Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele yövoidetta 40+ iholle

Vierailija
30.04.2025 |

Suosittele hinta-laatu-suhteeltaan laadukasta yövoidetta.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi lainaukset. Rasva on rasvaa eri viskositeetilla. Mahdolliset lääkeaineet ovat asia erikseen. Väittääkö täällä oikeasti joku, että yö ja päivävoiteet ovat pääsääntöisesti respalääkkeitä? Psyk.sh.

Vierailija
42/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kraanavesi sisäisesti otettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi lainaukset. Rasva on rasvaa eri viskositeetilla. Mahdolliset lääkeaineet ovat asia erikseen. Väittääkö täällä oikeasti joku, että yö ja päivävoiteet ovat pääsääntöisesti respalääkkeitä? Psyk.sh.

Kyllä niitä joissain tapauksissa voi lääkäri oikeasti reseptiin määrätä ja silloin niistä saa kelakorvauksen, koska ne on osa sairauden hoitoa.

Vierailija
44/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveet elintavat, riittävästi unta, lopeta tupakointi. 

Juo tarpeeksi vettä. VETTÄ, ei nesteitä.

Vierailija
45/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kraanavesi sisäisesti otettuna.

Itse asiassa hyvä vaihtoehto. Nesteytyksellä on myös vaikutusta ihon hyvinvointiin. Psyk.sh.

Vierailija
46/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä joissain tapauksissa voi lääkäri oikeasti reseptiin määrätä ja silloin niistä saa kelakorvauksen, koska ne on osa sairauden hoitoa.

Totta. En rupea väittelemään tuosta. Voi tosiaan määrätä, mutta eivät vaadi lääkemääräystä. Psyk.sh.

Vierailija
47/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesi on pitkälti neste. Psyk.sh.

Vierailija
48/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellavita ja varsinkin Bella. Kunnolla retinolia Bellassa. Toimii oikeasti näkyvästi. N54

Vierailija
49/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti kalkkia päälle ja monttuun. 

Adolf H

Vierailija
50/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reilusti kalkkia päälle ja monttuun. 

Adolf H

Tekstistä päätellen opponenttini tässä ketjussa haluavat tarjoilla tuota minulle. Pitävät besserwisserinä. No, ehkä hieman olenkin. Psyk.sh.

Vierailija
51/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aco age delay

Vierailija
52/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aco age delay

Rullautuu iholla.

Vierailija
53/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei väitä. Sinulla on luetunymmärtämisen kanssa haasteita. Edellä sanottiin, että yö- tai päivävoiteet eivät ole yleensä käsikauppalääkkeitä. 

Tämä keskustelu  rasvoista on täysin turha.

Psyk sh on sitä mieltä, että kaikki iholle laitettava on rasvaa, paksuus vain vaihtelee. Ja esim. minä olen sitä mieltä, että "rasvojen" eli ihovoiteiden koostumus vaihtelee paljonkin, riippuen vaikuttavista aineista, käyttökohteesta ja käyttöajankohdasta. 

Vierailija
54/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väitä. Sinulla on luetunymmärtämisen kanssa haasteita. Edellä sanottiin, että yö- tai päivävoiteet eivät ole yleensä käsikauppalääkkeitä. 

Psyk sh on sitä mieltä, että kaikki iholle laitettava on rasvaa, paksuus vain vaihtelee. Ja esim. minä olen sitä mieltä, että "rasvojen" eli ihovoiteiden koostumus vaihtelee paljonkin, riippuen vaikuttavista aineista, käyttökohteesta ja käyttöajankohdasta. 

Ei tietenkään kaikki transdermaalisesti imeytyvä ole edes rasvaa. Esim. jokin Durogesic on kaikkea muuta kuin rasvaa. Minähän jo mainitsin, että varsinaiset lääkeaineet ovat erikseen. Nähdäkseni sinulla on niitä luetun ymmärtämisen vaikeuksia. Tulipa tästä kunnon jankkaus. Psyk.sh.

Vierailija
55/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kaikki transdermaalisesti imeytyvä ole edes rasvaa. Esim. jokin

Ei hemmetti, mistä sä tuon kipulaastarinkin tähän vetäisit.. 

Kyse oli kasvoille laitettavista yö- ja päivävoiteista. 

Vierailija
56/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahava, beauty before age

Vierailija
57/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne voiteet tietää onko yö vai päivä. 🤣🤣🤣🤣

Ei tiedäkään. Päivävoiteissa saattaa olla esim. mattapintaa ylläpitäviä ainesosia. Yövoiteissa ei ole niin väliä, kiiltääkö naama tms.

Vierailija
58/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin suositellaan että on kokonainen rutiini. Esim. kosteuttava kasvovesi, seerumi/öljy ja sen jälkeen kosteusvoide. Eron kyllä huomaa.

Minä teen aamuisin kasvovesi ja seerumi+öljy-rutiinin ja sillä menen seuraavaan aamuun. Minulla on todella rasvainen iho eikä se kaipaa kosteutusta tuon enempää. En käytä meikkiä, joten en tee voimakasta puhdistusta illalla. Joo, pitäisi, mutta en tee. Iho voi hyvin ja se riittää mulle.

N44

Vierailija
59/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes juo juurikaan vettä, tai mitään muutakaan. Ei vaan mene alas. Vihanneksia ja hedelmiä syön paljon.

Vierailija
60/62 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen The Ordinaryn tuotteita. Ne ovat edullisia mutta sisältävät runsaasti vaikuttavia aineita. Käytän päivisin aurinkorasvan alla jotain peptidiseerumia. Yöksi laitan vuoron perään retinolia ja c-vitamiinivoidetta. Päälle laitan milloin mitäkin rasvaa, jos tuntuu siltä.

Ja tuolle psyk.sh. kahjolle sanoisin, että retinolin ja c-vitamiinin vaikutuksista ihoon on ihan tutkittua tietoa. Se, että olet psyk.sh., ei tee sinusta ihonhoidon asiantuntijaa. 

Oma ihoni ainakin on ollut parempi siitä asti, kun aloin käyttää muutakin kuin vain jotain voidetta. Enää ei talvi-iho esimerkiksi hilseile, vaan on aina sileä ja pehmeä. 

T. Filosofian maisteri 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä