Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä kotivappu. Kerrotaanko PARANORMAALEJA/PELOTTAVIA kokemuksia

Vierailija
01.05.2025 |

Aloitan: Entisessä kodissani vaatehuoneesta kuului meteliä,jonka syyksi paljastui pudonnut pahvilaatikko täynnä kuusenkoristeita. Laatikko ei voinut pudota itsekseen,

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taustaa: olen aikoinaan nähnyt paljon painajaisunia hisseistä.

Olin jättänyt autoni erään vanhemman liikerakennuksen parkkihalliin ja kun palasin asioita takaisin, niin ensimmäinen hissi oli valmiina odottamassa ovet auki, menin sisään ja valitsin kerroksen - ovet sulkeutuivat, vähään aikaan ei mitään tapahtunut ja lopulta ovet avautuivat samassa kerroksessa pling-äänen kera. Menin sitten toiselle hissille, tilasin sen paikalle ja sen saavuttua astuin sisään valiten parkkikerroksen. Siinä vaiheessa kun tämä hissi lähtikin ylöspäin, niin meinasi tulla hätäkakka housuun - hissi nousi kaksi kerrosta ja avasi ovensa - siinä vaiheessa totesin, että on paras mennä portaita.

No, kyseessä oli varmaankin joku tekninen vika hissien sähköaivoissa, mutta tuolloin homma tuntui vähän paranormaalilta...

Hyi hitto! Muutenkin parkkihallit karmivia jotenkin.

Siellä carmanit hiiviskelee. Vähän kuin dogmanit, mutta auton ja ihmisen risteytys.

Vierailija
42/48 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takasta kuului kolinaa, koiratkin reagoi, ei siellä mitään näkynyt, sama toistui myöhemmin uudestaan. Ei siellä lintua tai mitään  sellaista voinut olla kun pelti on kiinni.

Joku eläin siellä voi kuitenkin olla. Toivottavasti ei jäänyt loukkuun kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisessä kodissani en omistanut pesukonetta vaan pesin pyykit pyykkituvalla.

Oli jo ilta kun menin hakemaan pyykkejä koneesta,aika kolkko se pitkä betonikäytävä jonka varrella pyykkitupa on ja yleensä kuuntelin musiikkia  siellä käydessäni,mutta nyt kuulokkeet olivat menneet rikki.

Ja sitten käytävän valo sammui,eikä syttynyt enää vaikka painoin katkaisijaa. Samalla kuulin äänen,kuin joku konttaisi minua kohti kahisevissa housuissa! Hädissäni osoitin kännykän valoa sinne päin enkä nähnyt ketään. Juoksin ja kun rävelsin ovea rappuun  auki,kuulin taas että joku konttaa lujaa takanani.

Juoksin rappuun ja portaat ylös katsomatta taakse. Olin aiemmin jo miettinyt muuttoa ja nyt sain hyvän syyn muuttaa. Ostin samalla viimein sen pesukoneen,ettei tarvinnut enää mennä pyykkituvalle.

(En edelleenkään tiedä kuka tai mikä siellä konttaili enkä hajuakaan tietää)

Naapurin vanhus saanut kohtauksen ja koitti saada apua tuulipuvussaan? Oli niin harmaan sävyinen että sulautui taustaan ja ääni oli jo käheä avun huutamisesta, ettei saanut sanottua mitään.

Vierailija
44/48 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempieni talossa kuuluu seinän takaa miehen puhetta. Kyseessä omakotitalo ja seinän takana on vain siivouskomero ja siellä ei ole ketään. Tätä tapahtuu ajoittain.

vuosia sitten olen lukenut, että joskus harvoin rakenteet voivat toimia yksinkertaisen radion tavoin. Voi napata jotain lähetysääntä ja ääniaaltoja varmaankin radiolähetyksistä. En muista enää tarkempia yksityiskohtia.

seinän JA siivouskomeron takana ulkotila jossa miehiä puhumassa?

Uffomiesten salainen tapaamispaikka.

Vierailija
45/48 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempieni talossa kuuluu seinän takaa miehen puhetta. Kyseessä omakotitalo ja seinän takana on vain siivouskomero ja siellä ei ole ketään. Tätä tapahtuu ajoittain.

vuosia sitten olen lukenut, että joskus harvoin rakenteet voivat toimia yksinkertaisen radion tavoin. Voi napata jotain lähetysääntä ja ääniaaltoja varmaankin radiolähetyksistä. En muista enää tarkempia yksityiskohtia.

Voiko sellainen olla vaikka gay..?

Vierailija
46/48 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko sellainen olla vaikka gay..?

Tietysti voi olla.

Vierailija
47/48 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen superskeptinen yliluonnollisten asioiden suhteen, mutta jos poltergeistit ovat todellisia, niin kyllähän ne vaikuttavat olevan jonkinlaisia nuorten, ahdistuneiden tai kehitysvammaisten henkilöiden näkymättömiä sivupersoonia, jotka ovat tavallaan vankina kyseisen ihmisen pään sisällä ja pystyvät manifestoimaan olemassaolonsa tavaroiden liikuttelulla ja muulla alkeellisella kommunikaatiolla.

Siis JOS. Kummasti nyt kun jokaisella on laadukkaaseen 4K-videoon pystyvät kännykät aina mukana ja monella valvontakameroita kotona, niin kaikenlaiset uskottavalta vaikuttavat UFO- ja poltergeisthavainnot ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen.

Vierailija
48/48 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on av:lla käynyt muutaman kerran niin, että kun olen pyytänyt neuvoa johonkin ihmissuhdeongelmaan, kysymykseeni on vastannut joku, joka on selvästi tiennyt tilanteestani paljon enemmän kuin mitä olen itse kertonut. Eivätkä ongelmani ole olleet niin tunnistettavia, että kyseessä olisi voinut olla joku joka tuntee minut IRL ja on tunnistanut minut aloituksestani.

Olisi kiva tietää, onko kenellekään muulle käynyt samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme