Vaimo laati järjettömän säännon. Onko enää mitään tehtävissä, vai pitäisikö ottaa ero?
Saatan joskus vahingossa keskeyttää, kun toinen puhuu, jos olen luullut, että toinen ei jatkakaan enää. Yleensä pyydän anteeksi ja annan toisen jatkaa juttuaan. Mutta vaimollahan meni pinna kireeksi. :(
Noh, vaimo laati sellaisen säännön, että pitää aina viitata jos on asiaa ja toinen sitten antaa luvan, kun saa puhua. Mutta vaimo vain höpöttelee vain omiaan eikä anna vuoroa minulle...
Nyt kuitenkin olemme riidoissa, sillä aloin ikään kuin provosoimaan vaimoani keskeyttämällä hänet tahallaan - en muuten, mutta vaikka kuinka yritin keskustella, se ei tuottanut mitään tulosta.
En tiedä, onko syyllinen tähän minä vai vaimo, mutta mietin syvästi eroa. Vai pystyykö tilanteen jotenkin pelastamaan..? :(
"The study found that between the ages of 25 and 64, early to middle adulthood, women average 3,275 more words per day than men or 20 more talking minutes. Across the other age ranges, the figures were more or less the same."