Ei ole mennyt ilta ihan kuin odotin
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt. Minäkin olen yksin. Mutta ajattelen, että saan tehdä mitä haluan, milloin haluan. Tsemppiä sinulle!!
Onhan mulla mies, mutta se tekee taas omia juttujaan. Piti vaan tänään keskustella vakavasti.ap
No meneekö sulla IKINÄ mikään hyvin...
Vierailija kirjoitti:
No meneekö sulla IKINÄ mikään hyvin...
No ei.ap
Yksinolo on parasta aikaa. Saa tehä mitä haluu ja mihin aikaan tahansa. Reissutkin teen nykyään yksin.
Ja etkä millään voi sanoa sille ukolles tiukasti mitään🤦
Tulihan se sieltä...Kuinka mones valitus tänään?
Vierailija kirjoitti:
Ja etkä millään voi sanoa sille ukolles tiukasti mitään🤦
Kyllä mä jossain vaiheessa sanonkin. Se on vaan puuhaillut kaikenlaista, ettei ole ollut kotona.ap
Ei mullakaan. Ensin kysyttiin vaikka minne. Henkilö A (mies) kysyi ensin että nähtäisiinkö. Sitten ystävä B kysyi samaa. Olisin mieluummin nähnyt miestä A, mutta koska ystävän B tapaamisesta on jo pitkä aika niin sanoin että nähdään ystävän kanssa. No, ystävä perui just 5 min sitten ja enää en ehdi sopimaan uusia treffejä vapulle miehen kanssa (asuu kauempana) Wtf, what did I do wrong??! Siis oikeasti, onko tää karmaa jostain? Alan ihan just itkee, menkatkin kohta alkamassa. Plus viime yönä näin unta että mies jätti mut (ei siis edes seurustella) kun olin jotenkin loukannut häntä tän vappusekoilun kanssa. Oliks se enneuni? N30+
Yksin saa olla koko elämän. Ei mennyt kuten suunnittelin. T: kiltti mies
Mulla meni aika odotusten mukaan, sohvalla vedän sipsiä ja palstailen, kissat seurana.
Iltaa on vielä jäljellä. Keksi muuta tekemistä.
Vielä vähän aikaa ehkä huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Valis on lyhenne?
Ammattivalittajasta
No...Mekin luultiin, että seinänaapuri olis häipynyt jonnekin ja saatais olla rauhassa sen idiootin älämölöltä. Mutta äsken sieltä kuului jotain eli se siitä...
Monet on valituksen aiheet maailmassa.
Äläs nyt. Minäkin olen yksin. Mutta ajattelen, että saan tehdä mitä haluan, milloin haluan. Tsemppiä sinulle!!