapaamishuoneeseenko menet pantavaksi?
Mitä luulet meneekö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Perhetapaamishuoneeseenko menet pantavaksi?Mitä luulet meneekö
Vähän siltä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet meneekö
No se kai se on vierailun tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hänet on tuomittu?
Petoksesta. Ap.
Oli myös lisänä muita, mutta suurin tuomio tuli tuosta. Ei kuitenkaan ole tappanut ketään. Ap
Ehkä hän tappaa sinut seuraavaksi? En suosittele mitään yhteydenottoa kriminaaliin. Hakeudu mieluummin terapiaan ja kerro siellä, miten läheisriippuvainen olet.
En. Jutteleminen olisi mielessä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
En. Jutteleminen olisi mielessä. Ap.
Niin sinulla mutta ei miehellä. On kokemusta kun olen itse käynyt tapaamassa vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Wt-meininkiä vankilavierailut.
En minä voi sille mitään, että hän teki tekonsa ja nyt maksaa siitä. Olin kieltämättä aivan liian kiltti. Aavistin mitä hän teki, mutta en yrittänyt estää tai kysellä. Sekin minua kaihertaa, olisiko saanut elämänsä kuntoon vaikka ero olisikin tullut ja vankilasta vältytty. Ap.
Jos olet varma että se helpottaa.