Olenko ainoa joka toivoo että Erika ei pärjää viisuissa?
Mua on alkanut tympimään koko ihminen. Biisistä en tykännyt alunperinkään, esitys oli myös kamala. Mutta nyt nää itkuvirret kun presidentti sanoo kannattavansa suomalaista KAJ yhtyettä.
Saahan presidentti, kuten me kaikki muutkin kannattaa ihan ketä haluaa.
Kommentit (910)
Ich komme, mie tuun...
No minnekkäs sie tuut? Tuutko karjalanpaistii syömään?
"Eerika ei ole kellekkään pahaa tehnyt ja kannattaa muistaa että suomen kansa on hänet edustajakseen valinnut äänestämällä."
Erika tainnut itse vaan unohtaa tämän, kun muistaa joka välissä haukkua kaikkia suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kamala pitää ihmisen olla, että julkituo tuollaisen toiveen? Jos et pidä, voit kihistä ihan keskenäsi. Haluat pahaa ihmiselle, jota et edes tunne. Hyi olkoon.
Mielestäni jos ihminen kisaa laulukisassa ja koen että hänen laulu on niin huono ettei kuuluisi pärjätä, niin eihän se ole ilkeyttä se on vain totuus.
Pointti aloituksessa oli lähinnä se, että olenko ainoa jolle huono laulu menee sen mielipiteen edelle että laulaja on kotimainen.
Ap.
Sanoit, että sua on alkanut tympimään koko ihminen. Kyllä se pahansuopuus huokuu läpi, selitä mitä selität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICH KOMME ICH KOMME👴🏻💜
Konalassa soi ou jee 🥳
Jalalla koreasti, näin se menee 👴🏻💜👍🏻👯
Jalalla konalasti?
Vierailija kirjoitti:
Millälailla Eerikan menestys olisi sinulta poissa? en sano että kaikesta/kaikista tarvitsee tykätä, mutta outoa että toivoo pahaa ihmiselle jota ei edes tunne. kertoneen jotain sinusta. suomessa on kumma ilmapiiri , selkään taputtelijoita riittää kunhan menestystä tulee, mutta yrittämisestä ollaan pahasuopia. Ei saa poiketa harmaasta massasta, pitää sulautua ja "sopeutua". ja jos vielä olet nainen ja uskallat sanoa ääneen mielipiteesi niin paha,paha ihminen kyseessä. Eerika ei ole kellekkään pahaa tehnyt ja kannattaa muistaa että suomen kansa on hänet edustajakseen valinnut äänestämällä.
En sanonut toivovani pahaa. Sanoin että toivon ettei pärjää. Kyse on laulukisasta ja laulu on huono. Esiintyjä on huono ja vielä inhottavan oloinenkin.
Ap
Ai että pressan on tykättävä vaikka pskasta jos se on suomalaista pskaa? 😂
Yksi Erkki sanoi että haisee nainen dannyn sissijuustolta ja Erkki ei valehtele.
Et ole ainoa. En halua, että jokin nolostuttava huohotusbiisi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kamala pitää ihmisen olla, että julkituo tuollaisen toiveen? Jos et pidä, voit kihistä ihan keskenäsi. Haluat pahaa ihmiselle, jota et edes tunne. Hyi olkoon.
Mielestäni jos ihminen kisaa laulukisassa ja koen että hänen laulu on niin huono ettei kuuluisi7 pärjätä, niin eihän se ole ilkeyttä se on vain totuus.
Pointti aloituksessa oli lähinnä se, että olenko ainoa jolle huono laulu menee sen mielipiteen edelle että laulaja on kotimainen.
Ap.
Sanoit, että sua on alkanut tympimään koko ihminen. Kyllä se pahansuopuus huokuu läpi, selitä mitä selität.
Kyllä on myös alkanut tympimään. Ihan yhtälailla kuin sinua nyt näyttää tympivän minun sanomiseni. Oletko sinäkin sitten pahansuopa? Puhut itsesi pussiin.
Ap
KAJ on suomalainen poppoo ja laulunsa suomalaisten tekemä edustakoon vaikka Papua-Uusi-Guineaa.
En enää tykkää. Biisistä en tykännyt alkuunkaan.
Fanitin vielä Cicciolina ja Dannyn aikaan. Tykkäsin Erikan asenteesta ja ideasta.
Nyt se tosiaan itkee youtubekanavilla, kun suomalaiset vihaa häntä yms.
Selvä! Siirryn mäkin Kajn kannattajiin. Sitä saa mitä tilaa.
Harmi että presidentti kävi muokeskelemaan Erikan pyllyä ja soitti tälle. Olisi antanut kitistä vaan.
Mä oon aika ihmetellyt Erika fanitusta. Minusta hän ei osaa laulaa ja esiintyminenkin on huonoa.
ERIKA ON SUOSIKKI SIELLÄ JA TÄÄLLÄ ! VOITTAJA. YouTube syntisten pöytä.
Erikan olisi kannattanut pysyä tango-lookissa eikä muuntautua Kikan huonoksi halpiskopioksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt aika härskiä, ihan periaatteessa, että presidentti sanoo toivovansa muun kuin Suomen edustajan voittoa. Jos olisi joku muu kuin Erika, olisi tästä noussut vielä suurempi haloo.
Miksi? Kun se toinenkin edusta on suomalainen.
Tässä on nyt kysymys kuitenkin maiden välisestä kisasta. Ei artistien. Oletko hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Ai että pressan on tykättävä vaikka pskasta jos se on suomalaista pskaa? 😂
Ihan ihmeellistä miten joku voi tuostakin loukkaantua. Kaksi suomalaista artistia kisoissa ja pressa nyt vaan sattuu tykkäämään toisesta enemmän. Ei ole mistään naisvihasta kyse, niinkuin jotkut koittaa tämän taas vääntää. Stubb on itse ruotsinkielinen, joten varmaan kiva kuulla myös ruotsinkielinen biisi viisuissa.
Perinteinen kaava on, että ennen euroviisuja hehkutetaan miten hyvä Suomen edustaja on ja kaikki ulkomaiset ovat aivan innoissaan hänestä. Kisoissa jäädään häntäpäähän. Sitten ollaan yleisesti sitä mieltä, ettei se kovin hyvä biisi ollut eikä itse siitä tykätty.
Miksi? Kun se toinenkin edusta on suomalainen.