Olenko ainoa joka toivoo että Erika ei pärjää viisuissa?
Mua on alkanut tympimään koko ihminen. Biisistä en tykännyt alunperinkään, esitys oli myös kamala. Mutta nyt nää itkuvirret kun presidentti sanoo kannattavansa suomalaista KAJ yhtyettä.
Saahan presidentti, kuten me kaikki muutkin kannattaa ihan ketä haluaa.
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
Biisi on niin huono ja sanat herättävät myötähäpeää:" ja me yhessä tullaan ja ollaan sillee." Apua.
Minne ne tulee olemaan sillee? Ei kai meille? Ei hele! Menisivät vaikka hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa pahansuopa täällä tänään. Monella on mennyt Vappu pieleen. Minä toivon ihan, että on siellä top kutosessa. Vaikka fanitan Vöråa.
Moi Erika 😘
Vappuhan on mennyt hyvin, ei sitä turhaan kotona istuta ja palstailla.
Onkohan muita Euroviisumaita kuin Suomi, jotka haukkuu joukolla oman edustajansa? Noloa!
Penny Lame kirjoitti:
Pärjäämiselle ei erityistoiveita, mutta en halunnut tällaista edustusbiisiä. :/
Ainakin parempi kuin viime vuoden munamies.
Onpas paha vappukrapula yllättävän monella. Ottakaa Buranaa, se helpottaa enemmän kuin Erikan solvaaminen täällä. Oksentamaan sinne vessanpönttöön, ei tänne.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muita Euroviisumaita kuin Suomi, jotka haukkuu joukolla oman edustajansa? Noloa!
On ja saavat vielä enemmän lokaa edustajan niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai että pressan on tykättävä vaikka pskasta jos se on suomalaista pskaa? 😂
Älä nyt hauku KAJ:ta!
Onko hyvällä sijoituksella lopulta väliä, kun alusta asti on käynyt ilmi, että esitys jakaa mielipiteitä, eikä ole jokaisen mieleen? Odottikohan Erika, että soraäänet vaimenevat toukokuuhun mennessä ja hän voittaa suomalaiset puolelleen?
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole ainoa. Ihme uhriutuja koko nainen ja laulu on mauttomuuden huippu, esityksestä puhumattakaan.
Mikä ihmeen uhriutuja? Sekö ei saisi surra ja loukkaantua, jos hänestä kirjoitetaan niinkuin nyt täälläkin kirjoitetaan. Uskomattoman asiatonta potaskaa. Pitäisi olla vaan hiljaa, niinkö? Olisitko itse? Tuskin.
Suurmies on valittu kansan äänillä. Erika ei sitä näytä kunnioittavan. Kunnioittaako yleensäkään mitään???
Ihan sama pärjääkö Erika Vikman vai ei.
Ei minkään maan maine parane tai huonone siitä, minkälainen esiintyjä heillä on tuossa jokavuotisessa homofestivaalissa.
Joku ABBA nyt oli ehkä poikkeus, mutta heidänkään suosio ei perustunut Euroviisuvoittoon, vaan loputtomaan hittitehtailuun oikeasti lahjakkaiden muusikoiden ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa pahansuopa täällä tänään. Monella on mennyt Vappu pieleen. Minä toivon ihan, että on siellä top kutosessa. Vaikka fanitan Vöråa.
Mitä Vappu on sulle tehnyt? Tarkoitatko Vappu Pimiää vai jotain toista Vappu-nimistä?
Suomessa juhlapyhien nimet kirjoitetaan pienellä. Ja Vörå on suomeksi Vöyri. Hassua kannattaa paikkakuntaa. Ruotsin Euroviisuedustajayhtyeen nimi on Kaj.
Vierailija kirjoitti:
Penny Lame kirjoitti:
Tänä vuonna ei homohuumoria (ellei KAJ:ta lasketa).
Ihan sama kannatatteko vai ette, kun ei Suomesta voi äänestää Euroviisuissa Suomen edustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penny Lame kirjoitti:
Tänä vuonna ei homohuumoria (ellei KAJ:ta lasketa).
KAI ei esitä homohuumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole ainoa. Ihme uhriutuja koko nainen ja laulu on mauttomuuden huippu, esityksestä puhumattakaan.
Mikä ihmeen uhriutuja? Sekö ei saisi surra ja loukkaantua, jos hänestä kirjoitetaan niinkuin nyt täälläkin kirjoitetaan. Uskomattoman asiatonta potaskaa. Pitäisi olla vaan hiljaa, niinkö? Olisitko itse? Tuskin.
Myös KAJsta on kirjoitettu täällä hyvin rumasti, mutta he eivät IKINÄ alkaisi haukkua kumpaakaan maata ja niiden asukkaita haastatteluissa. Jotkut käytöstavat pitää sentään ihmisellä olla, kerta kansa on sut valinnut edustajaksi. En muista myöskään yhtään muun maan edustajaa, joka olisi heittänyt tollaista juttua kuin Erika VIISUIHIN liittyvissä haastatteluissa, vaikka kotimaassa heitä kohtaan ois esitetty kovaakin kritiikkiä.