Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkeat iskuyritykset

Vierailija
01.05.2025 |

Kertokaa, mitä mies on sanonut/tehnyt.

Tai toki nainenkin, miksi ei.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tyypillisiä. Mies juonut liikaa ja tulee sössöttämään jotain "vitsi sä oot hyvännäkönen muija", katkerat, huonoitsetuntoiset passiivisaggressiiviset joiden pitäisi mennä terapiaan, rahalla lesoilijat (EI kiinnosta millaisella autolla joku vasta tavattu randomtyyppi ajaa, luoja mitä ääliöitä...) Jos vielä joskus olen uudestaan sinkku en enää varmasti jaksa mitään deittailua vaan vietän loppuelämän yksin

Jos olet aikuinen nainen etkä mikään parikymppinen bimbo, niin sinun pitäisi tietää että jos vaikkapa baarissa sinua lähestyy yksi sössöttävä autollaan leuhkiva lesoilija, niin samassa baarissa on todennäköisesti kymmeniä sellaisia miehiä jotka eivät ikinä tekisi mitään samanlaista, ne eivät lähesty sinua tai todennäköisesti muitakaan naisia. Jos kuvittelet että kaikki miehet ovat samanlaisia kuin ne

Jos vaihtoehdot on hissukka joka odottaa aina naisten aloitteita tai se sika öykkäri niin molemmat huono vaihtoehto 

No voi voi, niistä on nyt vaan valittava. 

Oha miehilläki vaihtoehot pihtari ja ei-vielä-pihtari

Vierailija
42/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole tuo jolle vastasit mutta mitä nainen tekee niilläkään miehillä jotka eivät uskalla lähestyä naisia. Jos vaihtoehdot on hissukka joka odottaa aina naisten aloitteita tai se sika öykkäri niin molemmat huono vaihtoehto"

Jep, tai joka ei vastaa niihin aloitteisiinkaan kuin toljottamalla. Odottaen, että nainen tuntee jonkin mystisen vetovoiman tähän totiseen tuppisuuritariin, joka ei anna itsestään yhtään mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen baaritiskillä: Sulla on iso maha.

Minä: Ööö, onks tää sun tapa lähestyä miehiä ja avata keskustelu vai halusitko vaan huomauttaa?

Nainen: Ei ei ku tää oli mun mielestä positiivinen juttu, mikä sun nimi on?

Keskustelussa kävi ilmi että nainen oli oikeasti kiinnostunut, minä en. Otin juomani ja palasin pöytään.

Tätä kutsutaan negaamiseksi. Teen sitä aina baarissa ja useimmat miehet tykkäävät. Se on tehokas pokaustekniikka kun sen hallitsee. Tuo nainen ei tehnyt sitä oikein, mutta useimmiten mies lämpenee. Miehet pohjimmiltaan tykkäävät kun niitä kohtelee huonosti.

Suosittelen kaikille naisille negauskursseja.

Sama, vaikka tuo olikin huono. "Et sitten muuta tekemistä tänään keksinyt kuin notkua baariti

Negaamisen idea onkin että mies ei saa aikaa miettiä tuollaista pikkunokkelaa vastausta. Tilanne on päällä yllättäen ja miehen pitäisi reagoida, mutta ei pysty. Mies häkeltyy eikä sitten kuvittele itsestään liikoja.

Vierailija
44/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: Ööö, onks tää sun tapa lähestyä miehiä ja avata keskustelu vai halusitko vaan huomauttaa?

Keskustelussa kävi ilmi että nainen oli oikeasti kiinnostunut, minä en. Otin juomani ja palasin pöytään.

Tätä kutsutaan negaamiseksi. Teen sitä aina baarissa ja useimmat miehet tykkäävät. Se on tehokas pokaustekniikka kun sen hallitsee. Tuo nainen ei tehnyt sitä oikein, mutta useimmiten mies lämpenee. Miehet pohjimmiltaan tykkäävät kun niitä kohtelee huonosti.

Sama, vaikka tuo olikin huono. "Et sitten muu

Negaamisen idea onkin että mies ei saa aikaa miettiä tuollaista pikkunokkelaa vastausta. Tilanne on päällä yllättäen ja miehen pitäisi reagoida, mutta ei pysty. Mies häkeltyy eikä sitten kuvittele itsestään liikoja.

Ei se noin toimi. Jos mulle tullaan aukoo päätä niin että häkellyn, haistatan paskat päänaukojalle ja saatan viskata kaljat sen naamalle.

45/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Kohtasimme Lepakossa 90-luvulla diskon tanssilattialla olisko ollut lääkiksen valuttajaiset. Hän hyvännäköinen nuori nainen mutta selvästi humalassa. Muutaman minuutin avoimen tanssin jälkeen ui hän liiveihini ja seurasi suudelma jota en itse aloittanut. Sanaakaan ei ollut sanottu... Siinä vaiheessa tuolloin kovin ujo opiskelijanörtti (minä) "joutui" käymään vessassa lue pakenin tilanteesta. Kun tulin 5 minuutin kuluttua varovasti kurkkaamaan tilannetta oli hänellä jo uusi mies lähiotteessa ja nojasivat toisiinsa seinää vasten. 

Tässä siis ei ollut edes iskurepliikkiä vaan suoraa toimintaa. 

Aika nolo olit. Ite olisin vieny pimun mukanani sinne vessaan panemaan.

Kuten sanoin: Olin tuolloin ujo opiskelijanörtti. Onneksi hän nopeasti löysi uuden miehen lohduttamaan aiheuttamaani pettymystä joka toivottavasti ei tahrannut muiden miesten mainetta.

Jälkeenpäin kyllä ihmettelin tapahtunutta. Toki Lepakon disko oli aika erikoinen paikka ja siellä muistaakseni oli valonlähteenäkin lähinnä vain mustavalolamppuja mutta silti. Kun siis yleensä tuollaisissa tilanteissa olin tottunut olemaan näkymätön mies.

M59+

Vierailija
46/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko surkein vai suoruudessaan hyvä? Vuosia sitten seuraava.

Olimme työporukalla tyttöjen kanssa viihteellä. Istuimme pöydässä ja minua hakee siisti asiallisen oloinen mies tanssimaan.  Olimme kumpikin hiljaa,  yhtäkkiä mies kysyy lähdetkö panemaan , minulla on huone yläkerrassa. Hämmennyin ja jätin miehen lattialle.

Hetken kuluttua mies haki pöydästämme toista tanssitettavaa, jolle oli toistanut saman kysymyksen hiljaisuuden jälkeen.

Emme seuranneet miten kyselijän kävi. Voi olla ,että tarpeeksi kokeiltuaan viimein onnistui.

Tämä oli kyllä melkoinen pohjanoteeraus.

Vierailija
47/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähetkö saunomaan?" Sanojana keski-ikäinen nainen baarissa. Itse olin n. 15 vuotta nuorempi. En lähtenyt

Vierailija
48/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lähetkö saunomaan?" Sanojana keski-ikäinen nainen baarissa. Itse olin n. 15 vuotta nuorempi. En lähtenyt

Mä olisin

Vierailija
49/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehet uhoavat netissä. Todellisuus on toinen.

Vierailija
50/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tyypillisiä. Mies juonut liikaa ja tulee sössöttämään jotain "vitsi sä oot hyvännäkönen muija", katkerat, huonoitsetuntoiset passiivisaggressiiviset joiden pitäisi mennä terapiaan, rahalla lesoilijat (EI kiinnosta millaisella autolla joku vasta tavattu randomtyyppi ajaa, luoja mitä ääliöitä...) Jos vielä joskus olen uudestaan sinkku en enää varmasti jaksa mitään deittailua vaan vietän loppuelämän yksin

Jos olet aikuinen nainen etkä mikään parikymppinen bimbo, niin sinun pitäisi tietää että jos vaikkapa baarissa sinua lähestyy yksi sössöttävä autollaan leuhkiva lesoilija, niin samassa baarissa on todennäköisesti kymmeniä sellaisia miehiä jotka eivät ikinä tekisi mitään samanlaista, ne eivät lähesty sinua tai todennäköisesti muitakaan naisia. Jos kuvi

Ei tarvitse valita. Fiksu nainen ei valitse kumpaakaan noista. 

Vierailija
51/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole marja veitola mutta voin tulla yökylään.

Tämä on itseasiassa aika hauska

Vierailija
52/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämmöinen ulinaketju jossa naiset haukkuu miehiä ja miehet itkee kun naiset ei toimi niinku he haluaa. 

Vierailija
53/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet aikuinen nainen etkä mikään parikymppinen bimbo, niin sinun pitäisi tietää että jos vaikkapa baarissa sinua lähestyy yksi sössöttävä autollaan leuhkiva lesoilija, niin samassa baarissa on todennäköisesti kymmeniä sellaisia miehiä jotka eivät ikinä tekisi mitään samanlaista, ne eivät lähesty sinua tai todennäköisesti muitakaan naisia. Jos kuvi

En valitse kumpaakaan. 

Vierailija
54/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin

Ei ollut hyvän näköinen, sitä paitsi tyttöystäväni oli samassa pöydässä. Miksi vaihtaisin timanttia ruosteiseen naulaan?

Vierailija
55/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti iskuyritys. Nainen minulle baaritiskillä saat jutella mun kanssa hetken jos tarjoat mulle juotavaa. 

Olin jo tarjoamassa sitä toivottua juotavaa ihan uteliaisuudesta (ja oli palkkapäiväkin), mutta nainen ehti lähteä pois. Näin se on, nopeat syövät hitaat. 

Vierailija
56/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin

Ei ollut hyvän näköinen, sitä paitsi tyttöystäväni oli samassa pöydässä. Miksi vaihtaisin timanttia ruosteiseen naulaan?

Mä taas en välitä, panen aina ko mahollista

Vierailija
57/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, vaikka tuo olikin huono. "Et sitten muuta tekemistä tänään keksinyt kuin notkua baaritiskillä?" on jo ihan hyvä. Vaikka joku vielä henki

Tuo on tosi hyvä, otan käyttöön. Tuossa on juuri sitä hienovaraista negaamista, joka tehoaa miehiin. Mies jää miettimään että  kuka tuo nainen oikein on ja tulee uteliaaksi.

Siinä voi sanoa seuraavaksi jotain kohteliasta ja sitten taas jokin negakommentti. Mies joutuu olemaan varpaillaan eikä voi olla kiinnostumatta.

Vierailija
58/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki iskuyritykset jotka liittyy seksiin jotenkin plus sellaiset joissa kysellään jotain idioottimaista kuten miten noin kaunis nainen sitä ja tätä ja siis myös pahimpana nämä säälittävät negaamiset tai omaisuudella pröystäilyt.

Vierailija
59/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita nähty.  Suudellaan tanssilattialla kymmenen kanssa.

Vierailija
60/84 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä pikkumies uhoaa. Oikeasti et uskalla poistua yksiöstäsi.

Opettele lainaamaan että tiedetään mihin kommentiin vastaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän