Ulla Appelsiini: Itsehän se sitä seksiä halusi, kun osti kahviakin
Malmin kohuttu sairaalatapaus herättää kysymyksen siitä, onko Suomessa jotain pahoin pielessä.
Kommentit (6197)
Vierailija kirjoitti:
Kai ne nyt hovissa edes sillä luvattomalle kuvaamiselle saavat ährättyä rangiaistuksen aikaan? Senhän tyttö muistaa kieltäneensä ja kuvaaminen on jo myönnetty. Tästä saisi näille rikosrekisteriin merkinnän. Helpottaa elämää kovasti, kun hakee lainaa ja yrittää muutoinkin teeskennellä sitä kunnon elämää joukkoraiskaajana.
Sinällään mahdollista, mutta mikä olisi rikosnimike?
Vierailija kirjoitti:
Aika painava tytöksi. Mistä tuo 60kg on repästy?
Sinulla ne kumppanit painavat normaalisti sellaiset 30 kg kurahaalareineen.
Tääkään ei jotenki onnistunu vittuiluna ku pikkulapset jotka käyttää kurahousuja ei paina noin paljoa.
Täällä on todella tyhmää porukkaa jotka ei arvioida painoja sen enempää ku tunnistaa autoa. Joku tyhmä nainen kirjotti tääl et jollaki oli ollu tosi kallis auto josta joku oli sanonu et se ois 100k€. Se tyhmä nainen ei sios ite tunne autoja ees et ois sanonu merkkiä, tai sen ettei autosta näe suoraan arvoa päällepäin tietämättä speksejä.
Vierailija kirjoitti:
oikeusapu köyhille, on sitä usein ,että juttu hävitään tahallaan.oon kuullut omassa kaupungissa tapahtuvan tälläistä. se on karu asia rikoksen uhrille tai muuta apua tarvitsevalla. eli säästö on syynä.asiakas häviää ja maksaa jättisumman, kun ei laiteta aikaa tai osaamista kehiin.kunta tai valtio ei halua maksaa uhrin hoidosta.
veronmaksaja ja uhri maksaa jättisumman kun rikollinen ei saa mitään tuomioo.lakimiehet ja tuomari rikastuu.
aika viheltää peli poikki ja uhrin oikeusturva perata. tällä tiedoin ,jos joutuisin oikeuteen hoitaisin asianii itse,ketä tarvii paskaa asianhoitoa jolla pilataan oikeudenkäynit.
Viimeinkin joku sanoo totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Asianomistajalla oli vuosien takaa aiempi kokemus muistikatkoksesta alkoholin käytön yhteydessä, mutta tämä oli ollut ensimmäinen kerta, että useita tunteja oli kadonnut, ja hän on muistanut vain joitakin sekunteja."
Sen ei olisi pitänyt sanoa noin. Tai ainakin sen olisi pitänyt sanoa että sen hän kuitenkin muistaa, ettei ole antanut lupaa seksiin, etenkään, kun sellaista ei ole kysytty.
Se on jo käynyt selväksi, että tytön asianajaja on valmistanut häntä hyvin huonosti oikeudenkäyntiin. Syitä siihen voi vain arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo olisi ottaa hovissa huomioon myös se, mikä oli lääke ja mikä on sen yhteisvaikutus viinan kanssa. Tässä keississä tuntuu, että mitään tällaisia asioita, ei ole edes yritetty selvitellä. On vain katsottu videonauhaa ja tyydytty siihen. Säästetty kuluissa?
🤣
Ei mainitsemillasi asioilla ole mitään merkitystä tapaukseen. Toimintakykyä arvioidaan ulkopuolisiin silmin, vai meinaatko että pitää työntää promillemittari suuhun ennen seksiä😁
Ne miehet on tytön vahvan humalatilan ja toimintakyvyttömyyden täysin huomioineet ja siksihän he on hänet uhriksi valinneetkin. Kyse on vaan siitä, miten pitkälle oikeus uskoo miesten päinvastaisia valheita, kuten naurettavan väitteen, että ehdottomasti suostumus kaikkeen on kysytty ja saatu, ja kyllähän ne on hyvin uskoneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden paperissa ei kerrota mikä se tytön lääkitys on ollut. Aika usein ne on psyykelääkkeitä, jotka vaikuttavat yhdessä alkoholin kanssa. Voisiko tässä olla jonkinlainen mielenhäiriö taustalla?
Varmaan ADHD-lääkitys, kuten se tuntuu olevan joka toisella nuorella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne nyt hovissa edes sillä luvattomalle kuvaamiselle saavat ährättyä rangiaistuksen aikaan? Senhän tyttö muistaa kieltäneensä ja kuvaaminen on jo myönnetty. Tästä saisi näille rikosrekisteriin merkinnän. Helpottaa elämää kovasti, kun hakee lainaa ja yrittää muutoinkin teeskennellä sitä kunnon elämää joukkoraiskaajana.
Kuvasivat alle 18v, joten lapoahan se olisi. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo olisi ottaa hovissa huomioon myös se, mikä oli lääke ja mikä on sen yhteisvaikutus viinan kanssa. Tässä keississä tuntuu, että mitään tällaisia asioita, ei ole edes yritetty selvitellä. On vain katsottu videonauhaa ja tyydytty siihen. Säästetty kuluissa?
🤣
Ei mainitsemillasi asioilla ole mitään merkitystä tapaukseen. Toimintakykyä arvioidaan ulkopuolisiin silmin, vai meinaatko että pitää työntää promillemittari suuhun ennen seksiä😁
Onhan, kun JÄLKIKÄTEEN okeudessa arvioidaan sitä, missä kunnossa tyttö on todellisuudessa ollut.
Jos voidaan todistaa, että mielialalääke x yhdessä alkholin y kanssa aiheuttaa tilan ö, ei voidakaan enää TULKITA, kuten oikeuden PÄÄTÖSTÄ tehdessä on tehty, ,että tyttö on varmaan täysissä sielun ja ruumiin voimissa ollut.
Jokainen tietää, että tyttö ei ole ollut täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Hän on silti vastuussa tekemisistään ja lopputulos on sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:.
Niinku mä oon pitkänä miehenä painanu ton 60 kiloa 17-vuotiaana.
Minun pappanikin poltti joka päivä askin tupakkaa ja kuoli vasta 90-vuotiaana -tason argumentti.
17-vuotiaat tytöt painaa ehkä 45kg. 17-vuotiaat pojat sen 60kg
Minä painoin 52 ja olin 157 cm pitkä. Alakynteen olisin jäänyt jopa tuolla 60-kiloiselle anorektikolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään alaikäisen seksuaalinen hyväksikäyttö.
On ylipäätään aika erikoinen ajatus, että pelkällä kehonkielellä voisi kommunikoida suostumuksen monenlaisiin kovaotteisiin seksiakteihin pimeässä. Siksihän noissa BDSM ym. rajummissa hommissa sovitaan turvasanoista ja/tai -signaaleista, koska pelkästä kehonkielestä voi olla valot päälläkin vaikea päätellä, missä raja menee. Ja täysin tuntemattoman kehonkieltä on tottakai paljon vaikeampi lukea kuin tutun kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääkään ei jotenki onnistunu vittuiluna ku pikkulapset jotka käyttää kurahousuja ei paina noin paljoa.
Täällä on todella tyhmää porukkaa jotka ei arvioida painoja sen enempää ku tunnistaa autoa. Joku tyhmä nainen kirjotti tääl et jollaki oli ollu tosi kallis auto josta joku oli sanonu et se ois 100k€. Se tyhmä nainen ei sios ite tunne autoja ees et ois sanonu merkkiä, tai sen ettei autosta näe suoraan arvoa päällepäin tietämättä speksejä.
Oleellisintahan koko jutussa on tietenkin r aiskarin auton merkki ja speksit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:.
Niinku mä oon pitkänä miehenä painanu ton 60 kiloa 17-vuotiaana.
Minun pappanikin poltti joka päivä askin tupakkaa ja kuoli vasta 90-vuotiaana -tason argumentti.
17-vuotiaat tytöt painaa ehkä 45kg. 17-vuotiaat pojat sen 60kg
Minä painoin 52 ja olin 157 cm pitkä. Alakynteen olisin jäänyt jopa tuolla 60-kiloiselle anorektikolle.
Oot ollu tukevassa kunnossa. Et varmaan harrastanu liikunta paljoa? Mä pelasin sm-tasolla yhtä pallopeliä.
"Valitettavasti todisteet puhuvat sen puolesta, että tyttö oli hommassa mukana."
Siis joku ulkopuolinen on siellä todistanut itse aktia? Se, että tyttöä on äijät taluttaneet pusikosta toiseen ei todista mitään, kuten ei myöskään se, että vartija fikkarinsa kanssa on pällistellyt vaatteiden pukemista päälle. Sen sijaan se, että video tapahtumista on poistettu kunhan sille on saatu aikansa naureskella, herättää kysymyksen, kuinka raskauttavaa materiaalia siellä tulikaan taltioitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ SUOMALAISETKIN TEKEE TÄMMÖSTÄ JOKA PÄIVÄ!
Eivät tee. Suomalaiset eivät ole slaaveja.
RASISTI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi koota tänne sen ratkaisun kronologisesti illan tapahtumat läpikäyden, että miten se tapahtuma sitten on mennyt jos tämä tuomio on väärä. Sääntönä kuitenkin on, että on käytettävä sitä tietoa, joka tuomiossa on yhtään lipsumatta. Jos tekee oletuksen tai tulkitsee objektiivista materiaalia, niin tämä on erikseen mainittava. Myös jos kertomuksia muutellaan tai ei uskota, niin on selitettävä miksi näin. Voisi tulla yllätyksenä kuinka paljon täysin omia oletuksia oikeus joutuisi tekemään ilman, että mikään näyttö tukee tällaista ja sitten kannattaa miettiä, että sellaisiako tuomioita me haluamme.. mutta hey, prove me wrong! Jään odottelemaan!
Tässä tapauksessahan ei ole mitään muuta tehtyjään kuin TULKINTOJA siitä, mitä tytön kävely tarkoittaa, mitä tytön estelemättömyys tarkoittaa, mitä t
https://www.nhlsuomi.com/2022/08/29/jarkyttava-kaanne-kanadan-kiekon-ra…
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/0df33d1b-b682-4798-945b-ef763e034d…
https://www.is.fi/nhl/art-2000010142990.html
jossain tuollaisessa tapauksessa lisäksi otettiin naisesta tallenne, jossa hän kertoo kameralle, että kaikki on ok ja hän halusi seksiä. En löytänyt nyt sitä uutista, mutta kyllä vetää surulliseksi pelkkä ajatus siitä miten karmeita ihmiset ovat. Onneksi ihmiskuntaa kohtaa sukupuutto. Ei tällaisen lajin kannata jatkaa olemassaoloaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellisintahan koko jutussa on tietenkin r aiskarin auton merkki ja speksit...
Sillä tämä porukka saa nostettua omaa kateuttaan ja sitä myötä raivoaan ja miettivät ankarampia cancelointikostotoimenpiteitä.
Häviäisit varmuudella.