Kannattaako käydä tapaamassa entistä vankilaan?
Suhteemme oli räiskyvä. Hän teki monia asioita ja koin suhteen aikana paljon epäoikeudenmukaisuutta. Hänen teot vaikuttavat minuun edelleen, enkä osaa muuta kuin paeta. Kun yritän uutta ihmissuhdetta, en osaa olla. Pakenen vaistomaisesti. Nyt mietin kannattaako vielä kerran jutella asiat kuntoon? Auttaako se päästämään irti?
Kommentit (62)
Itse kävin katsomassa ex-miestäni vankilassa ja jälkeenpäin kaduin käyntiä että kannattaa Ap. harkita jos vielä olet menossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin katsomassa ex-miestäni vankilassa ja jälkeenpäin kaduin käyntiä että kannattaa Ap. harkita jos vielä olet menossa.
Parempi olla varmaankin menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kadutti?
Mitään huumetyyppiä, alkoholistia tai kuumakallea ei kannata tapailla vankilassa. Ehkä jos tietää että on tasapainoa päässä. Moni ulospäin näyttää normaalilta ja onkin ongelmia päihteissä, joka johtaa riskeihin myös muille. Tottakai saa lähettää jotain mitä vankilaan saa lähettää, jos haluaa ilahduttaa, esimerkiksi jos rahaa saa laittaa jos siellä saa käyttää sen. Tai kannustuskortti tms. Mutta osa joutuu estämään vaarallisemmat tyypit, myös somessa.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa
On muute hyvä suklaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kadutti?
No ainakin minä tunsin sen nöyryyttäksi. Kaikki tarkastukset ja sit vierailuhuone yms...Ei todellakaan mikään romanttinen paikka jos joku sellaista kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hänet on tuomittu?
Petoksesta. Ap.
Ei sitten. Olis edes kunnon murhamies.
Kertokaa kokemuksia! Te jotka olette käyneet tapaamassa vankilassa läheistä? Millainen oli kokemus?
Kirjoitin nyt kirjeen ja ajattelin viedä sen hänelle. Ap.
Jos se on tyyppi jota kannattaa kokemuksen perusteella varoa, mutta jotain on vielä jäänyt sinulla hampaankoloon. Jos tuntuu, että vielä yksi keskustelu voisi auttaa päästämään irti, niin sehän kannattaa tehdä ehdottomasti nyt, kun hän on visusti telkien takana, eikä sitten kun vapautuu!
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa itseä kuinka tässä käy.
Kävin tapaamassa ja kyllä kannatti. Saimme juteltua asiat halki ja päätimme pysyä toisistamme nyt erossa. Ap.
Kiinnostaa itseä kuinka tässä käy.