Olenko ainoa joka toivoo että Erika ei pärjää viisuissa?
Mua on alkanut tympimään koko ihminen. Biisistä en tykännyt alunperinkään, esitys oli myös kamala. Mutta nyt nää itkuvirret kun presidentti sanoo kannattavansa suomalaista KAJ yhtyettä.
Saahan presidentti, kuten me kaikki muutkin kannattaa ihan ketä haluaa.
Kommentit (910)
Täysin samantekevää, kuten muidenkin maiden menestys. En katso Kansanmurhaviisuja, enkä aio koskaan kuunnella yhdenkään osallistujan musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa vähän siltä, että miehiä pelottaa Erika, ja naisia taas pelottaa se, että ukkokultaa esitys alkaakin himottaa ja jos itsetunto ei ole kohdallaan, voipi peilin edessä alkaa vituttaa. Ukkokultaa taas vituttaa kun ei ole moiseen lyyliin mitään tsäänsejä. Sitten yhdessä istutaan ja paheksutaan niin maan penteleesti, että on se kamala ja on se härski, voi tätä häpeää, voi tätä häpeää.
Olen ap ja nainen.. vähän ehkä naurattaa. Onko Erika ihan aidosti ja oikeasti sinusta joku erityisen seksikäs ja ihana? No Makuja on monia.
Yllätys, että oot nainen. Etkä yhtään kateellinen, etpä.
Sinähän sen tiedät 😅🤣😂 Me hyvän itsetunnon omaavat vahvat naiset emme ole kateellisia jollekin Erikalle. En ole ap. <
Nolo. Ei tarvi olla edes ammattilainen, kun sen näkee heti. Sulla on surkea itsetunto ja olet kateellinen. Vahvat sulla on ennakkoluulot, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitten vähääkään tykännyt Nuku pommiin -viisusta. Tosi järkyttävä renkutus, jota ei olisi koskaan pitänyt lähettää viisuihin. Mutta olen siis kade Kojon ulkonäölle, koska en tykännyt semmoisesta biisistä? 🤨 Pom-pom vaan teille ja teidän analysointitaidoillenne!!
Ehkä tyylisi kirvoittaa noita kommentteja.
Sinä saat toki ilmaista mielipiteesi, mutta jos teet sen tuohon tyyliin niin odotettavissa ei ole fiksuja vastauksiakaan.
Miks on oikein pakko toivoa huonoa sijoitusta, eiks vaan voi ignooraa? Mistä noin kova vihaaminen johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Jos mielensäpahoittajat kertoisivat, miten olisi presidentti Stubb pitänyt vastata Vöyrin koulun oppilaan kysymykseen, toivooko presidentti Stubb Kajin voittavan euroviisut?
Millaisen skandaali olisi syntynyt, jos presidentti Stubb olisi sanonut. Ei, en kannata KAJ voittoa ( Kaj juuri esiintynyt presidentille ja oli paikalla) vaan Erika Vikmanin.
Helppoa.
Jos on noin huono diplomaatti niin ei sovi pressan hommiin...
Kas näin: "tänä vuonna voi kannattaa molempia" tai vitsiksi " No tänä vuonna ei niin haittaa jos Ruotsi voittaisikin"
Taidan olla parempi diplomaatti kuin stubb. Tuo ei pitäisi olla politiikolle olla kovin vaikea tehtävä...
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitten vähääkään tykännyt Nuku pommiin -viisusta. Tosi järkyttävä renkutus, jota ei olisi koskaan pitänyt lähettää viisuihin. Mutta olen siis kade Kojon ulkonäölle, koska en tykännyt semmoisesta biisistä? 🤨 Pom-pom vaan teille ja teidän analysointitaidoillenne!!
Vähän oli nyt huono vertaus tämä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää nyt jo bastuun baadaamaan.
Tänä vuonna tehdään historiaa siinä, että on eka kerta, kun Suomi haluaa Ruotsin voittavan.
En halua.
Ei ole mitään kollektiivista Suomea,joka haluaa ruotsin voittavan. Yksi äänestys on ollut, ja Erika äänestettiin meidän edustajaksi.
En esim. Minä kannusta ruotsia. Et voi puhua koko maan puolesta.
"Nolo. Ei tarvi olla edes ammattilainen, kun sen näkee heti. Sulla on surkea itsetunto ja olet kateellinen. Vahvat sulla on ennakkoluulot, ei muuta."
Aha 😁 Sähän sen tiedät kun niin hyvin minut tunnet 😘
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna tehdään historiaa siinä, että on eka kerta, kun Suomi haluaa Ruotsin voittavan.
Älä yleistä, läheskään kaikki suomalaiset eivät toivo Ruotsin voittoa näin pian uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat toki ilmaista mielipiteesi, mutta jos teet sen tuohon tyyliin niin odotettavissa ei ole fiksuja vastauksiakaan.
On tosi epäfiksua väittää, että Erikaa vastustettaisiin (vain) ulkonäkösyistä. Kappale on yksinkertaisesti erittäin huono mm. minun mielestäni ja minua totta vie ottaa silloin päähän, että joku laittaa sanoja suuhuni ja väittää, että vastustan Erikaa ulkonäkösyistä. Samaa sarjaa on minusta Erikan biisi kuin tuo Kojon biisi oli. Siis huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, ettet sinä ja lapsesi pärjää missään. Ikinä! Hiton hihhulipersu!
Häh? Erikahan on nimenomaan persuöyhöttäjämiesten suosikki. Tissiä, p*settä, huulia tursuava bimbo - kaikki mitä persumies naiselta toivoo.
Minä ja muut vassariystävämme emme pidä Erikasta.
Just joo...
Wiwibloggsin sekä Williams että Deban.. molemmilla Erika ykkösenä pohjoismaista. William kehuu Erikan liveä
No vertasi tuossa videolla kuulemma Erikan lavapresentaatiota Freddie Mercuryyn, että en nyt tiedä kannattaako tuota niin vakavasti ottaa vai onko tuo vain mainosta hänen kanavalleen (videon alapuolella on kohta maininut henkilöt ja siinä Freddien kuva) 😂😂😂 Noin muuten pidän kyllä tuosta kanavasta ja tyypeistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosi epäfiksua väittää, että Erikaa vastustettaisiin (vain) ulkonäkösyistä. Kappale on yksinkertaisesti erittäin huono mm. minun mielestäni ja minua totta vie ottaa silloin päähän, että joku laittaa sanoja suuhuni ja väittää, että vastustan Erikaa ulkonäkösyistä. Samaa sarjaa on minusta Erikan biisi kuin tuo
Täällä on haukuttu todella paljon Erikan ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Miks on oikein pakko toivoa huonoa sijoitusta, eiks vaan voi ignooraa? Mistä noin kova vihaaminen johtuu?
Mikä viha? En pidä erikasta mutta en mä vihaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Bara Bara Bastua olen kuullut paljon enemmän mitä Ich Kommea. Kukaan lähipiiristä ei tiedä edes Erikan biisin olemassaolosta, vaan Bara Bara Bastu on Suomen edustama biisi heille.
Höpö höpö, kaikki normaaliälyiset tietää, että on Ruotsin viisu.
Toivon KAJn voittavan!
T: supisuomalainen
Vierailija kirjoitti:
"Nolo. Ei tarvi olla edes ammattilainen, kun sen näkee heti. Sulla on surkea itsetunto ja olet kateellinen. Vahvat sulla on ennakkoluulot, ei muuta."
Aha 😁 Sähän sen tiedät kun niin hyvin minut tunnet 😘
Ihan yhtä hyvin, kuin sinä Erikan. No, jos sulla olisi hyvä itsetunto, et tuntisi mitään tarvetta solvata euroviisuedustajaksi valittua naista. Varsinkin noilla perusteilla, mitä täällä esitetään. Pick me.
Ap, olet todellinen suomalainen, jota häiritsee muiden mahdollinen menestys. Koita päästä eroon tuosta negatiivisesta olosta, se tekee hallaa sinulle ja lähipiirillesi. Jos Erika voittaisi viisut niin haittaisiko se jotenkin elämääsi?
Suomi ja Ruotsi ovat aina olleet vähän kilpasilla, niin laulukisoissa, jääkiekossa kuin muussakin. Missä muualla järjestetään esim. naapurimaiden välisiä kisoja..?
Kun Käärijän voittoa jännättiin, Suomessa suututtiin Ruotsille, kun Ruotsi meni ja voitti. Tänä vuonna yleisössä nähdään, kuinka Suomi ja Ruotsi heiluttelevat lippujaan yhdessä, koska molemmat kannustavat KAJ:ta. Se on kivampaa kuin ainainen tappelu.