Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkeat iskuyritykset

Vierailija
01.05.2025 |

Kertokaa, mitä mies on sanonut/tehnyt.

Tai toki nainenkin, miksi ei.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se noin toimi. Jos mulle tullaan aukoo päätä niin että häkellyn, haistatan paskat päänaukojalle ja saatan viskata kaljat sen naamalle."

Sitten järkkäri kantaa sinut niska-perse-otteella pihalle. 

Vierailija
62/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole ikinä miehet lähestyneet mutta itse sain kerran miehen mukaani baarista kun menin vaan kysymään häneltä että lähetkö mun luo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei se noin toimi. Jos mulle tullaan aukoo päätä niin että häkellyn, haistatan paskat päänaukojalle ja saatan viskata kaljat sen naamalle."

Sitten järkkäri kantaa sinut niska-perse-otteella pihalle. 

Ei ne naisia oo ulos viskannu tähä mennessä

Vierailija
64/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsky hymyillä tuntuu olevan monen miehen mielestä sovelias aloitus. En ole ikinä edes vastannut tuollaisille.

Vierailija
65/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kaveri kaatui 3 kertaa saman tanssin aikana...v i t u i k s meni sekin..

Vierailija
66/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsky hymyillä tuntuu olevan monen miehen mielestä sovelias aloitus. En ole ikinä edes vastannut tuollaisille.

Mistähä tuoki johtuu. Ite yleensä saan naisille sanoa että lopettaisivat sen turhan nauramisen kun se kuulostaa ärsyttävältä. Muutenki posiiviset ihmiset ottaa päähän.

Vierailija
67/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä typerä. Lisäksi jotkut juntit ölähtelyt känniseltä ukolta kuten "osaatko puhua", "taidat olla vihreiden kannattaja "(en oo ollu ikinä) ym ihme stereotypiat ulkonäön perusteella 

Vierailija
68/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä mättää? Hymyile!"

Tämä on koettu monta kertaa. Hyvä vastaus on sellainen psykoottinen irvistävä tekohymy,lähtee tyyppi äkkiä muualle

Vierailija
69/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähä tuoki johtuu. Ite yleensä saan naisille sanoa että lopettaisivat sen turhan nauramisen kun se kuulostaa ärsyttävältä. Muutenki posiiviset ihmiset ottaa päähän.

Tuoko on sinusta jotenkin parempi vai mitä ihmettä tarkoitat? Etkö ymmärtänyt että komentelu on se ongelma, ei hymyily. Komentelu jota itsekin teet.

Vierailija
70/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran riesaksi kunnon masokistin. Olin yksin kaljalla ja joku UmppaLumpan näköinen ukko halusi tarjota juomista ja tietää olenko sinkku,vastasin "sori en tykkää lyhyistä läskeistä" mutta pois lähtemisen sijaan ukko vaan inostui ja roikkui perässäni kuin koira. Koetin vittulla vielä lisää mutta tajusin että sehän hemmetti tykkää siitä! 

Pääsin sitten häipymään kun meni kuselle.

Vierailija
71/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies baarin terdellä sanoi että yleensä naiset on seksikkäitä tupakoidessa,minä en. Vastaukseksi tiputin tumpin tyypin olueen ja palasin sisälle, perään kuului kiukkuinen huuto että mitä hittoa hei.

Mitä ihmettä luuli tapahtuvan kun alkaa urputtaa? Että kiitän kauniisti ja aletaan suudella?

Vierailija
72/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui aloituksesta mieleen juttu parinkymmenen vuoden takaa. En nyt itse ole koskaan ollut mikään iskijä, ainakaan niin, että jollain replalla olisin lähestynyt vaan yleensä ihan tavallisesta juttelusta kaikki on alkanut.

No baarissa juttelin kaverin-kaverin vai olisiko peräti ollut kaverin-kaverin-kaveri kanssa ja hän kertoi, että hänen filosofiansa oli lähestyä naisia aina samalla kommentilla "Lähetäänkö panemaan?". No naurahdin mielessäni ja kysyin sitten, että miten toimii? Kertoi tyyliin, että 49/50 tulee pakit, mutta aina on se yksi ja sen vuoksi jatkaa. Varmaan olisi onnistunut paremmalla prossalla jollain muulla lähestymistavalla, mutta jos ei muuta, niin kyllä tuosta itsetunnosta ja pettymysten sietokyvystä oppia voi ottaa, ei ne pakit niin vakava juttu lopulta ole. Jos joku tuntematon nainen nauraa, niin entä sitten?

Vierailija
73/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän ravintolan ainoa neitsyt.

Vierailija
74/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän ravintolan ainoa neitsyt.

Ja minä leijona

Vierailija
75/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lähetkö saunomaan?" Sanojana keski-ikäinen nainen baarissa. Itse olin n. 15 vuotta nuorempi. En lähtenyt

Mä olisin

Ei ollut hyvän näköinen, sitä paitsi tyttöystäväni oli samassa pöydässä. Miksi vaihtaisin timanttia ruosteiseen naulaan?

Eli jos hyvännäköinen kysyisi, eikä akkasi olisi näkemässä, lähtisit?

Sika!

Vierailija
76/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lähetkö saunomaan?" Sanojana keski-ikäinen nainen baarissa. Itse olin n. 15 vuotta nuorempi. En lähtenyt

Mä olisin

Ei ollut hyvän näköinen, sitä paitsi tyttöystäväni oli samassa pöydässä. Miksi vaihtaisin timanttia ruosteiseen naulaan?

Eli jos hyvännäköinen kysyisi, eikä akkasi olisi näkemässä, lähtisit?

Sika!

Ei sika vaan ihminen.

Vierailija
77/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No anna sä sit edes?" Tyyppi joka oli puoli iltaa kiertänyt huonolla menestyksellä seurueen näyttävämpiä tyttöjä ja päätti sitten aivan loppuillasta antaa mullekin mahdollisuuden. Jostain syystä en lämmennyt ajatukselle.

Vierailija
78/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No anna sä sit edes?" Tyyppi joka oli puoli iltaa kiertänyt huonolla menestyksellä seurueen näyttävämpiä tyttöjä ja päätti sitten aivan loppuillasta antaa mullekin mahdollisuuden. Jostain syystä en lämmennyt ajatukselle.

Tolloaste siveyden sipuleiden takia maailmassa on liian vähän seksiä. Jos kaikki olisivat antaneet ekalle kysyjälle olisi kaikki naiset ja miehet saaneet sinä iltana.

Vierailija
79/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko helppoa olla hyvännäköinen?" Onneksi en enää ole hyvännäköinen. Saa olla rauhassa. 

Vierailija
80/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En mä sua panis" 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi