Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi triggeröin tuntemattomissa ihmisissä jotain?

Vierailija
01.05.2025 |

Tulee mieleen yksi tyyppi täältä omalta kylältä, kerran olin poistumassa bussista ja hän minun perässäni ja ryntäsi päälle, ei siis voinut astua itse sivuun jos oli kiireinen vaan ihan suoraan päin käveli "tässä menen minä" - vaikka mä olin siinä ensin!

Sitten tämä sama kaveri kerran kaupassa ollessani meni ohitseni, kommentoi tuotetta joka mulla oli kädessä että "onpa paskaa"

Mikä tällaisen käytöksen laukaisee? Tiettävästi tuo ei ole mikään kylähullu kuitenkaan vaan usein kulkee tällä samalla bussilla töihin/opiskelemaan kuten minäkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on todella herkkänahkaisia. He triggeröityvät lehtien lööpeistä jne.

2/8 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sairaspäinen ihminen. Älä välitä, astu sivuun ja katso ohi.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, välinpitämätön veikkonen tai adhd se tyyppi..

Vierailija
4/8 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se välinpitämätön ole vaan nimenomaan kiinnittää huomionsa minuun ja halua minunkin huomaavan hänet ja hänen nokkeluutensa

Vierailija
5/8 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänestä on kovaa vauhtia tulossa teidän kylähullu, jos ei ihan vielä ole sellainen. Usko pois.

Vierailija
6/8 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen sinulle jostain? Tai muuten vaan mt-ongelmainen.

Vierailija
7/8 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se välinpitämätön ole vaan nimenomaan kiinnittää huomionsa minuun ja halua minunkin huomaavan hänet ja hänen nokkeluutensa

Käytös vaikuttaa kiusaajalta kuitenkin, tönimistä ja kommentointia...

Vierailija
8/8 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättyisi, jos tyypillä olisi muitakin "kohteita" kuin sinä. Eihän tuo ole normaalin ihmisen käytöstä ollenkaan. Päällisin puolin joku voi vaikuttaa ihan tavalliselta mutta käytös paljastaa, että pakka on alkanut jo levitä.

Jos saat tympeää kohtelua osaksesi vain tältä tietyltä henkilöltä, niin jätä hänet omaan arvoonsa ja kierrä niin kaukaa kuin pystyt. Rupeaisin miettimään omaa osuuttani sitten, jos kokisin vastaavanlaista käytöstä useilta eri henkilöiltä eri asiayhteyksissä ja tilanteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi