Suosittele yövoidetta 40+ iholle
Suosittele hinta-laatu-suhteeltaan laadukasta yövoidetta.
Kommentit (62)
Terveet elintavat, riittävästi unta, lopeta tupakointi.
Mistä ne voiteet tietää onko yö vai päivä. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Retinoli yöksi ja aurinkosuoja päiväksi. Muuten ei tosiaan väliä.
Nivean sininen rasia. On oikeasti hyvää ja halpaa.
LV ravitseva yövoide. Ihan ehdottomasti kokeilemisen arvoinen! Hintaa muistaakseni n.6-7e, löytyy marketeista.
Itse innostuin ostamaa s-marketista, kun jskn oli yövoide testi ja tämä LV oli voittaja. On ihanan imeytyvä ja kosteuttava.
Oon käyttänyt L300 retinoliyövoidetta ja saman sarjan seerumia. Näitä ei voi käyttää päivällä, koska retinolia ei ole hyvä käyttää auringonvalossa.
Mulla on pintakuiva sekaiho, ja tuo tuntuu miellyttävältä ja pitää hyvin kosteuden ihossa. On nimittäin ollut sellainenkin aika, kun tämä ennen rasvainen iho on ollut kuivuudesta tomaatinpunainen päiväkausia, kun mikään vanha ja tuttu voide ei enää kosteuttanut tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Retinoli yöksi ja aurinkosuoja päiväksi. Muuten ei tosiaan väliä.
Voi jonkun C-vitamiiniseerumin ottaa myös rutiiniin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne on eri voiteita. Päivävoiteessa on aurinkosuojakerroin ja voide on koostumukseltaan kevyempi, niin ettei sitä erota.
Yövoide voi olla hoitavampi, koska yöllä ei haittaa vaikka iholle jäisi vähän rasvaisuutta, ja siinä voi olla myös valolle herkkiä tehoaineita kuten retinolia. Päivävoiteessa retinoli aiheuttaisi valon kanssa reagoidessaan punoitusta, mutta yövoiteessa se auttaa ihoa yön aikana uudistumaan.
Mä olen käyttänyt pitkään mossan vlift juneberryä. Ja olen tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tukkimaan ihohuokoset.
Kuka oikeasti jaksaa rasvata naamansa kaksi kertaa päivässä.
Riippuen ihosta niin Humektan ja AqualanL. Näillä menty nuoresta saakka ja iho kiittää vielä näin vanhanakin. Ei tarvitse kalliita voiteita, ei erikseen yö- ja päivävoiteita, eikä edes anti-agea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tukkimaan ihohuokoset.
Todistetusti toimiva voide.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti jaksaa rasvata naamansa kaksi kertaa päivässä.
Sellainen jonka naama olisi vaihdevuosista johtuen muuten aivan rutikuiva. Et tiedä ennen kuin se osuu omalle kohdalle.
Ei ole olemassa erikseen yövoiteita taikka päivävoiteita. Rasvaa ovat kaikki, loppujen lopuksi. Psyk.sh.
Nykyisin suositellaan että on kokonainen rutiini. Esim. kosteuttava kasvovesi, seerumi/öljy ja sen jälkeen kosteusvoide. Eron kyllä huomaa.
Sperma.